[verhaal] Wat je al niet kunt vinden op je oude pc!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yinka

Re: [verhaal] Wat je al niet kunt vinden op je oude pc!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:26

*snik * nog steeds geen verhaal , zwanger van haar vader,ik denk niet dat hetb is. zwanger van renee, waneer is ze dan bij renee geweest. En mishandelt door haar vader. Ik weet het niet

prom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 10:37

Yinka schreef:
*snik * nog steeds geen verhaal , zwanger van haar vader,ik denk niet dat hetb is. zwanger van renee, waneer is ze dan bij renee geweest. En mishandelt door haar vader. Ik weet het niet

waneer ze bij renee is geweest toen markus en zei boos op elkaar waaren toen hij met die knol aankwam weet naam even niet meer

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 12:34

__promiss___ schreef:
Yinka schreef:

waneer ze bij renee is geweest toen markus en zei boos op elkaar waaren toen hij met die knol aankwam weet naam even niet meer

Bedoel je loulou . Bonnie_ fan plies schrijf en stukje

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 13:31

gaat het nog lieve fans???

0riantje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 13:33

Bonnie_Fan schreef:

Nou het is zwaar hoor.. dus ja dan weet je wat je te doen staat.... tog....??

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 13:47

idd..! komt er vandaag misschien weer een stuk erbij

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 14:15

Bonnie_Fan schreef:

Nou ik weet niet of ik het nog lang volhoud,Ik kijk elke dag wel weer of er een stukje is. ik wil weten wat er met mer aan de hand is

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 14:38

"HATSJIE!" "Gezondheid! Jij bent goed verkouden geworden!" Meredith snoot haar neus en knikte. "Kun je wel zeggen! kom Petey, je moet lopen, ik weet dat je been pijn doet, maar van stil staan word je alleen maar stijf!"
Shutterfly schudde met zijn hoofd en deed voorzichtig een stapje vooruit.
"GOed zo, kom, we gaan gewoon een stukje lopen en dan mag je weer naar je box."
Markus, die Leena in de bak aan het rijden was hield Meredith een beetje in de gaten, ze leek nu weer heel ontspannen en rustig. "Leena, ik wou dat ik eens wat meer van haar begreep!" "zei je wat Markus?" Meredith draaide zch om en glimlachte. "Ik zei niks lieverd! Ga je met Petey wandelen?" "ja, even een rondje door de bak!"

"wat een s hit weer zeg!" druppend van de regen kwam Viviën binnen met een al even zo natte Come on. "En dan te bedenken dat die etter het helemaal niet leuk vond om naar buiten te gaan!" Meredith lachte en zei:"Tja, dan ben jij nog gekker als ik dacht, waarom ben je dan niet meteen omgedraaid?" Vivi stak haar tong uit en ging haar paard verzorgen.
"Goed geweest zo Petey, ik zet je weer terug, kom maar!" "Geef mij hem maar Mer, dan kun jij verder met Donnerlittchen!" "Zo, da's een service Janna, dankje!"

Het was laat toen Meredith die avond de stal afsloot. "zo, slaap lekekr allemaal tot morgen! Ja Stelli, jij moet ook gaan slapen, het is al hartstikke laat! Je krijgt nog een handje muesli en dan is het echt afgelopen!" Meredith knuffelde haar merrie en fluisterde:" Slaap lekker lieverd!"
Toen ze even later het kantoor binnen kwam keek markus op van de administratie die hij aan het bijwerken was.
"Lieverd, het is 23u, zou je niet ook eens opruimen en naar binnen komen?" Markus knikte en trok meredith op zijn schoot. "Mer? wat zit je nu zo dwars?" Meredith haalde diep adem. dit had ze kunnen verwachten. "Waar ben je zo bang voor? waarom durf je niks te zeggen?"
"Markus, ik...ik weet het niet!" "Dat maakt het alleen maar makkelijker lieverd! Als je niet weet waar je bang voor bent dan kun je het me vertellen!" Meredith glimlachte en zei toen:"Pap heeft me, vroeger, toen ik nog klein was vaak geslagen als ik zijn zin niet deed. En hij heeft bijna al mijn paarden op zijn naam staan en zo gauw ik iets doe wat hem niet zint dan.....dan ben ik ze allemaal kwijt!" Zo, dat was eruit. Markus streelde zachtjes over haar rug en zei:"Hij chanteert je gewoon meisje, ben je bang dat hij je nu nog zal slaan?" Meredith haalde haar schouders op en zweeg. "Ik wil mijn paarden niet kwijt Markus, maar jou ook niet!"
Markus kuste haar haar en fluisterde:"Rustig nu maar, mij raak je niet kwijt! En je paarden, daar zoeken we ook een oplossing voor meisje, echt! Hij kan je niet zomaar chanteren! Wees maar niet bang!" Zwijgend zaten ze een tijdje voor zich uit te staren.
"Kom, we gaan naar binnen!"

"Hey, kijk, een mailtje van Schuyler!" Meredith had nog even snel de pc aangezet om de prive mail te bekijken en nestelde ziich met de laptop op de bank.

Meredith,

Is alles goed met je? heb al zo lang niets van je gehoord. ier gaat alles zijn gangetje, ouderwets gezellig als je begrijpt wat ik bedoel!
Schuyler

"Wat een idioot mailtje, wat moet ik hier nu weer van denken Markus?"
Markus las over haar schouder nog eens het mailtje en zuchtte:"dat ze weer goed in de nesten zit vrees ik, maar meis, jij gaat je daar nu niet druk over maken, jij gaat nu heerlijk slapen! Morgen is er weer een dag om de wereld te redden!" Meredith schoot in de lach en knipoogde.
"Je hebt gelijk!"
Laatst bijgewerkt door _Rianne_ op 31-07-05 14:54, in het totaal 2 keer bewerkt

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 14:44

ik had dus toch gelijk dat ze vroeger werd geslagen

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 14:55

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA een stuk, joehoe . ben benuewt wat ze als oplossing gaan verzinnen

0riantje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 16:25

Hahaha.. die laatste zin...!!! geweldig.... "morgen is er weer een dag om de wereld te redden "

prom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 17:42

gaaf hee eindelijk een stukje *kben nu opgelucht en kan dalijk lekkr van mijn pizza genieten* komt er ook voor het slapen gaan een stukje? heb ik iets om over te dromen en tja je moet de dag van gister nog even inhalen *hoopt op nog een stuk(je)*

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 17:51

helemaal gelijk promiss we moeten nog wat inhalen

Pegasus4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 18:02

Jaah lekker lang stukje

benedict

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 18:11

goed verhaal hoor,,, echt mooi

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 19:14

helemaal mee eens promiss

prom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 19:40

dankjee nou waar blijft het verhaal kmoet optijd naar me bed van me moeder morgen weer vroeg op om naar promiss te gaan hihi kan het om 9uur komen het verhaal ?? *ik zeur niet hehe* tralalalala ikzei niks

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:16

ben blij dat we nu weten waar ze zo bang voor was wel erg zeg jaks maar nu ben ik erg benieuwd wat ze gaan verzinne om mer haar paardje te laten behouden

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:39

ik ben ook erg benieuwd!
het lijkt wel zo'n soap dat het met iets eindigd en je de volgende x gewoon moet kijken hoe het verder gaat!

_Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-05 20:51

"Goedemorgen lieverds!" Meredith kwam de stal in en zette de radio aan.
Het was 6uur in de ochtend en de paarden hinnikten verbaasd. "ja, ik weet het, het is vroeg, en het is ook nog eens rotweer, maar ik kon niet meer slapen! Is er een vrijwilliger voor een poetsbeurt en dan een ritje door het bos?" Zingend liep ze naar de zadelkamer en pakte ze de poetsspullen. "Jij wilt vast we even lekker rennen, Joey? of heb ik het mis?"
Checkmate hinnikte en wilde de box uitlopen. "Doe dat maar niet, even wachten!"

toen ze een uur later het erf op stapten was er al meer bedrijvigheid in de stallen. "Jij was weer ouderwets vroeg verdwenen Mer!" Molly geeuwde en knipoogde. "Ja, ik was wakker!"
Meredith zette Checkamte op stal en gaf hem een stukje appel. "je bent braaf geweest lieverd, nu ga ik zelf even ontbijten en dan ben ik er weer! Maken jullie het Janna in de tussentijd niet al te lastig?" Janna stak haar tong uit en knipoogde.

"Mer? ben jij wel helemaal lekker?" Meredith begon te lachen en zei:"Ja Markus, ik voel me voor de verandering eens goed ja, hoezo?" Markus keek haar aan en begon ook te lachen. "Om 's ochtendsvroeg in de regen te gaan rijden...! Normale mensen draaien zich nog een keertje om!"
"Dus jij wilt zeggen dat ik niet normaal ben?! Lekker ben jij!"
"weet ik schat, hoef je niet te zeggen!"
Meredith keek hem aan, greep een kussen van de bank en gooide dat naar Markus.
"Niet zo snel jij kleine!" Lachend greep Makrus haar vast toen ze zijn kussen ontweek en gooide haar voorzichtig op de bank. "Denk jij dat je me te snel af bent?" Meredith lachte:"Uhm....nee......!"

"Telefoon! pak jij hem even markus?" "Ja!"
Meredith zadelde snel Stella af en legde het zadel voor de box.
"wie was dat?" Markus kwam aan lopen en zei:"Schuyler. Ze kon niet veel zeggen, maar het klonk niet echt goed."
Meredith zuchtte diep en vroeg:" wat doen we? Wat kunnen we doen?"
Markus schudde zijn hoofd en zei zacht:"We kunnen alleen wachten tot ze weer belt en meer zegt!"

urdal_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 20:56

dank je bonnie_fan!!:P
oeehh.. nu ook nog een telefoontje.. word weer spannend

prom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:13

wil meeeeeer whaha kmoes nu al in bed liggen kheb straf :S boze mama's nooit aan beginne dus ik ga maar eens gaaf stukje weer morgen wilik weer MEER *vork

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:24

Nee idd promiss, nooit aan boze mama's beginnen, kun je nog weleens een gekneusde pols aan over houden (ervaring )

prom

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 21:37

*stiekem agter mama's laptop gekropen * @naaltja wat heeft je mama dan gedaanbij je *moet nu weer gauw weg * tot morge allemaal

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 22:21

ben blij dat mer weer vrolijk is dat markus het weet maar wat is er met schuyler aan de hand begint het weer van voor af aan nee toch zeker