ik heb ook weer eens wat gemaakt: en: heb deze gemaakt vor een vriendin, dit was haar pony maar die is nu verkocht.. nog iemand iedeeen voor wat ik kan maken? was inspi loos [edit]fout in link
Ik heb ook een vraagje, want je ziet heel vaak van die supermooie bewerkingen, waar het paard in een andere achtergrond is geplakt. Maar mijn vraag nu: Hoe krijgt iedereen die manen zo mooi, en bijv veel langer? als ik hem uitknip ziet het er meestal niet uit.
Waar halen jullie altijd je mooie 'vleugels' voor op bewerkingen vandaan? Kan de goede zoektermen niet echt vinden, 'wings', 'eagle', 'bird', of wat dan ook, niet echt de restultaten die ik gebruiken kan. Vaak nét niet in de goede houding ten opzichte van het paard of wat dan ook.
Zo'n gloeiend randje? Dan moet je paard selecteren, en dan toenemende omtrek. Als je een soort van kader bedoelt, gewoon een simpel rood randje, zou ik het niet weten.
hallo! ik ben sinds kort begonnen met knoeien met photofiltre, maar kan 1 van jullie me misschien iets vertellen?
wanneer ik een foto geplakt heb en dan een volgende foto plak, dan krijg ik het niet meer voor elkaar om de eerste foto te bewerken? weet 1 van jullie (of meerderen) misschien hoe ik dan weer met die eerste foto aan de slag kan gaan?
Hoe zat het ook alweer met dat stempeltje? Ik wil dezelfde kleur als in mijn pro. Ik heb al een printscreen gemaakt maar hoe moest het ook alweer verder?
Hoe moet je met Photofiltre een paar foto's door elkaar doen? Waar doe je dat? En hoe maak je mooie sierlijke letters op bv. een foto.. En dan wel goede zichtbare. Iemand die mij kan helpen?