Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hamsterfan schreef:Joysieee - Ja zoals er bij staat ben ik bezig met een logo!
Billionache - Wat zou ik nog kunnen verbeteren volgens jou? (gezien de 15euro) Logo ben ik mee bezig.
Strasshorse schreef:Bedankt voor de tips. De welsh geef ik gelijk in. Ben ook niet blij met de kleur, verder geeft mijn laptop de kleuren heel anders weer dan bv mijn telefoon. Als ik ze op de laptop goed vind zijn ze op mijn telefoon vaak minder. Teveel contrast en belichting
NaomixZanzi schreef:Strasshorse schreef:Bedankt voor de tips. De welsh geef ik gelijk in. Ben ook niet blij met de kleur, verder geeft mijn laptop de kleuren heel anders weer dan bv mijn telefoon. Als ik ze op de laptop goed vind zijn ze op mijn telefoon vaak minder. Teveel contrast en belichting
Is bij mij idd ook altijd! op mn telefoon hebben ze ook veel teveel contrast ja
Joysieee schreef:Wauw xMiihn! Wat een onwijs gave style heb jij!€60 euro zou ik hier zeker voor over hebben. Heb je toevallig een website?
xMiinh schreef:love_Soraya. Fotos zijn nog wat onscherp en flets van kleur. Nog even door oefenen!
Fleurrr_. Mooi met de bloemen gespeeld! Alleen jammer van de harde schaduwen! 10,-
Lau. Paardenfoto oogt heel onscherp. Kleuren wat flets en gewoontjes. 10,-
louiisaa. Vind de foto's wat gewoontjes. Maar je bent goed opweg! 10,-
xTitanic. Je weet dat ik helemaal fan ben van jouw style! 70,-
Fading. Prachtige scherpte heb je altijd in je foto's! Vind alleen de kleuren afentoe wat minder. 60,-
Starwien. Wel leuke platen, maar nog te veel 'kiekjes'. Nog even door oefenen!
Joysieee. Wat een scherpte zeg! 40,-
billionache. Vind ze erg mooi! 30,-
Ben benieuwd!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]