Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saar___ schreef:Hallo!
Ik en mijn moeder (), willen graag een nieuwe camera.
We hebben nu de Canon PowerShot A540. Deze werkte opzich goed, maar helaas. Hij werkt op 2 batterijen, die binnen een kwartiertje weer op zijn.
Niet echt fijn dus.
Eisen voor de nieuwe camera:
- Niet al te duur (het liefst nog onder de 200)
- Bij voorkeur geen batterijen, maar een oplader
Zo.
Iemand misschien een tip?
lifaya schreef:Saar___ schreef:Hallo!
Ik en mijn moeder (), willen graag een nieuwe camera.
We hebben nu de Canon PowerShot A540. Deze werkte opzich goed, maar helaas. Hij werkt op 2 batterijen, die binnen een kwartiertje weer op zijn.
Niet echt fijn dus.
Eisen voor de nieuwe camera:
- Niet al te duur (het liefst nog onder de 200)
- Bij voorkeur geen batterijen, maar een oplader
Zo.
Iemand misschien een tip?
wat voor soort camera zoek je? waar wil je het voor gebruiken? spiegelreflex of niet? 200 euro is niets, daar zal je bijna niets voor kunnen krijgen dat goede kwaliteit leverd
kakanox schreef:Die Powershots ken ik vaagjes - even terug naar de basis:
Wat voor batterijen gebruik je? Ik heb namelijk 5 setjes oplaadbare voor 2 flitsers. 2 van die setjes zijn wat ouder en lichter, vooral m'n zware flitser trekt - als ie even hard moet werken - die batterijen ook binnen halfuur compleet leeg. M'n krachtigste setje (2700 mAh) houdt het zomaar drie hele feestjes vol. Grappigste is dat die zwaarste batterijen ook het snelst opladen.
M.a.w.: Kijk eerst eens goed naar wat voor batterijen erin zitten! Ik heb oplaadbare AA's (van TopCraft) die ik ooit bij de Aldi gekocht heb voor 4 euri. 2300 mAh en ze presteren bijna net zo goed als de 2700s...
[***] schreef:Edit: dit is de camera: http://www.letsgodigital.org/nl/news/ar ... 21478.html
Denk echter dat het alleen winkels in België zijn, maar misschien toch interessant voor mensen vlakbij de grens