[FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LoveSenna

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-17 22:16

Week 18:

Afbeelding

rosslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 11:11

Week 18
Afbeelding

horserider22

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 11:15

week 18
Afbeelding

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 11:55

Week 18
Afbeelding

Ben er niet helemaal tevreden mee, maar heb zo weinig tijd om de camera te pakken -O-

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 12:06

Week 18
Mijn allereerste paardenfotoshoot

Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 12:08

Week 17 helemaal vergeten.... Bij deze alsnog:
Afbeelding

Week 18

Afbeelding

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 14:03

ILoveJip

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 16:44

Week 18
Jr. Mack & Blind B and the Visionaires bij de Q-Factory te Amsterdam

Afbeelding

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:12

Hierbij mijn week 18.
De graven van het verdwenen dorp Oterdum.
Afbeelding

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:35

Mijn week 18
Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:38

Marije...weer zo'n mooie plaat!! :+:

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 19:38

Oeh zie weer hele gave foto's voorbij komen deze week! Hier helaas nog niet uit de verhuiszooi dus van de week even op pad geweest alleen toen kwam er een dikke hoosbui op ons af en werd foto's maken, rennen :') Dus niet helemaal tevreden over mijn foto voor deze week. Hoop snel weer een keer echt op pad te kunnen.

Week 18
Afbeelding

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:09

Van mij weer eens een feedback rondje!

Annetjuuh - Nette foto, wat me eigenlijk meteen opvalt is dat de scherpte ligt op het montuur van de bril, dit trekt dan ook meteen de aandacht
Bellatrix - Erg gaaf, mooi scherp maar misschien net iets te wit. Mijn aandacht gaat al snel naar het stuk manen dat enorm licht is. Ik had de hooglichten denk ik wat lager gezet. Ik irriteer me overigens totaal niet aan de lijn die nog over het paard een loopt. :)
xmichxrocky - Ik ga mee met wat de rest heeft gezegd. Je eerste foto is erg sterk. De tweede foto is te bewerkt en ook niet goed gephotoshopt.
Marjoow - Heel mooi, niks op aan te merken. Vind de scherpte diepte op deze foto echt heel goed gelukt! :j
Sanne_com - Nette scherpe foto. :j
horses_m - Heel mooi, ik vind deze kleuren een lastige combi dus doe het je tot nu toe niet na. Vind hem erg geslaagd! :j
Athelas - De foto is goed scherp maar niet mijn ding. Ik vind hem absoluut niet boeiend en foto technisch eigenlijk ook niet goed. De positie van jou als fotograaf, je achtergrond, de compositie... Eigenlijk is het enige dat ik er op aan kan merken dat hij gewoon goed scherp is en meer heb ik er dan ook niet over te zeggen. :n
Fris - Hele mooie kleuren! Goed gelukt! :j
aMomentLT - Persoonlijk vind ik het storen dat de foto gedraaid is/lijkt te zijn. Als ik naar de foto kijk krijg ik het idee dat het kindje gewoon ligt, maar op de foto zelf lijkt het kindje rechtop, dus ik weet niet zo goed hoe ik er naar moet kijken.. Daarnaast had ik zelf een groter diafragma genomen zodat het tweede oogje ook scherp is.
Calice - Ik mis bij deze foto contrast en scherpte..
white_flame - Ik vind de foto zelf erg mooi, maar ik vind hem wat flets. Ik weet niet zo goed wat het is maar misschien dat het komt doordat het paard net iets te wit is geworden (voornamelijk de hals) waardoor ik het een beetje een geheel vind worden qua kleuren. Het hek is het gene dat er voor mij echt uit springt.
Mariett - Prachtig, ik hou er van, top! Super! Kan er niks anders van zeggen.
JewEmm - Heel erg goed gelukt! Niks op aan te merken.
Tigress - Geweldig! Ik vind hem hier niet te scherp hoor! :)
Quir - In tegenstelling tot Bellatrix vind ik de compositie juist drie keer niks, en vind ik de foto te scherp. Smaken verschillen gelukkig :+
Annetjuuh - Mooie zachte kleuren, wel mis ik wat scherpte in het gezicht.
Murosch - Ik vind idd je 2e versie mooier, ik heb toevallig je foto's ook gezien op mijn mobiel en daarop vond ik juist de eerste weer mooier :+ Maar dat zou wel aan mijn telefoon liggen dan.
BernetteO - Ik sluit me aan bij wat Bellatrix zegt.
tesseke - Heel mooi, mooie kleuren, mooie compositie, en hij komt oprecht/spontaan over.
LoveSenna - Je foto is mooi scherp maar ik mis wat meer scherpte diepte en hij springt er helaas niet echt uit voor mij. Ik denk dat ik deze foto persoonlijk met meer belichting had nabewerkt zodat de foto in zijn geheel al wat spontaner over komt. Hij is zo wat grauwig..
rosslover - Schattig <3 jammer dat de billen van mams erop staan. Is het geen optie om deze foto zo uit te snijden dat het een staande foto wordt? Ik denk dat hij dan wat meer aanspreekt.
horserider22 - Heel mooi! Mooie zachte kleuren zeg!
kirsten4 - Hmm lastig, ik vind hem erg geel. :+ Ik weet verder niet goed wat ik er van moet zeggen.. Ik denk dat ik zelf niks met de foto zou hebben gedaan.
Neverland - Ik zeg: goed gelukt! Vaker doen! Hele nette foto!
S_imonee - Je week 18 vind ik niet zo.. Ik had hem zelf lichter gemaakt. Ook vind ik de gezichtsuitdrukking van de bruid een beetje 'zuur'. Ik had gevraagd haar gewoon naar de camera te kijken of recht vooruit ipv naar boven. Zonde van de foto vind ik het persoonlijk.
joysjuh1987 - Schattig! Wel vind ik het gewoon een leuk kiekje en vind ik er fototechnisch niet veel van te zeggen. Geniet vooral van je schattige nieuwe aanwinst!
ILoveJip - Ik vind hem goed gelukt!
F_Orumster - Echt geweldig gaaf! Hele mooie foto. Niks op aan te merken.
MarijeR - _/-\o_
MarjanB - Ik kan er helaas niet zo veel van zeggen.. Voor mijn gevoel mis ik heel veel scherpte in de foto.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:18

Mijn week #18: (Vandaag (en andere dagen deze week) wel gefotografeerd, maar nog niet kunnen bewerken, dus nog een Elfia-foto... <3)...

Afbeelding

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:41

Thanks love Uggs, klopt, ben er zelf ook niet tevreden over :( maar wil wel blijven mee doen in de hoop dat ik over een tijdje wel weer volop op pad kan en dan ook weer de tijd kan nemen om een goede foto te maken.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 20:49

MarjanB schreef:
Thanks love Uggs, klopt, ben er zelf ook niet tevreden over :( maar wil wel blijven mee doen in de hoop dat ik over een tijdje wel weer volop op pad kan en dan ook weer de tijd kan nemen om een goede foto te maken.

Je gaf het idd zelf al aan dat je niet zo tevreden was, dan vind ik het al lastiger om wat te zeggen omdat ik niet weet waar je niet tevreden over bent. Daarnaast is de foto wat kleiner waardoor ik het moeilijk te zien vind. + Ik ben niet zo goed in natuur fotograferen.. Dat zijn altijd maar 'normale' kiekjes en dat maakt het voor mij persoonlijk ook weer moeilijk om er wat van te zeggen haha.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 21:02

Mijn week 18
Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-17 21:17

Mijn week 18. Foto is enkele weken geleden gemaakt.

Afbeelding

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 21:34

Week 18
Afbeelding

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 21:58

LoveUggs, ben ik met je eens hoor! Wat bedoel je precies met 'ik zou niets met de foto hebben gedaan?' :)

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 22:01

Week 18
Een spontane foto in de wei, vandaar het halster en de deken ;)
Afbeelding

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 22:08

Ik ben begonnen met de achterstand van de analoge foto's weg te werken (ik moet ze allemaal nog digitaliseren). Hierbij mijn week 18:

Afbeelding
Je kijkt naar een tak die door bevers is aangevreten, gemaakt nabij Nijmegen in het natuurgebied waar ik de naam even van kwijt ben. :o

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 22:18

kirsten4 schreef:
LoveUggs, ben ik met je eens hoor! Wat bedoel je precies met 'ik zou niets met de foto hebben gedaan?' :)

Meer in de zin van dat ik hem zou schrappen uit mijn selectie. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk. Ik kan natuurlijk niet zien wat voor foto's jij hebt geschoten :+

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 22:23

magda_90 schreef:
Ik ben begonnen met de achterstand van de analoge foto's weg te werken (ik moet ze allemaal nog digitaliseren). Hierbij mijn week 18:

[ Afbeelding ]
Je kijkt naar een tak die door bevers is aangevreten, gemaakt nabij Nijmegen in het natuurgebied waar ik de naam even van kwijt ben. :o

Gaaaaffff!!!
(Ik kan m'n foto's eindelijk dinsdag ophalen...! Misschien een inscanner aanschaffen...)

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-17 22:34

LoveUggs schreef:
kirsten4 schreef:

Meer in de zin van dat ik hem zou schrappen uit mijn selectie. Maar dat is ieder voor zich natuurlijk. Ik kan natuurlijk niet zien wat voor foto's jij hebt geschoten :+

Aah okee ! Snap je hoor! Maar heb alleen een paar soortgelijke gemaakt deze week, echt helemaal geen tijd gehad verder om te fotograferen helaas -O- Maar ik snap wat je bedoelt :)