Niet aan toegekomen vandaag foto's te maken. Ff zoeken voor een foto..
_nvds
Geplaatst: 10-02-13 19:10
Agossie schreef:
_nvds, je hebt voor deze week nog een foto ingeleverd. Doe je voor deze week nog wel mee?
Denk het niet.. Het is hier zo druk. Vind het niet echt overzichtelijk meer
Sani
Geplaatst: 10-02-13 19:12
Dit wordt mijn inzending voor deze week.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-13 19:13
Daarom doe ik ook af en toe die tussenstand... Ben alleen gisteren er niet aan toe gekomen. Ik maak hem straks, maar ik kijk eerst of er nog veel zijn die niet hebben ingeleverd.
En in principe hoeft het niet zo overzichtelijk te zijn voor jullie, het gaat om het inzenden, niet om het commentaar. Het is (voor mij zeker) de stok achter de deur om lekker aan de fotografie te gaan elke week! (en ik krijg er echt steeds meer plezier in!)
Heb bewust de scherpte op de druppel gelegd en niet op het blad Ben niet helemaal te vrede maar door elke week een foto te plaatsen blijf ik oefenen met mijn lens die ik nu 2 weken heb dus dat is erg fijn
Daarom meld ik me ook af. Ik fotografeer sowieso elke week, heb een eigen hond en pony. Heb thuis een studio dus heb ook altijd genoeg te fotograferen. Ga ook veel mee naar meetings dus de zekerheid is er dat ik elke week een foto maak. Dus in principe heeft dit topic nog weinig zin voor mij. Ookal vind ik hèt erg leuk om al die foto's te zien etc! Blijf dus ook wel mee kijken. Maar ook omdat ik weinig tijd heb vind ik hèt dus niet meer zo heel leuk.
Geen zorgen, Magda! Ik vind kiezen ook het moeilijkst... Al was het deze week niet zo moeilijk!
magda_90
Geplaatst: 10-02-13 21:49
Week 6 Wederom een stil leven deze week. Bewust een grijs filter over heen gelegd, dat weerspiegelde de sfeer voor mij goed. Overigens heb ik een poging gedaan om het hekwerk erachter weg te werken maar na een uur heb ik opgegeven, dat werd mij teveel gepriegel.