Zou iemand voor mij Ier [loves] SuperPaardErik in glitters kunnen maken?.. Lettertyp maakt niet uit.. Glitters; roze/zwart achtig ofzo..
mamamarjon schreef:Dit het het enigste roze met blauwe die ik kon vinden hopelijk vind je hem mooi erg mooi! die bedoel ik! ik had hem al eerer gezien
NuttigeNero schreef:Nog een keer proberen dan.Ik hoop dat je ze mooii vind.(dit zijn mijn eerste) Bedankt, ik vind ze heel leuk
weet jij misschien wat ik verkeerd doe dat ik het zelf niet kan want ik krijg dan me naam maar dan dat glitter blokje er boven
Voor rosan:Ja, je moet bij composite dan bij Gravity: North en dan bij compose: in en dan dat vinkje aan vinken daaronder. Ik hoop dat je het snapt.
Echt heel erg bedankt, ik had dat ook aangevinkt en dan doet hij het niet, blond zeker nog maar eens proberen! Nogmaals bedankt
Dat ding waar ik die glitternamen mee maak daar zijn ze even aan het werken dus het kan even duren want daar kan ik nou niet op maar ik maak die van jou wel als ik weer op da programma kan