Ik ga nu beginnen met... de bruine van vionnesem. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga nu beginnen met... de bruine van vionnesem. sammyvriend schreef:Sorry voor iedereen van wie ik een paardje ging tekenen, maar had het onwijs druk de laatste tijd en was een beetje te kluts kwijt welke tekeningen ik moest doen![]()
Ik ga nu beginnen met... de bruine van vionnesem.
!
groetjes Lidewei. 

en hij is nog niet helemaal af, wel bijna! sammyvriend schreef:ja maar ik zit op de verkeerde pcen hij is nog niet helemaal af, wel bijna!

? sunshinelove schreef:ben al vrij ver... mn schets is af nu nog netter maken en inkleuren.. ! nouja de schets is altijd een probleem maa rhij is tot nu toch nog erg mooi
heey dagmar
welke foto moet er van jou worden getekend dan?
Ik weet het niet zeker hoor..!

rooslovertje schreef:Ik ga volgende week beginnen denk ik. Wat voor materiaal wil je dat ik gebruik?
sunshinelove schreef:o okee ma ik teken nu eerst een adner
ben alweer aan het inkleuren...

en ga morgen weer verder 
sorryy

..

sammyvriend schreef:ik ben bezig aan de tekening van vionnesem, ikzelf vind dit de beste tekening van mijn 3 (zie eerder in dit topic). Hij is niet héél erg mooi en profesioneel, maar voor een 12 jarige vind ik dit toch al heel watgroetjes Lidewei.
doeii, Lidewei.