Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blokje schreef:Wiee weer wat gebrobeerd en het reseltaat mag er zijn.
[im g]http://i59.photobucket.com/albums/g305/steentje89/Vanillamastic.jpg?t=1166290561[/img]
Wat vinden jullie?
Shalimar schreef:Ik vind het een raar lettertype (moeilijk te lezen) en ik had het mooier gevonden als je de randjes van de paarden wat vervaagd had...dat had het was mysterieuzer gemaakt.Maar wel origineel hoor!!
_Marleen_ schreef:Heey
Met die lasso probeer ik al de hele tijd bv een paard uit te knippen, dus ik doe eerst zo heel netjes de randen van het paard. Als ik daar dan klaar mee ben zie je van die bewegende stippelijntjes om het geselecteerde gebied, dat is dan goed dus.
Alleen als ik dan op kopieren of knippen klik en hem dan op een ander plaatje wil plakken, dan komt niet het geselecteerde paard erop, maar het vierkant dat er zegmaar om heen zat. Bv als je v wilt knippen, krijg ik ook het vierkant er omheen, zegmaar. Ongeveer zoals dit: [v] zegmaar gewoon het gebied eromheen ook.
Wie weet wat ik fout doe? Als het niet duidelijk is maak ik wel print screens
xxx
Jessbub schreef:_Marleen_ schreef:Heey
Met die lasso probeer ik al de hele tijd bv een paard uit te knippen, dus ik doe eerst zo heel netjes de randen van het paard. Als ik daar dan klaar mee ben zie je van die bewegende stippelijntjes om het geselecteerde gebied, dat is dan goed dus.
Alleen als ik dan op kopieren of knippen klik en hem dan op een ander plaatje wil plakken, dan komt niet het geselecteerde paard erop, maar het vierkant dat er zegmaar om heen zat. Bv als je v wilt knippen, krijg ik ook het vierkant er omheen, zegmaar. Ongeveer zoals dit: [v] zegmaar gewoon het gebied eromheen ook.
Wie weet wat ik fout doe? Als het niet duidelijk is maak ik wel print screens
xxx
Ik zou als ik jou was de veel hoekpakken, zit er schuin onder.
dan doe je precies het zelfden dus kopieren dan open je een ander plaatje er over heen (waar je het op geplakt wilt hebben) dan plak je het daar op. (en wil je nog trug naar je andere foto die je gecelecteerd heb dan klik je op het vierkantje met het streepje rechts boven, niet die helemaal buitense maar die 2e zeg maar)
Hoop dat je het een beetje snapt
junior_jody schreef:Suwbi : ik vind ze echt prachtig
wat is het bovenste lettertype van de tweede bewerking?
blokje schreef:Shalimar schreef:Ik vind het een raar lettertype (moeilijk te lezen) en ik had het mooier gevonden als je de randjes van de paarden wat vervaagd had...dat had het was mysterieuzer gemaakt.Maar wel origineel hoor!!
het is geen lettertype
Jessbub schreef:
jumbohorse schreef:Ik heb een probleempje , ik weet hoe je dingen moet kopieeren enzo en heb al die dingen / oploassingen al uitgevoerd maar het lukt me van geen kanten. Wie kan deze ontiegelijk lelijke stof vlekken of wat het dan ook is uit de foto halen ?? Ik heb de foto namelijk lichter gemaakt omdat ie heeel donker was maar nu zie je de bubbels nog erger!
http://img348.imageshack.us/img348/6135/rakkeryh1.jpg
Wie weet raad of wil mij asjeblieft een goede tip geven om het weg te werken?
x Remona
LindaLinda schreef:Die snap ik even nietWel mooie bewerking moet ik zeggen