Amanda schreef:Als je 5 berichten naar boven scrollt zie je dat Samy er 1 heeft
Is het dan zo moeilijk om eventjes terug te scrollen of bladeren?
30 pagina's niet, maar zo'n pagina of 10.
Daar staat zat info.
staat zelfs op de zelfde pagina
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amanda schreef:Als je 5 berichten naar boven scrollt zie je dat Samy er 1 heeft
Is het dan zo moeilijk om eventjes terug te scrollen of bladeren?
30 pagina's niet, maar zo'n pagina of 10.
Daar staat zat info.

SultanLove schreef:Wat vinden jullie van de Canon Powershot A10?
Mazzel-meid schreef:Ik ben zojuist bij een bekende fotozaak geweest hier in de buurt, en de Nikon D70S en de Canon 350D zijn de 2 die toch wel in aanmerking komen.
De 350D is kleiner, lichter, en meer megapixels.
Maar met de D70s zou ik wel 'verder' kunnen, schijnt uitgebreider te zijn..
en tja, nu twijfel ik wel heel erg.. wat zouden jullie kiezen?
Mango_ schreef:Ik ben ook opzoek naar een camera.
Het liefste met niet te veel gerommel eraan, dat soort dingen snap ik niet echt. Het liefst met een makro stand erop, en een stand of gewoon vast dat er goede bewegings foto's gemaakt kunnen worden. Verder, niet te duur, en foto's van goede kwaliteit. Maximaal 250,-
Welke camera zou geschikt zijn?
Renza schreef:
fjordnina schreef:Heeft iemand ervaringen met de Sony Cybershot DSC W70?

)
menollyke schreef:Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb nu een Fuji Finepix s602Zoom. helaas is deze stuk en moet naar Fuji gestuurd worden en het ligt aan de kosten van de reparatie of ik ga kijken naar een andere of niet. 1 van de pinnetjes uit het CF kaart gedeelte is verbogen en te erg verbogen voor de hobby cameramaker om dat te kunnen maken.
Nu staat er een Fuji Finepix s5600 te koop nieuw en dat klinkt erg aanlokkelijk. Zit dan ook nog garantie op. En die is niet eens zo heel duur, rond de 230 euro. Wat zijn jullie ervaringen met deze camera? Is het een goede vergeleken bij de S602Zoom, of is hij juist slechter. Er worden vooral landschappen en sport foto's meegemaakt en enkele filmpjes.
echt een koopje Mazzel-meid schreef:Lees zojuist dat Nikon over een weekje of 3 met een nieuwe SLR op de markt komt.
Wie weet daar iets over, en is het dan verstandig om eventueel nog te wachten met aanschaf van een spiegelreflex?
Waarschijnlijk ga ik toch voor de Nikon D70S, maar misschien dat ie wat in prijs zakt nu er weer een nieuw model komt? (hoewel, D70S is in de aanbieding bij de fotozaak hier.. voor 799,- met kitlens 18-55 erbij, en dat is ook wel aantrekkelijk)
Astor; ik heb wel een Canon Powershot, maar wel een ander type (A410), ik weet niet of je er iets aan hebt, maar ben er wel tevreden over. Kan er leuke fotootjes mee maken. Hoewel het type wat jij noemt volgens mij nog beter is. de a410 is meer gewoon een HTK camera
En ze zijn zowiezo niet te duur daar.