Fenn schreef:door het gebruik van water hoort opzich de kleur juist feller te worden en meer af te steken, maar als je het teveel gebruikt kan het inderdaad lijken of de kleur oplost in het water.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fenn schreef:door het gebruik van water hoort opzich de kleur juist feller te worden en meer af te steken, maar als je het teveel gebruikt kan het inderdaad lijken of de kleur oplost in het water.
Fenn schreef:dan zal het daar niet aan liggen denk ik toch...
Want wat jij doet doe ik ook. (voor de achtergrond gebruik ik zelfs een enorme grove kwast. Dat is zoveel makkelijk voor grote stukken. Houd het lekker egaal, want met het kleine penseeltje krijg ik af en toe echt streepjes in de richting waarin ik beweeg...)
oneilltje79 schreef:Die wordt goed wuis! Lastig zo met die geschoren bonte vacht en niet geschoren donker hoofd.
Wuis schreef:Geschoren? Volgens mij is het gewoon een roan hoor.
sexy_back schreef:kijk sammiesam dat zijn nou foto's die we hier graag zien, helaas ben ik te druk maar anders had ik hem zeker voor je getekend!!!
flippieh schreef:Wuis schreef:Geschoren? Volgens mij is het gewoon een roan hoor.
nee grijs , zwart bont
flippieh schreef:oneilltje79 schreef:Die wordt goed wuis! Lastig zo met die geschoren bonte vacht en niet geschoren donker hoofd.
euh ter info hij is niet geeschoren maar grappig dat het zo lijkt
hij is puur natuur van kleur niet geschoren , geschilderd![]()
![]()