Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_R_G_ schreef:Hallo allemaal!
Even een misschien niet zo'n 'normale' aanvraag.
Ik hoop dat dit het juiste topic is.
Mijn vraag; Kan iemand een cartoon maken van mijn pony?
Waar is het voor?
Ik wil graag een leuk niet voeren bordje maken voor bij de wei van mijn zieke pony
Het is dus wel heel erg fijn als de tekening digitaal is, zodat hij verwerkt kan worden in een bordje.
Zal het even uitleggen, mijn opa heeft 2 pony's, shetlanders.
Omdat wij voor nu nog even geen ruimte hebben bij ons in de buurt blijven de pony's daar nog staan.
Dit is in een wei in een natuurgebied met veel wandelaars en ook veel mensen die daar werken die graag een appeltje of boterham aan de pony's geven. Super lief bedoeld maar dodelijk voor een van de 2.
De ene pony heeft Equine metabool syndroom (EMS) en is hoefbevangen. Zij krijgt daar medicijnen voor en word behandeld, verder doen we er alles aan om het lieve beestje weer helemaal gezond te krijgen. Maar aangezien ze midden in de bossen staat is er geen toezicht op wie wat geeft.
Een 'normaal' niet voeren bordje heeft minder effect dus vandaar mijn vraag.
Wie zou mij willen helpen?
Je mag lekker je creativiteit er in stoppen en je eigen inbreng geven.
Om het bordje zo effectief mogelijk te maken leek het mij slim om echt die pony erin te verwerken.
Mocht ik niemand vinden weet ik dat er wel nog cartoon bordjes verkocht worden met random shetjes er op. Maar ik denk ik vraag het even.
Vragen? PB gerust!
Het is geen goede foto, ik kan een betere sturen van toen ze wat jonger was. Maar omdat het een cartoon moet worden lijkt het me vooral om de aftekeningen te gaan.
Maar PB gerust voor een betere foto
De pony;
http://boktimg.nl/img/m/ObrlvL.jpg
karlli schreef:Kabayo schreef:Deze foto is helaas wazig waar ik echt van baal
Kan iemand dit verhelpen? Zou super zijn!
[ [url=m/LDTWKo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er kan tegenwoordig heel veel aan storende voorwerpen weghalen, maar een 'echt' wazige foto gaat nooit meer scherp worden wat je er ook mee doet.