Edit: of kan ik dan beter de D3200 kopen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steef schreef:Ik ben in de winkel geweest en vind nikon een stuk fijner dan canonHierin heb ik de keuze dus al gemaakt. Nu alleen de keuze nog uit alllll die camera's
horsieslii schreef:Ik heb Canon 60D, maar ik begin me te storen aan de ruis die al zichtbaar is op iso 100... Nu wil ik dit jaar graag een nieuwe body kopen, ik zat te denken aan de 70D, maar is die stap wel de moeite waard? Ik heb al op kieskeurig en vergelijk zitten vergelijken, maar kon niet enorm veel verschillen vinden. Hoor graag wat jullie meningen zijn van 60D en 70D of evt andere opties?
KittyDylan schreef:Hallo. Heb ik een goede camera?
Dit is mijn camera:
https://imagizer.imageshack.us/v2/800x8 ... 6/93ld.jpg
Ik heb een kleine en grote lens.
KittyDylan schreef:Wat isbde sluiertijd?
Likemaaike schreef:Ik ga maar eens rustig opzoek naar welke body ik nieuw wil kopen. Ik heb nu de 1000D van Canon. Wat denken jullie dat hiervoor een goede opvolger is? Ik wil graag wel een grote stap maken naar een veel betere camera. 1 voorwaarde weer graag een Canon
Likemaaike schreef:Ik ga maar eens rustig opzoek naar welke body ik nieuw wil kopen. Ik heb nu de 1000D van Canon. Wat denken jullie dat hiervoor een goede opvolger is? Ik wil graag wel een grote stap maken naar een veel betere camera. 1 voorwaarde weer graag een Canon
ikke schreef:Likemaaike schreef:Ik ga maar eens rustig opzoek naar welke body ik nieuw wil kopen. Ik heb nu de 1000D van Canon. Wat denken jullie dat hiervoor een goede opvolger is? Ik wil graag wel een grote stap maken naar een veel betere camera. 1 voorwaarde weer graag een Canon
5DmIIIof zit er wellicht een mVI aan te komen, Bagheera?