Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marit schreef:Ik zou iets beter letten op het zonnetje, dat komt nu uit een palmboom namelijkDat is niet geheel realistisch natuurlijk, haha. Verder heb je de groene gloed mooi weggewerkt! De bruid heeft wel flinke schaduwen onder haar ogen, deze zou ik ook wat opgelicht hebben
Courses schreef:Normaliter ben ik hier niet zo van maar het lijkt me toch eens leuk zo’n proces te delenIk schiet voornamelijk fashion en beauty, daar in bewerk ik waarschijnlijk wat anders dan de meeste hier maar wellicht boeiend om te zien
![]()
Before:
[ Afbeelding ]
After: (Photoshop CC)
[ Afbeelding ]
GerdjeHoran schreef:Laat ik dit topic maar eens omhoog schoppenhet is een erg leerzaam topic en erg jammer als het helemaal weg zou vallen..
dus bij deze:
Voor
[ Afbeelding ]_MG_2248 by winniefotografie, on Flickr
na
[ Afbeelding ]Snow by winniefotografie, on Flickr
IsaCalixa schreef:Ik had een best extreme bewerking gedaan, dus leek me wel leuk om hier ff te plaatsen
Maar vooraf: Ik bewerk normaal een foto nooit zo veel hoor! Meestal enkel wat meer kleur inbrengen en scherpte. Maar zelden zo veel als dit. Dit was meer een gevalletje - technisch gezien mislukte foto maar qua compositie wel mooi - dus toch zo veel mogelijk geprobeerd eruit te halen!![]()
Voor:
[ [url=m/qoHNel.png]Afbeelding[/url] ]
Had mijn instellingen niet goed, veel te blauw, te donker..
Na:
[ Afbeelding ]
Foto een stuk opgelicht, kleur toegevoegd, riem weg gewerkt en vieze poten weer wit gemaakt..
IsaCalixa schreef:Ik had een best extreme bewerking gedaan, dus leek me wel leuk om hier ff te plaatsen
Maar vooraf: Ik bewerk normaal een foto nooit zo veel hoor! Meestal enkel wat meer kleur inbrengen en scherpte. Maar zelden zo veel als dit. Dit was meer een gevalletje - technisch gezien mislukte foto maar qua compositie wel mooi - dus toch zo veel mogelijk geprobeerd eruit te halen!![]()
Voor:
[ [url=m/qoHNel.png]Afbeelding[/url] ]
Had mijn instellingen niet goed, veel te blauw, te donker..
Na:
[ Afbeelding ]
Foto een stuk opgelicht, kleur toegevoegd, riem weg gewerkt en vieze poten weer wit gemaakt..
k_m schreef:Kende dit topic niet! Wel tof !
Ik moest pas voor photoshop een retouche opdracht doen, moest toch nog natuurlijk blijven. Dit is het uiteindelijke resultaat.
[ Afbeelding ][/url][ Afbeelding ]
Werd uiteindelijk een bestand van 2 GB. Zitten veel verschillende tools in zoals transform, puppet warp, huidskleur aanpassingen, retouche van vlekjes, haartjes enz. Was toch een hele dag werk!
Mooie bewerkingen komen hier ook voorbij, ik ga dit topic zeker volgen!
Murthul schreef:Maar Ivonka, er staat hier ook toch heel duidelijk bij dat het om een opdracht gaat? Ik vind m erg goed gelukt in elk geval, als je het eindresultaat ziet denk je niet direct aan een enorm gephotoshopte foto.