Onze vondeling Harley van nu 9 weken oud, was ongeveer 3 a 4 weken oud toen we hem vonden. Vernoemd naar het motormerk Harley Davidson omdat hij vanaf moment 1 knort als een knorrepot.
Week 38 , gister gemaakt. Soort van “afscheids”foto’s voor een vriendin. Beestje heeft longkanker en is nog maar de vraag hoelang ze er nog is. Dus we waren net iets te vroeg voor de zonsondergang (ze houdt het niet zo lang vol) maar deze is zeker gelukt. Heel blij mee, en eigenaresse van de hond ook.
evaval
Geplaatst: 14-09-20 21:58
week 38:
LoveUggs
Geplaatst: 14-09-20 22:34
Afgelopen zondag mocht ik fotograferen op een merrie en veulen keuring voor Ijslanders. Er werden 3 merries gekeurd en 11 veulens. Alle merries hadden een veulen aan de voet, dus soms knap lastig om dan ook nog de merrie fatsoenlijk op de foto te krijgen. Maar ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad! Inmiddels halverwegen het uitzoeken van de foto's en tot nu toe allemaal positieve reacties! Voor mij zeker voor herhaling vatbaar. Het fotograferen in de binnenbak was al lastig zat. Laat staan met de snelheid waarin de paarden voorbij komen.
Ik neem aan dat je week 38 bedoelt. Maar netjes gedaan hoor! Is inderdaad niet zo simpel als het lijkt in die omstandigheden.
LoveUggs
Geplaatst: 15-09-20 08:19
Fem schreef:
Ik neem aan dat je week 38 bedoelt. Maar netjes gedaan hoor! Is inderdaad niet zo simpel als het lijkt in die omstandigheden.
Euhm ja, week 38
En dank je wel! Ben blij met de resultaten
Fem
Geplaatst: 17-09-20 18:10
Mijn week #38: Ik kon uit veeeeel kiezen deze week (heb 3 shoots gehad), maar dit was wel mijn hoogtepunt van de week: 20200916-Wesley-007 by Femke Linders, on Flickr
Eerder (augustus) geschoten maar kon nog niets publiceren.
Thats_Me
Geplaatst: 17-09-20 18:47
Ben je lekker vakantie aannhet vieren, klapt je enkel vies om tijdens het fotograferen (op een stom asfaltribbeltje). Helaas niet door kunnen gaan. Zit nu met voet omhoog met ijs erop.