F_Orumster schreef:Lipydo schreef:Maar daar heb je toch ook straten/ wegen? Hoop ik voor jullie haha
Zandpaden
Marleen, waar woon je dan?
Op ongeveer 8km van Heerenveen Friesland af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
F_Orumster schreef:Is er ook interesse naar een bewerkingstopic, waar bijvoorbeeld per termijn (bv 2 weken)
Of a) een stockfoto wordt geplaatst en iedereen een bewerking daarop kan maken, graag aangeven wat ze ongeveer gedaan hebben (of mensen kunnen vragen hoe dat is gedaan) en evt met competitie en dat de winnaar de volgende stock kan plaatsen?
Of b) iedereen een eigen foto bewerkt en de voor- en na foto plaatst?
Ik weet niet of iemand het zoom magazine kent. Hier is ook altijd een rubriekje als beschreven bij A) en vind het erg leuk wat anderen ervan maken.
F_Orumster schreef:Is er ook interesse naar een bewerkingstopic, waar bijvoorbeeld per termijn (bv 2 weken)
Of a) een stockfoto wordt geplaatst en iedereen een bewerking daarop kan maken, graag aangeven wat ze ongeveer gedaan hebben (of mensen kunnen vragen hoe dat is gedaan) en evt met competitie en dat de winnaar de volgende stock kan plaatsen?
Ik weet niet of iemand het zoom magazine kent. Hier is ook altijd een rubriekje als beschreven bij A) en vind het erg leuk wat anderen ervan maken.
Agossie schreef:F_Orumster schreef:Is er ook interesse naar een bewerkingstopic, waar bijvoorbeeld per termijn (bv 2 weken)
Er is al een dergelijk topic: [FK] [GAME] Kies je foto en bewerk er op los! Deel 110!
Ik weet niet of dit een beetje overeen komt met wat je in gedachten had?
Ik ken inderdaad Zoom.nl, maar ik kan me die rubriek even niet voor de geest halen...