Thanks allemaal
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu ben ik absoluut geen goede fotograaf (
) maar iedereen kan leren, toch?
Nayomie schreef:Heb het topic in een flits gevolgd en eigenlijk lijkt mij dit project ook heel leuk (zag dat andere topic ook maar bleek voor zelfportretten te zijn). En vind dit eigenlijk wel een uitkomstNu ben ik absoluut geen goede fotograaf (
) maar iedereen kan leren, toch?
Ik ben ook zeker niet de beste. Maar daar is dit topic voor, om te leren en vaker je camera te gebruiken. 

Nayomie schreef:Had je topic toevallig gezien maar wat betreft de rolletjes heb ik geen verstand
Wel een gaaf ding
Foto week 4
[ Afbeelding ]
zo schattig 
eclair98 schreef:eclair98 schreef:Hmm jammer van de hele discussie, helaas was mijn foto dus niet zichtbaar. Moet ik hem nu opnieuw plaatsen of moet ik nu stoppen met het topic!
Ik probeer geen oude foto's te plaatsen, maar mijn tentamens gaan voor!
Ik vind het een hele mooie foto, alleen vind ik het jammer dat het hekje er aan de rechterkant niet helemaal op staat.

Agossie schreef:eclair98 schreef:Hmm jammer van de hele discussie, helaas was mijn foto dus niet zichtbaar. Moet ik hem nu opnieuw plaatsen of moet ik nu stoppen met het topic!
Ik probeer geen oude foto's te plaatsen, maar mijn tentamens gaan voor!
[/quote]

de foto lijkt alleen niet helemaal scherp. Zwart wit vind ik er mooi bij passen (misschien iets lichter maken aan de rechterkant van t kattenkoppie) en je compositie is ook netjes hoor!
maar goed gedaan hoor!
Mij stoort het eigenlijk niet dat er geen ruimte is links en boven. Het enige wat ik wat jammer vind, is dat het oogje niet scherp is (maar dat is natuurlijk niet gemakkelijk om dat doen als ze rollen).
Ik volg jou betreffende je eigen feedback; jammer dat het niet scherp is op het oog.
- meer kan ik niet zeggen... Of ja misschien toch iets: zet je logo gerust groter op zo een goede foto
De blik van de kat vind ik wel leuk, jammer dat je foto niet scherp is op de ogen van de kat. Zwart/wit is leuk.
helemaal mis gekeken natuurlijk
Echt een schattige hond heb je daar, het idee is leuk. Wat mij een beetje stoort, is dat het hoofd er in verhouding nogal groot op staat, snap je wat ik bedoel? Maar zeker niet mis!

Als je hem nóg specialer wilt maken, misschien idee om het hek nog proberen weg te werken 

Dat witte volgende keer wegwerken, dan is hij heel mooi