[FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 21:51

Week 18
Afbeelding

caaramel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 22:01

Week 18:
Een kiekje voor een schoolopdracht...
Maar wel deze week gemaakt!
Afbeelding

xMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 22:01

Week 18.

Afbeelding

Nynkster

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel VI - 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 22:08

tijd vergeten oeps!!!

Week 18 :
Afbeelding

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 22:30

Geen probleem! Zoals ik eerder aangaf komt de lijst later. Zal 1 uur worden.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 23:40

Ohhh klein gelukje dat lijst nog niet online staat, mijn potw 18 nog!
Afbeelding

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 23:45

Pfff... nog meer vertraging met de trein. Ik plaats de lijst morgen wel. Duik straks gelijk mn bed in. Jullie kunnen al beginnen met het plaatsen van week 19!

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:53

Dit weekend heel veel foto's mogen maken, kon bijna niet kiezen, maar dit is mijn week 19 geworden! <3

Afbeelding

(bokt upload)

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 10:50

Ik plaats mijne vandaag :o
Was pas laat thuis vannacht en het hele weekend weggeweest (fotoworkshop)

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 21:00

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 21:11

Week 19.

Afbeelding

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 21:12

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 21:17

Samenvatting week 18 – 2018

Annetjuuh
Arianne
Athelas
Bellatrix verzamelt hier
BernetteO
caaramel
Calice
cathyenbeau
_classic
Cynn verzamelt hier
Fem
Fientj
Fris
Gerdjee verzamelt hier
Hannemarie
horses_m verzamelt hier
Iselda verzamelt hier
Janinevv
JewEmm verzamelt hier
LoveSenna verzamelt hier
LoveUggs verzamelt hier
magda_90 verzamelt hier
MariaMaaike verzamelt hier
Mariett
MarijeR
MarjanB verzamelt hier
Marjoow
Murosch
Nayomie verzamelt hier
NESCAFE verzamelt hier
Niobe verzamelt hier
Nooor_
Nynkster
Pauley
Quir verzamelt hier
R_emkee
Revanches
rosslover
Sharani verzamelt hier
Talithah
tesseke
Tigress verzamelt hier
xEliesx
xMayo

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 21:40

Talithah

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 21:07

Week 19

Afbeelding

Athelas

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 21:12

Week 19
Afbeelding

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 22:33

Mijn week 19
Afbeelding

Ik verzamel hier

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 23:07

LoveUggs schreef:
Mijn week 19
[ Afbeelding ]

Ik verzamel hier

Lieve en mooie foto, maar ik heb het idee dat het hertje echt extreem paars is...

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 23:10

Gerdjee schreef:
LoveUggs schreef:
Mijn week 19
[ Afbeelding ]

Ik verzamel hier

Lieve en mooie foto, maar ik heb het idee dat het hertje echt extreem paars is...

Bedankt! Het was mij op mijn telefoon idd ook opgevallen, op laptop echt totaal niet.. morgen avond even naar kijken..

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 23:34

Week 19:
Onze nieuwe hond Rico (rechts) maakt kennis met de hond van vrienden. Het klikt!
AfbeeldingIMG_0859 by Claudia Schoo, on Flickr

xEliesx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 14:39

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 20:05

FEEDBACK WEEK 18!
Ik heb geprobeerd om tegenover een verbeterpunt ook een compliment te zetten. Soms komt iets misschien verkeerd over maar is uiteraard niet de bedoeling :)
Volgende keer dat ik feedback doe begin ik onderaan het lijstje. Ik was niet helemaal scherp meer op het einde :=

Annetjuuh-- Mooie foto. Ik had alleen gezorgd dat de schaduw op haar gezicht weg was. Een reflectie scherm zou hier denk ik al bij helpen. :j Ik vind het wel een heel leuk en creatief idee, met die vlakken zo!
Arianne -- Mooie kleuren! Ik heb alleen het idee dat de scherpte meer ligt op het steeltje dan op de 'bloem' zelf.
Athelas -- Heel knap geprobeerd! Jammer dat het meisje haar ogen dicht heeft en dat de staart en een van de hoeven van de foto valt. Hij lijkt ook niet helemaal scherp. Wat ik wel goed vind is dat je duidelijk ziet dat het paard in galop voorbij komt. Ik had zelf een moment later gepakt. Wat waren je instellingen bij deze foto? :)
Bellatrix -- Die is goed gelukt! Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt het paard in de schaduw te zetten. Ik heb er verder niks op aan te merken. :)
BernetteO -- Goed gelukt, mooi scherp. Had hem misschien iets opgelicht om hem net even wat helderder te krijgen.
caaramel -- Ik kan me herinneren dat dit een schoolopdracht was? (don't shoot me if i'm wrong :+ ) Wat was precies de opdracht..? Ik kan er niet zo veel van vinden eigenlijk. Behalve dat hij goed scherp is en het glas vies is.. :(:)
Calice -- Mooi! Knap scherp en mooie scherpte diepte.
cathyenbeau -- Leuk dat scheve koppie, hou ik wel van! :j Mooie scherpte diepte. Ik had de foto iets meer van opzij genomen. Zo zit er ineens een hoofd op een hals. Als je iets meer hals laat zien zit dit er wat natuurlijker/logischer uit en haal je nog meer uit je foto.
_classic -- Heerlijke foto, die oren <3 Stoor me enkel wat aan de mensen (?) op de achtergrond. Links van de hond zegmaar. Die had ik zelf nog even weggewerkt. Verder niks op aan te merken.
Cynn -- Gaaf! Niks op aan te merken. +:)+
Fem -- Mooi! knap gedaan! :j Waren de bomen daar zo donker of komt dit door het contrast?
Fientj -- Mooi. Is hij door glas genomen? Wat mij opvalt is dat de scherpte meer op de wang, het witte (grijze) gedeelte onder het oor, ligt dan op het gezicht van de gorilla. Jammer. Wel een mooie scherpte diepte.
Fris -- Nette foto, jammer dat hij niet scherp is. Ik begrijp dat het niet altijd mogelijk is om voor iets anders te zorgen, maar ik vind de achtergrond ook erg storend.
Gerdjee -- Mooie foto. Ik krijg het idee dat het de bedoeling is om de hele 'laan' van bomen op de foto te hebben, met je onderwerp in het midden. Toch had ik het anders aangepakt. Mijn aandacht trekt nu naar het grote oppervlak aan bomen ipv naar je onderwerp. Nu is het meer van: hee bomen! Oh, er staat nog iemand met een kindje in het midden. Dat vind ik jammer want ik vind het verder écht een hele mooie plaat met heel mooi licht! Dat vind ik ook echt super knap gedaan want ik kan niet overweg met dit soort platen :+
Hannemarie -- Nette foto, lekker ontspannen sfeer. Niks op aan te merken.
horses_m -- Wat een lieve grijze snoet. <3 Ik had je diafragma hoger gezet zodat je beide ogen scherp hebt. Nu is het rechter oog scherp en de linker is niet scherp meer. Ik denk dat je foto dan nog mooier wordt en de ogen er echt uitspringen. :j
Iselda -- Prachtig. Als ik dan iets moet zoeken (want ik moet echt even goed kijken) om aan te merken op je foto, had ik het kleine groene puntje van een blaadje onderin je foto, en het takje met randje blad rechtsboven weg gewerkt. Dan wordt hij net even iets rustiger.
Janinevv -- Lekker dromerig sfeertje. Probeer de volgende keer wat lager te gaan zitten zodat je de foto echt van voren kan nemen zegmaar. Of probeer eens te spelen met de compositie. Ipv in het midden eens de scherpgestelde bloemetjes wat meer rechts of links in de foto. Dat kan je foto soms net wat interessanter maken. Dat mis ik hier een beetje.
JewEmm -- Rustgevend beeld. Ik geloof dat je overal aan gedacht hebt. Horizon recht, en op 1/3 van je foto, geen storende elementen.. Niks op aan te merken! :)
LoveSenna -- Leuke landschapsfoto! Goed gedaan. Ik vind hem alleen wat donker.
magda_90 -- Mooie foto. Hij is hier alleen niet scherp. Maar volgens mij is je logo ook niet scherp dus kan aan het uploaden liggen.
MariaMaaike -- Hele mooie plaat. Heb je hem zo geschoten met de weerspiegeling of heb je hier nog het een en ander aan gedaan?
Mariett -- Goed gelukte blackphoto. Zo te zien is het een échte dus dat is al een pluspunt. Enige dat ik jammer vind is dat de ogen van het paard niet te zien zijn. Je mist iets dat nu je blik vangt en de ogen spelen hierin toch een belangrijke rol denk ik.
MarijeR -- Hier heb ik maar 1 woord voor: Prachtig!! _/-\o_
MarjanB -- Mooie foto. Jammer dat het zwart van het jurkje nu over gaat in het zwart van het shirt.
Marjoow -- Mooie foto, rustig beeld. Ook bij deze foto jammer dat het 2e oogje niet scherp is..
Murosch -- Jammer dat de foto niet scherp is en het paard zich als het ware van je af kantelt. Ik vind de foto wat grauw. Ik denk dat je daar veel meer uit had kunnen halen. :j
Nayomie -- Ik had deze foto toch anders omgezet naar zwart wit. Dit is meer een silhouet foto en daar vind ik de foto helaas te druk voor.
NESCAFE -- Gevallen bloesem! Gave plaat en helemaal jou sfeertje. :j Niks op aan te merken.
Niobe -- Heel mooi! Hele mooie kleuren, prachtig!
Nooor_ -- Prachtig, niks op aan te merken.
Nynkster -- Zou een nette product foto zijn geweest. :j Ik had hem zelf wat lichter gemaakt en gezorgd dat de melk recht stond. :+
Pauley -- Knap hoor! Heb je een macro lens? Met mijn lenzen zou dit niet haalbaar zijn haha. Ik had wel mijn diafragma hoger gezet zodat je de sprieten van de slak ook scherp had gehad.
Quir -- Nette foto. :j
R_emkee -- Mooie foto, niks op aan te merken.
Revanches -- Lief <3 Vind de foto iets te grauw, maar vind de compositie wel erg mooi!
rosslover -- Mooie foto! Niks op aan te merken! :)
Sharani -- Nog zo'n mooie foto! Ook hier heb ik niks op aan te merken.
Talithah -- Wat moet dat een gaaf gezicht zijn geweest. Jammer dat je foto niet scherp is. Ik vind hem ook wat donker. Wat waren je instellingen?
tesseke -- Wat een vrolijke foto! Hij lijkt alleen net niet helemaal scherp..
Tigress -- Top! Niks op aan te merken.
xEliesx -- Kan zo in een tandpasta reclame! +:)+
xMayo -- Bekende gezichten! Knappe Don! Dat ter zijde vind ik het een goede foto. Had hem zelf wat helderder gemaakt zodat het diep zwarte bij zijn hoofd ook wat oplicht. Deze foto kan dat ook best hebben! :j

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 20:08

@LoveUggs dankjewel! Ik zat zelf ook al wel een beetje met dezelfde gedachte dat het misschien iet wat te veel boom was :Y) en bedankt voor je compliment!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 20:11

Thanks! :)

En ja, dat denk ik ook. :')

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 20:27

Dank je wel! Het was me niet opgevallen, maar nu ik inzoom zie ik inderdaad ook dat het scherptepunt verkeerd lijkt te liggen. En ik was er nog zo blij mee; Haha. Vond het ook best lastig op die ontzettend dunne sprietjes :+ Toch nog beter opletten dus!