Peca - Leuk plaatje het softe maakt hem erg fluffy dat is mooi. Persoonlijk zou ik hem liever zien zonder het halstertouwtje.
S_imonee leuke compo, ik vind alleen het gezicht te wazig.
Joysieee - Heel mooi geworden met die zwarte achtergrond. Het zand geeft het juist iets extra's knap gedaan.
IsaCalixa - opzich weinig aan te merken, ik vind de de compositie minder, het halstertouw wordt zo strak vast gehouden en ik vind de foto wat ijzig.
Lynn85 - Mooi beeld zo
Murosch- Leuke plaat met goede belichting.
Lucky80 - Ik had liever de voet van de amazone nog helemaal gezien. En ik mis scherpte in haar gezicht.
Bellatrix - Mooi
Fem - leuk rustgevend plaatje
Kirsten - Ik mis scherpte, kleuren kloppen niet door verkeerde witbalans instellingen.
Deetjeeuh - Ik weet niet zo goed wat ik vind van deze, de sfeer vind ik wel erg mooi iig.
Marije - Had ik al laten weten.
Marjoow - Gave actieplaat, knap gedaan complimenten.
Neverland - Had ik al laten weten
Athelas - lieve kat, voor mij wat overbelicht aan de linkerkant.
Fristilover - Prachtig paard, mooie foto!
MarijeR - Mooi vogeltje, ik vind het wat druk om hem heen, maar dat is bij deze plaat niet echt goed te verhelpen, het vogeltje is ondanks de vele takken goed scherp en dat vind ik erg knap gedaan, dus ook mijn complimenten.
Jespri - Ik vind het een heel mooi beeld, heel puur gevoel krijg ik erbij, de stijl ook erg mooi.
Sanne_Com - Moest even goed kijken wat ik nou zag, wel leuk zo!
Xniieeenke- mooi scherp op het oogje, jammer van die donkere tak ervoor, maar die zit daar nou eenmaal.
Myxlea - Leuke die kangoeroe!
Caramel - sfeertje goed, compo ook, wat mis ik? Scherpte!
Lolleke - had ik al laten weten.
Joeluna - Goed vastgelegde actie!
Ingvild - Duister plaatje geworden!
Tivara - lastig deze beoordelen ik vind de foto in zijn geheel wat rommelig.
Horserider- Leuk plaatje!
Niobe - De sfeer vind ik vooral erg mooi.
Megane - gaaf met die spetters eromheen.
Ismy - Mooie scherpte en belichting, ook de compositie is goed gekozen.
Agossie - wat een knappe hond, Kwa foto is dit niet een beste

JewEmm - Leuk dat je deze fazanten zag, Ik vind de foto niet echt spannend!
Pradadaan - Mooie zwarte hond , in een mooie omgeving, leuke plaat.
Biebz - Mooie vastgelegd weer eens wat anders ook.
Sicayes - Ik begin met complimenten voor dit model en voor de outfit. Dan vind ik de foto mooi, composie ook. Jammer vind ik bij de foto van jou dat haar ogen net dicht zijn.
Gub - ook zo"n duister plaatje, wel erg mooi.
Horsesm - grappig plaatje.
GerdjeHoran - Mooi Model en compo mijn complimenten. Enige is dat ik vind dat het licht van links iets too much is, dat haalt de sfeer van het plaatje naar benden voor mij. Als dat net iets minder is zal denk ik een groot verschil maken.
Appelstroop- Altijd leuk bloemetjes
Shilo - Leuke beestjes blijven het. Volgens mij mis ik scherpte op het oogje, dat zit op de heup.
Revanches - Nouja wat een zoet, mooi plaatje, prachtig!
xMaxxiee - Deze foto is waarschijnlijk geplaatst om niet achter te komen met foto's plaatsen, de foto trekt mij niet aan.
Stumper - leuke kat, mooi op de oogjes scherp gesteld, verder wel drukke omgeving!
Hamsterfan - Ik vind deze erg mooi, zowel compo als belichting.
Jessicaaa - Geen scherpte.
CrazyIris - Lief!