Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sani schreef:Ik ga in het nieuwe jaar (of vlak voor het einde van dit jaar) een Canon 50mm 1.4 aanschaffen.
Meerdere reviews gelezen en dit lijkt me een zeer fijne (lichte) lens waar je veel uit kan halen. Prijsverschil met de 1.8 is in mijn geval zo 'klein' dat ik de 1.4 pak ipv 1.8
Iemand bekend/ gewerkt met deze lens?
heidiLOVER schreef:Sani schreef:Ik ga in het nieuwe jaar (of vlak voor het einde van dit jaar) een Canon 50mm 1.4 aanschaffen.
Meerdere reviews gelezen en dit lijkt me een zeer fijne (lichte) lens waar je veel uit kan halen. Prijsverschil met de 1.8 is in mijn geval zo 'klein' dat ik de 1.4 pak ipv 1.8
Iemand bekend/ gewerkt met deze lens?
Dat is mijn grote trots, naast mn macro lens, ik vind hem echt helemaal super
2005 schreef:Wat vinden jullie van deze lens voor een Nikon D3000? SIGMA 70-300mm F4-5,6 DG gemotoriseerde Macro lens. Ik begrijp dat ondanks dat het marco is, je er ook sportfoto's mee kunt maken? Kan ik dan ook op afstand (60 meter baan) goede 'paardenfoto's' krijgen? Is het beter dan de standaard Nikon 18-55 lens, of kan ik beter doorsparen voor een andere lens.
Ash_ schreef:Ik ben aan het twijfelen en ben benieuwd naar jullie mening en advies.
Ik twijfel tussen:
Canon 70-200 2.8
Canon 70-200 4.0
Canon 70-300 4.0
Welke raden jullie aan. Word voornamelijk gebruikt voor paardenfotografie en alleen buiten nooit in een binnenbak.
mariekeoo schreef:heehee
sinds 3 weken heb ik een canon eos 1000d body gekocht. hierbij zat een canon standaart lens een uv filter en een zonnekap
nu wil ik graag een lens kopen waardoor ik geschikte paarden plaatjes kan schieten. weten jullie een mooi lensje om mee te beginnen en toch nog hele mooie fotos kan maken? en als je hebt een voorbeeldje?
mariekeoo schreef:ooee dat zijn mooie foto's. ik moet even kijken of ik dat er voor over heb maar het is idd een mooie lens
lovey_ou schreef:Sigma is het merk en deze verkoopt lenzen met diverse vattingen. HSM staat voor Hyper Sonic Motor en betekent een snelle en stille scherpstelmotor. DG is voor een digitale spiegelreflex en EX weet ik niet ben ik bang