Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik vind het wel grappig eigenlijk, dat mensen mijn tekeningen hoger schatten dan ik zelf. Deze tekeningen zouden bij mij gewoon gratis weg gaan
(of alleen verzend- en materiaalkosten
) 
Misschien had je toch nog z'n manen wat beter uit kunnen werken
. Jammer dat er weinig diepte in de bitring lijkt te zitten. (er zit een 'rand' omheen) Misschien dat dat ook door het scannen komt??
(wordt niet verkocht o.i.d.) *excuses voor de copyright
*
). Dat komt door de foto, ik krijg binnenkort een nieuwe digitale camera
.
oneilltje79 schreef:[naam], die heb ik ook al op je site gezien. Heel mooi!! Als hij 4x zo groot was was hij minimaal 200 euro waard.
(ook voor je reactie in het gastenboek
)
.
) Vanaf midden pagina..(uit mijn hoofd) 59.
Ook vind ik het er onverzorgd, en krasserig uitzien. Helaas. Het bit is enorm groot, wat in werkelijkheid natuurlijk niet zo is
Ik zou er gewoon verzendkosten voor vragen. En lekker dooroefenen!!
Met sprongen! Heel mooi gemaakt, al(natuurlijk)vind ik het oortje té licht, onwerkelijk, als je dat zou veranderen zou het helemaal af zijn! Ik denk dat je voor dit formaat zeker 15,- zou kunnen vragen.
)
Heel mooi gedaan met die jukbeenderen(als dat zo heet bij een paard
) Voor jouw werk zou je écht wel richting de 40,- kunnen gaan!
Heel sprekend koppie. Wel moeilijk kijken met die enorme foto's. Maar soms vind ik het er iets wat korrelig uitzien, helaas kan natuurlijk aan de scan liggen. Ook vind ik de manen van het paard een beetje"Afgeraffeld".
Al vind ik de verhoudingen niet zo heel mooi, maar goed, je kan niet alles hebben
Leuk kleurgebruik, daar hou ik wel van! Ik denk dat je hier (a3 of groter?) 20,- voor zou kunnen vragen.

ik begin waar ik geeindigd was op pagina 55
Ben benieuwd wat je van die Shet van mij zou maken 

joellover schreef:http://img144.imageshack.us/img144/7155 ... 0022xx.jpg
moet ik hier geld voor vragen ?? en moet ik hem in kleuren zoja hoe ?
) en nu ja... ben wel heel erg druk met tekenen maar is nog niet af... nog ff geduld en dan heb ik er ook weer 1 om te taxeren 
verder wel goed gedaan ongeveer 10 euro.

?
bedankt voor de taxaties Lontje!