Jups, wij hebben sneeuw, best een hoop ook nog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kiki_ schreef:@Asselruiter; dankjewel! Ik heb niet met een flits gewerkt maar heb een felle lamp aangezet, wat je inderdaad in het oog terug ziet. Ik was bezig om alles goed te zetten want een van de katten lag zo lief in het mandje, toen ik eindelijk met mijn camera klaar zat ging de kat natuurlijk weg ;') Dus toen was het andere monster de klos, maar ook zij sprong de hele tijd weg. Dit was de best gelukte foto, en ik heb deze week veel studie drukte gehad waardoor ik geen poging 2 meer heb gewaagd.
Asselruiter schreef:_Kiki_ schreef:@Asselruiter; dankjewel! Ik heb niet met een flits gewerkt maar heb een felle lamp aangezet, wat je inderdaad in het oog terug ziet. Ik was bezig om alles goed te zetten want een van de katten lag zo lief in het mandje, toen ik eindelijk met mijn camera klaar zat ging de kat natuurlijk weg ;') Dus toen was het andere monster de klos, maar ook zij sprong de hele tijd weg. Dit was de best gelukte foto, en ik heb deze week veel studie drukte gehad waardoor ik geen poging 2 meer heb gewaagd.
Zoals gezegd: het idee is zeker leuk & iedereen heeft deze periode wel wat minder tijd, dus het is zowieso leuk dat je toch even tijd hebt gemaaktHaha, ja zo zijn katten nu eenmaal, als je ze op foto wil blijven ze niet zitten en anders liggen ze daar altijd lui te liggen - tot je die camera bovenhaalt