"dat lijkt het meest op een zware hersenschudding en een stel gekneusde nekwervels! Morgen meteen foto's maken!" "Dankje Fabi, je bent een schat!" Meredith lachte dankbaar naar haar vriendin. Schuyler zat met een wit gezichtje op een baal stro.
Toen ze, twee uur later eindelijk thuis kwamen waren ze allemaal dood moe. "Schuyler, jij gaat eerst eens lekker slapen, morgen zien we wel weer verder!" Meredith stak meteen een stokje voor het idee van Schuyler zelf Carolus op stal te brengen. Toen ze eenmaal in haar bed lag kon meredith de slaap niet vatten. Ze lag te draaien en te woelen en stond na verloop van tijd maar weer op. "Ga je doen meis?" Markus draaide zich om. "Weet ik nog niet, kan niet slapen!"
De volgende ochtend was het laat toen meredith wakker werd. "Ik heb toch geslapen!"zei ze verbaasd. Markus lachte:'Dat kun je wel zeggen ja! Je lag als een molletje weggedoken onder je dekbed!"
volgens mij toen euhm...............tja dan zou ik het ook gemist hebben ik dag eerst toen dat ene met stella gebeurde maja dat ken niet wand daarna was ze weer bij mer en markus toch??
jah volgens mij ook want toen durfde ze niet meer op dat paard van der maar kan me niet herinneren dat ze weer bij rene is en waarom ze uberhaubt naar rene terug is gegaan :S
volgens mijn is ze pas weg gegaan naar dat ze weer durfde te rijde en toen hebben ze stella veriftigd en toen stuurde ze later nog dat smsjes geloof van dat je er spijt vanhad of iets