Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maureenn schreef:Heb je hem misschien op omgekeerde selectie staan?
plientjuh schreef:Hoi hoi,
Ik zoek een (liefst gratis) fotobewerkingsprogramma waarmee ik op meerdere foto's tegelijk copyright kan zetten en evt. een kader om de foto's kan doen...
Iemand een idee welk programma ik het best kan nemen?
Noraly_ schreef:plientjuh schreef:Hoi hoi,
Ik zoek een (liefst gratis) fotobewerkingsprogramma waarmee ik op meerdere foto's tegelijk copyright kan zetten en evt. een kader om de foto's kan doen...
Lees alsjeblieft een klein stukje naar boven : PhotoFiltre![]()
Wuis schreef:Er was iets mis met mijn fotofiltre dus heb een nieuwe gedownload, nu kan ik alleen nergens meer bepaalde gereedschappen vinden!!
Bijvoorbeeld dat kloon-stempeltje en dat uitsnij dingetje. Wheeelp.
_Shawny schreef:Wuis schreef:Er was iets mis met mijn fotofiltre dus heb een nieuwe gedownload, nu kan ik alleen nergens meer bepaalde gereedschappen vinden!!
Bijvoorbeeld dat kloon-stempeltje en dat uitsnij dingetje. Wheeelp.
zie je die hele balk niet meer ?
dan moet je bij > Beeld > Gereepschapspalet zijn. of je drukt op Ctrl+L in
twistermahoi schreef:Ik heb PS 5.0 elements, maar ben vandaag eigenlijk begonnen het te proberen en nu heb ik iets op het water maar hoe krijg je die kringen om bijv. de poten???
groetjes