Patricia20 schreef:wie was er voor mij bezig met chicka en spooky?
ik heb al mijn prive berichten per ongeluk gewist op de 1 of andere manier :S
Ik zou er mee bezig

bedankt iedereen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Patricia20 schreef:wie was er voor mij bezig met chicka en spooky?
ik heb al mijn prive berichten per ongeluk gewist op de 1 of andere manier :S
Nevony schreef:
Heeft er iemand voor mij een (makkelijke) foto van een stilstaand paard dat met zijn hoofd naar links staat en wat ik echt in 1 a 2 uur teken? Heb even zin in iets snels tussen al mijn opdrachten en grote projecten door, gewoon even een teken ing voor tussendoor
Je kunt ook pben
edit: Het hoeft geen hoofdfoto te zijn hoor, ik doe alleshaha alleen kan ik het niet zo goed maar maakt neit uit
Wil je voorbeeldjes? Moet je even op mijn site: http://groups.msn.com/uni-art kijken nog niet alles staat erop en ik werk nog aan de site, maar het is een begin heh
Nevony schreef:Nevony schreef:
Heeft er iemand voor mij een (makkelijke) foto van een stilstaand paard dat met zijn hoofd naar links staat en wat ik echt in 1 a 2 uur teken? Heb even zin in iets snels tussen al mijn opdrachten en grote projecten door, gewoon even een teken ing voor tussendoor
Je kunt ook pben
edit: Het hoeft geen hoofdfoto te zijn hoor, ik doe alleshaha alleen kan ik het niet zo goed maar maakt neit uit
Wil je voorbeeldjes? Moet je even op mijn site: http://groups.msn.com/uni-art kijken
nog niet alles staat erop en ik werk nog aan de site, maar het is een begin heh
Niemand
lentjj schreef:@rosanne ik wil je fjord wel natekene
maar ben nu niet in de stemming dus ik begin er morge mee ofzo
Saskia_Omar schreef:Hooi
Ik zoek ook nog foto's waarmee ik aan de slag kan om na te tekenen.
Wel specefieke foto's: Ze kijken naar rechts en alleen het hoofd. dus de foto is dus rechts van het paard genomen en het paard kijkt rechtuit.
Als je wat van die foto's hebt dan wil ik wel een gokje wagen
Kopieer het volgende lijstje dan aub:
1 Lentje
2
3
lentjj schreef:Saskia_Omar schreef:Hooi
Ik zoek ook nog foto's waarmee ik aan de slag kan om na te tekenen.
Wel specefieke foto's: Ze kijken naar rechts en alleen het hoofd. dus de foto is dus rechts van het paard genomen en het paard kijkt rechtuit.
Als je wat van die foto's hebt dan wil ik wel een gokje wagen
Kopieer het volgende lijstje dan aub:
1 Lentje
2
3
kijk in profiel weet niet of hij goed ishet is takoya