Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
D_Desteny schreef:Love_Soraya: Let op bij de foto's dat je dingen er niet half opzet, bij de eerste foto mist het paard een stukje van zijn staart opzich nog niet heel erg maar bij de derde en vierde foto heb je een stukje van de krans afgesneden. Dat is echt zonde. Ik zou nog even niks vragen
Fleurrr_: Leuke foto's, maar qua kleuren komen ze hier op mijn scherm niet helemaal lekker uit. Ook stoor ik me een beetje aan de harde schaduwen. 10 euro
Lau: Ik zie maar 2 van je recente foto's en dat is foto 3 en foto 5. Foto 3 is een sterke foto maar foto 5 doet mij eigenlijk helemaal niks. Als de rest gelijk staat aan de kwaliteit van foto 3 dan 20 euro
Louiisaa: Leuke kiekjes maar ik zou kijken of je wat meer scherpte diepte in je foto's kan krijgen. Ik zou nog even niks vragen.
x Titanic: Mooie foto's maar de derde is echt overbelicht bij mij. 30 euro
Fading: Hele gave platen, ik weet wat je kan en zeg zeker 60 a 70 euro
Pag. 62
Starwien: Leuke kiekjes maar je moet zeker nog even door oefenen. Ik zou nog geen geld vragen.
Joysieee: Je foto's hebben mooie kleuren en scherpte maar als je zelf een zon toevoegt in photoshop moet je wel even goed opletten waar je hem in de foto moet zetten. 35 euro
billionache: Erg mooie foto's qua belichting en scherpte, de houding van de hond op foto 2 is niet helemaal fijn om naar te kijken. 35 a 40 euro.
xmiinh: Hele gave foto's helemaal mijn stijl! Zeker 75 euro!
Pag. 63
Love_Mandy: Je foto's zijn erg donker. Nog even door oefenen en goed kijken waar de zon staat als je fotografeert. Ik zou nog niks vragen.
sanguine: De foto's zijn erg mooi maar je moet een beetje opletten dat je niet doorslaat in het nabewerken(dat is mijn gevoel bij deze foto's) Anders zeker 25 euro.
_Denise: Mooie foto's, de eerste is wat donker. 45 euro.
Deetjeeuh: De paarden foto's zijn erg mooi, de honden foto is wat minder. Voor de paarden foto's 35 a 40 euro
Brenda_85: Ik krijg het idee dat je de achtergrond blurt, er zit een onnatuurlijke dof in voor mijn gevoel. Qua kleuren zijn ze wel mooi. 25 euro.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Verkleint dus daarom wat onscherp(vooral aan het logo te zien)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
http://i59.tinypic.com/lihyq.jpg
Starwien schreef:De regel is dat je altijd eerst wat mensen taxeert voordat je foto's plaatst
lifaya schreef:Suus__ : Nette platen hoor! Vooral de eerste! Ik weet niet wat jouw pakketten momenteel kosten, maar ik zou zeggen rond de 80 euro?
hamsterfan schreef:Deetjeeeuh - Dat de horizon scheef is? Bij mij is hij ook scheef