Als je nog iets meer een eigen stijl en sfeer creëert kan dat goed oplopen naar 50.

Billionanche: rond de 40 vind de laatste wel iets minder

Xmiinh: heel gaaf! Ik zou rond de 55 tot 65 hiervoor betalen, vind de sfeer op de plaatjes heel mooi!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
louiisaa schreef:wouw! super gaaf! idd lekker je prijs omhoog gooienmet wat voor camera fotografeer je? ik ben echt benieuwd hoe je alles zo nabewerkt. Echt super hoor!
xMiinh schreef:louiisaa schreef:wouw! super gaaf! idd lekker je prijs omhoog gooienmet wat voor camera fotografeer je? ik ben echt benieuwd hoe je alles zo nabewerkt. Echt super hoor!
Ik fotografeer sinds februari met de Canon 6D met 70-200 f4misschien maak ik van de zomer wel een filmpje hoe ik mijn fotos bewerk.. is daar meer interesse voor?
xMiinh schreef:louiisaa schreef:wouw! super gaaf! idd lekker je prijs omhoog gooienmet wat voor camera fotografeer je? ik ben echt benieuwd hoe je alles zo nabewerkt. Echt super hoor!
Ik fotografeer sinds februari met de Canon 6D met 70-200 f4misschien maak ik van de zomer wel een filmpje hoe ik mijn fotos bewerk.. is daar meer interesse voor?
lifaya schreef:Ik vind dat hier bij goede kwaliteit wel heel laag getaxeerd word is mij opgevallen... Mink, ik vind je foto's minstens 70-80 euro waard.
Naoom_ schreef:lifaya schreef:Ik vind dat hier bij goede kwaliteit wel heel laag getaxeerd word is mij opgevallen... Mink, ik vind je foto's minstens 70-80 euro waard.
Ik vind juist dat mensen snel "overtaxeren", voor foto's waarvan ik denk "dat zijn nog kiekjes" geven mensen al 20/30 euro.
Maar eens dat die van Minh wel meer waard zijn.
puppy1128 schreef:Klanten die je te duur vinden heb je altijd.. Want als het gratis kaN..
lifaya schreef:Maar je moet wel realistisch blijven. Eerste jaar heb ik ook niks gevraagd, ja 10 euro denk ik maar meer voor alle tijd die ik er in heb gestoken xD