Honden vind ik nog wat lastig.
Week 16

Week 17

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dandy200 schreef:Het fotograferen zelf lukt nog wel, maar het nabewerken en optijd inleveren lukt gewoon niet. Gisteravond dacht ik er nog aan, ik ga even in bad en dan ga ik de foto uploaden (hij stond al klaar), helaas heb ik er daarna niet meer aangedacht door alle drukte.
RianC schreef:Ahh no. De afgelopen twee weken heb ik alleen maar overdag en avonddiensten gedraaid op mijn werk. En dat in combinatie met elke week een foto inleveren en studeren, maakt het voor mij niet meer haalbaar om mee te doen.
Dankjewel voor de afgelopen 15 weken. Want ik ben door dit experiment wel weer vaker gaan fotograferen.
Agossie schreef:Wat leuk dat je daar over begint, Mariett!
Ik heb wel wat in gedachten om te organiseren, maar wil eigenlijk wat meer details uitwerken.
Ik kom er zeker op terug!
Over drukke periode. Op zich begrijp ik het wel, maar stuur even een berichtje als je het een periode wat drukker hebt, dan kun je weer terug komen. Deze week hebben 2 deelnemers, na (meer dan) 3 weken missen zonder een berichtje hier of via pb aan mij of JewEmm, weer een foto geplaatst. Dat mag op zich wel, maar, zoals ook in de OP te lezen is, komen ze dan niet meer in de wekelijke lijst. Heel jammer!