[INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 16:24

LisaxSilvano schreef:
Heel erg bedankt voor de taxaties! Even een vraagje: als jullie de foto's verkleinen (webformaat), welk formaat nemen jullie dan aan? (Bijv. 800x533 of 1000x644)

900 x ... :)

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 16:24

Ok ik ga weer proberen te taxeren :) doe het vanuit wat ik ervoor over zal hebben.

Blz. 58
@IsaCalixa : paard trekt mij niet echt op de foto, vind het geen goed moment mede door het gras in zijn mond.die 2e foto van de rouw vind ik erg mooi! Hondje ook niet zo bijzonder, zal 20 euro overhebben voor jou.
@horserider : 3e foto spreekt mij het meeste aan, 5 euro
@Joysiee : mooie foto's, zal wel voor een verticale uitsnede hebben gekozen persoonlijk voor de 3e foto. 30 euro
@ boomer123 : leuke foto's, Let wel op de achtergrond bij de eerste het huis bijvoorbeeld. 15 euro
@karlli : Blackfotos 40 euro, evenement 15 euro bij de 1ste zie je erg bewegingsonscherpte bij de benen.
@ louiissaa: 25 euro,leuke combinatie voor de lens!
@loiz: ik hou van een wazige achtergrond :) persoonlijk vind ik ze erg mooi, 60euro.

Helaas houdt mijn scherm op mijn telefoon ermee op, krijg allemaal strepen! Probeer deze week verder te gaan met mijn taxaties.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 17:19

Naoom_ schreef:
LisaxSilvano schreef:
Heel erg bedankt voor de taxaties! Even een vraagje: als jullie de foto's verkleinen (webformaat), welk formaat nemen jullie dan aan? (Bijv. 800x533 of 1000x644)

900 x ... :)

M
Ik heb meestal 900x599, maar als ik hem anders uitsnijd komt het nog wel eens anders uit :)

sunnybellami

Re: [INFO] Hoeveel kan ik vragen voor mijn foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 17:37

ik meestal 900 X ....

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-15 18:01

ik altijd 800x533

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 12:10

Nadat ik gisteren Blz. 58 had getaxeerd en mijn telefoon kuren kreeg ga ik weer verder :)
Blz 59:
@JoviManoe : je foto's spreken mij wel aan, vind je mensen foto's uit een leuke hoek genomen. Dieren: 25 euro .mensen: 35 euro.

@mariska_YeDo : je eerste foto vind ik niet mooi, toen keek ik verder vooral de 2e en 3e foto spreekt mij aan, mooi moment vd galop genomen vind ik zelf super lastig. Als ik van die 2 afga dan 35 euro. Overige foto's 15 euro.

@ pradaan: super gaaf ! Geen commentaar zal voor jou 60 euro overhebben.

@puppy1128 : ook erg mooi. Vind de paarden zonsondergang foto en de eerste van je eigen hond het mooiste, zal daar 50 euro voor willen geven, overige foto's 35 euro.

@NaomixZanzi : vind jammer dat je of net de poten er niet helemaal op hebt of gefotografeerd tot de borst persoonlijk bij de boxer.35 euro.

Blz.60.
@sunnybellami : vind het hondje niet echt schoon ogen op de foto dat is jammer want vind de foto zeker wat hebben. 20 euro.

@bryce27: de eerste foto zal inderdaad sprekender zijn als er meer scherpte , feller van kleur is. 10 euro.

@Believe : de honden foto springt er voor mij uit, vind een wazige achtergrond erg mooi! 35 euro.

@hamsterfan: paard bij de bloesem en de mensen foto erg mooi! 40 euro.

@strasshorse: mooie foto's, de paarden foto's misschien net iets op een ander (zweef) moment proberen te pakken. Vind de bruine pony stand portret scheef staan( benen naar achteren, lichaam wat voorover) , wel mooi maar niet geschikt om groot af te laten drukken. 35 euro.

@boomer123 : die eerste foto is echt mooi :j qua lichtgebruik, 45 euro. 2e foto zie ik liever iets lager genomen en de onderbenen niet zo afgesneden, 15 euro.

Mag ik zo ook weer wat foto's laten zien ?

love_Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 12:25

Mijn foto's, ik vraag er op dit moment niks voor, ben hard aan het oefenen heb het paardenfotografieboek en hondenfotografie boek waar ik veel uit haal :) hoop op tips :).

Ontzettend vervelend maar ik krijg de foto's via tinypic scheef :(

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 12:58

Bedankt voor alle taxaties van iedereen! ik waardeer het enorm :) jullie zijn toppers. Ik zit nu Midden in mijn havo examen :( dus ik zal alles braaf in halen als ik klaar ben met de examens :)

NaomixZanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 13:00

Ik heb ook weer wat getaxeerd heb hier allee geen pagina nummers opstaan.
Joysieee: Mooie scherpe foto’s vind persoonlijk de laatste heel erg mooi. Zou bij de black foto een andere compositie genomen hebben maar iedereen heeft natuurlijk een andere smaak en stijl! Je mag zeker wel meer dan 10 euro vragen. €30.

Boomer123: Vind de foto’s een beetje onscherp lijken ,je composities zijn wel heel goed!

Karlli: Eerste blackfoto is het mooist, scherpe foto en goede kleuren, de 2e blackfoto lijkt wat onscherp en de laatste wat minder belicht. €20,-
Voor de evenement foto’s zou ik hetzelfde bedrag taxeren. De laatste foto is het best naar mijn mening.

Louiisaa: Je foto’s zouden misschien nog wat meer kleur mogen en wat feller, verder vind ik de composities goed! €25/30.

Loiz: Hele mooie foto’s en een mooi sfeertje €35,-

JoviManoe: Vind de foto’s van de dieren wat flets kan door uploaden komen natuurlijk €25,-
Mensen€30,-

Mariska_YeDo: Blackfoto en de rijfoto zijn heel mooi op basis van die foto’s zou ik €20,/25 geven.

Pradadaan:Hele mooie foto’s €35,-/40

puppy1128: zonsondergang foto en die van de hond vind ik het best €35,-

sunnybellami: vind de eerste foto’s het beste €20,-

Bryce27:Vind de 2e foto van je het beste de eerste komt onscherp en flets over,

Believe: €20,-

Hamsterfan:Je hebt sterke foto’s vooral de laatste vind ik erg mooi €25.30

Strasshorse:Die laatste foto <3 die is echt heeel mooi, vind je foto’s van de paarden alleen beter dan de rijfoto’s €35,-/40,-

Love_Soraya: Vind je foto’s nog wat onscherp en zou bij de laatste portret foto de compositie ander genomen hebben maar smaken verschillen natuurlijk. Je eerste rijfoto is het best naar mijn mening. €15,-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 18:46

hamsterfan: 40 euro, mooie foto's! Meid op de laatste foto is toch Robin van Sita?
Strasshorse: 20 euro, vind het leuke foto's maar nog niet zo geweldig dat ik meer dan 20 euro zou vragen.
boomer123: Jammer dat bij de eerste foto de manen overbelicht zijn en dat de foto niet helemaal scherp is. 2de foto hetzelfde verhaal. 15 euro.
love_Soraya: Ik zou hier nog niets voor vragen, je foto's zijn (behalve de 1ste) niet helemaal scherp. Als ze scherp waren geweest had ik ze wel heel mooi gevonden. :j

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-15 20:07

Bedankt voor de taxaties!

@Believe: Ja dat is Robin inderdaad! :D

Fleurrr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:31

Vanaf pg. 57!

larissa96
Ik vind ook je eerste foto het mooist. Ik zou vooral nog lekker dooroefenen en nog niks ervoor vragen.

Stefieke1997
Jouw foto’s zijn eigenlijk allemaal kunstwerkjes! Erg mooi! Ik zou zeker wel richting de €50,- gaan.

Strasshorse
Jammer van het kader eromheen! Ik vind dat je al heel goed op weg bent maar ik mis wat kwaliteit. Denk aan diepte, onscherpe achtergrond. Maar kan natuurlijk aan je apparatuur liggen! Zeker niet slecht! Ik zou er €20 voor vragen!

Roemvoller
Je 2e foto is erg gaaf!! Je eerste zou ik zeker geen geld voor vragen, geen fijne kleuren, geen fijne houding van de pony. De 3e foto vind ik al beter dan de eerste maar de houding van het paard vind ik niet mooi, je had eigenlijk een paar meter naar links moeten gaan staan, de kont van het paard wat meer achter zijn borst en dan wordt het zeker al veel beter! Op basis van je 2e foto €15

korbakimmy8
Lieve foto die eerste! Jammer van je logo, het lettertype oogt wat amateuristisch en is ook heel groot. In zwart wit vind ik een goede keuze! 2e foto zou ik wat rechter maken maar verder heel mooi al! Had zelf misschien iets minder ingezoomd. €20

Louisa
Mooie houding van het paard!! Jammer van de achtergrond!! 2e foto mis ik ook kleur, diepte, kwaliteit. Maar zeker niet slecht! 3e foto weer heel jammer van de achtergrond! €15

love__mandy
Je eerste 2 foto’s vind ik erg gaaf en zou ik zeker €30 voor vragen maar de rest vind ik nog even geen geld waard.. Let goed op achtergrond, scherpte en probeer rommelige teugels te voorkomen!

CrazyIris
Die eerste wauw! De rest ook prachtig! Voorkom alleen dat je teveel ruis krijgt! €40/50

IsaCalixa
Je laatste 2 vind ik veel beter dan je eerste! Fijne kleuren en mooi met diepte gespeeld! Op basis van de laatste 2 €40/50

horserider22
Mensen boeken denk ik geen fotoshoot om je fotos te krijgen zoals de eerste 2 daarom ga ik even uit van de laatste! Voor een “amateur” zeker een mooie foto! Fijne houding van de hond! Maar niet echt een professionele achtergrond. Je kan volgens mij vrij goedkoop een studiootje aanschaffen en dan worden je foto’s nog professioneler! Pootjes zijn ook niet helemaal scherp van de hond, dat is jammer maar vooral lekker dooroefenen!

Joysieee mooie foto’s!! Blackfoto was ik wat verder naar achteren gaan staan om meer body achter zijn hoofd op de foto te krijgen! €30

boomer123
Wat een knappe paarden maar zo zonde dat er scherpte mist!! Let ook goed op de achtergrond op de 2e foto. 3e foto had ik een paar stappen naar links genomen om het paard er nog beter op te krijgen! Jammer van de kwaliteit daarom zou ik nog geen geld vragen.

Karlli hele mooie foto’s!! Jammer van de 4e.. 5e weer erg leuk die onderkant! €20

Louiisaa ik mis een beetje scherpte in je foto’s maar vind deze wel erg goed geslaagd! €25
Loiz mooie foto’s!! €40
LisaxSilvano hele mooie foto’s! De 2e vind ik iets minder, jammer van de achtergrond en had hem iets ruimer genomen. 3e foto is echt heel gaaf! €30

JoviManoe
Leuke en mooie foto’s! Origineel ook! €40/50 alleen zou ik nog iets aan je logo doen!

mariska_YeDo
€25, 3e foto springt eruit, die vind ik het mooist! Shetlander had ik geprobeerd iets meer zijn lichaam achter zijn hoofd proberen te krijgen

pradadaan
Wauw!! Heel gaaf en mooi!! Minstens €80 zeker!!

puppy1128
hele fijne foto’s!! Jammer van de eerste dat die zo grauw is. €40

NaomixZanzi
Mooie foto’s!! Heel goed bezig! €30

Sunnybellami
Persoonlijk had ik meer de voorkant van het paard op de foto gezet, wel hele mooie achtergrond en fijne kleurtjes! De kat had ik nog iets meer bijgesneden! €25
bryce27
mis heel erg scherpte in de 1e foto! 2e foto is al beter, zou gewoon lekker dooroefenen want fotograferen is harstikke leuk toch :D

Believe
Eerste foto had ik iets rechter getrokken en de ton even weggehaald! Rest vind ik ook zeker al erg mooi! Fijne kwaliteit heb je in de fotos!! €30

Hamsterfan
Hele gave foto’s!! Zeker €50 zou je er wel voor kunnen vragen
love_Soraya
super opweg!! Probeer aan je scherpte te denken, dat de fotos echt goed scherp zijn! Lekker zo doorgaan!

Volgens mij heb ik er zo een hele boel gedaan :D
Mijn meest recente foto's heb ik even genomen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en nog een rijfoto, die is via Facebook dus de kwaliteit is helaas erg achteruit gegaan..
Afbeelding

Ben heel benieuwd, tips zijn welkom!! :D

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:44

Ik zal binnenkort even iedereen taxaties geven, maar ik wil even zeggen over de foto's hierboven:
Wat een fijne sfeer en kleuren! Heel mooi. :D €50

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 11:58

@fleur 40-45 euro erg mooie kleuren bij de stand foto's. Alleen de rij foto straalt in mijn ogen weinig uit.
Denk daar bij aan je hoeken en timing. Dit paard kantelt zijn hoofd hier heel erg. Dus vind het een vrij dlechte timing.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 12:05

2 jaar geleden heb ik hier ook gepost.
En ik ben benieuwd wat jullie nu van mijn foto's vinden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En 2 jaar geleden postte ik trots deze foto:

Afbeelding

NaomixZanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 13:34

Fleurrr_ je foto's hebben heel veel uitstraling en hele mooie kleuren :o €50/65.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-15 14:16

Lau: Ik vind je foto's erg mooi! Zeker 50 euro, en mag best wel meer :-) Heel mooi scherp en mooie keluren en composities!

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 12:27

sunnybellami de 1e foto vind ik erg mooi, het zijn fijne zachte kleuren. Jammer dat het hondje wat scheef staat, en vies is. Ik zou nog lekker oefenen en mensen zeggen dat ze vrijwillig een bijdrage mogen geven. Zo is alles wat je ontvangt nooit teveel gevraagt.

bryce27 Jammer dat de kleuren zo duf zijn en jammer van de schuine berg, verder wel leuke foto's maar ik zou er op basis van deze 2 foto's niet veel voor geven. Kijk even op internet hoe je foto's lekker licht kan houden maar toch een fijne sluitertijd hebt om alles scherp te houden.

Believe Leuke foto's, de timing met rij-foto's is goed. wel vind ik de foto's nog niet heel bijzonder. De honden foto is daar in tegen wel erg leuk gelukt. Ik zou 10 euro vragen op basis van de honden foto.

hamsterfanerg leuke foto's! vind ze leuk gelukt! 25-30

Strasshorse Wouw, echt heel erg gaaf! de kleuren zijn mooi en de foto's zijn prachtig. 45- Heb even op je site gekeken naar wat je vraagt, maar ik zou voor het deluxe pakket lekker 45 euro vragen. Ze krijgen flink wat foto's en de kwaliteit is super. Het is die 45 euro dan zeker waard!

boomer123 foto's ogen onscherp en ik zou nog even verder oefenen voor je wat gaat vragen.

love_Soraya Jammer dat je op een verkeerde plek staat, nu zit er een balk voor je onderwerp en dat is erg zonde. verder vind ik ze nog wat onscherp maar je ideeën zijn wel erg leuk. nog even niks vragen naar mijn mening en lekker dooroefenen :)

Fleurrr_ erg mooie kleuren en lekker scherp! Ik vind de sfeer lekker zomers en fijn, ook de rijfoto is waarschijnlijk op jouw computer lekker scherp en de timing is perfect. Ik zou zeker 45 euro vragen. Je bent goed bezig !

Lau foto 1 en 4 vind ik het mooist, bij de 2e en 3e foto zou ik wat meer kleur of sfeer willen zien. Maar dat is mijn mening. Ik denk dat een zomerse gloed bij de 3e foto echt iets toe zou voegen.
Je bent erg vooruit gegaan zeg! goed bezig! 40-

Ik heb deze keer beter op de achtergrond gelet :) en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

en iedereen bedankt voor de taxaties vorige keer! ben er erg blij mee *\o/*

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 19:55

Wil hier ook nog eens wat foto's posten dus even taxeren :D

Pagina 57:
larissa96: De foto's doen niet echt iets met mij, zijn ook niet echt scherp, krijg er niet echt een fijn gevoel bij. Zou nog even door oefenen :)
Stefieke1997: Leuke sfeer in je foto's! fijn om naar te kijken, lekker scherp (slim om ze klein te presenteren haha). 40 euro
Strasshorse: Ik zou kijken voor wat interessantere composities, vind ze nogal gewoontjes ogen. Voorzie aub een copyright!
romyloverrr: Heb niet echt iets met de foto's helaas, tweede kan mooi zijn maar ik mis scherpte. 3de had je netjes moeten wegwerken, kon beter!
korbakimmy8: Dan moet je ze maar niet van fb plukken :) nu kan ik niet zeggen of ze scherp zijn, zo kan ik ook niet zeggen hoeveel ik ervoor zou vragen.
louiisaa: Jammer van de achtergrond, je zou hele andere beelden krijgen met een mooiere achtergrond. Ik mis contrast en scherpte!
love__mandy: De eerste twee foto's zijn heel leuk maar met de laatste drie heb ik niet echt iets! Vind ze dof ogen. 10 euro

Pagina 57
CrazyIris: Fijne beelden! alleen de 4de is niet mooi bewerkt, het is té. 25 euro
IsaCalixa: Leuke platen, 25 euro
horserider22: Onderwerp interesseert me niet echt, ziet er ook uit alsof je niets van bewerking hebt gedaan, geef ik geen geld voor!
Joysieee: Je komt al wat origineler uit de hoek :j alleen de laatste foto voelt niet lekker om naar te kijken. 30 euro
boomer123: Kwaliteit is helaas nog ver te zoeken.. composities zitten wel goed (laatste mocht meer ruimte aan de neus). Geef ik nog geen geld voor.
karlli: Ik mis bij sommige foto's wat scherpte. 20 euro
louiisaa: De foto's spreken mij nog steeds niet echt aan. Ik mis contrast, scherpte..
Loiz: Mooi maar mis nog wat scherpte, 20 euro
LisaxSilvano: Simpel, mooi :j 30 euro

Pagina 58
JoviManoe: Vind sommige foto's niet echt prettig om naar te kijken, jammer dat je ze zo klein geupload hebt. 15 euro
mariska_YeDo: Ik mis scherpte, composities zijn ook niet echt mijn ding. De zwaan is wel prachtig!
pradadaan: Mooi. 40 euro
puppy1128: Vind de nabewerking niet alles, beetje te fel. Maar wel leuke platen over het algemeen, 25-30 euro
NaomixZanzi: Ze ogen wat gewoontjes. 10 euro

Afgelopen donderdag een hele leuke shoot gehad!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 22:09

Xtitanic: zou je mijn laatst geplaatste foto's ook willen taxeren? Zo kan ik je commentaren vergelijken.

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-15 23:25

Ik ga weer wat taxeren. Heb ongeveer een maand geleden ook getaxeerd, maar nog geen tijd gehad om foto's te plaatsen. Maar hier komt'ie:

Pagina 58: Ik vind je eerste en tweede foto wel mooi, alleen zijn de kleuren niet zo helder, maar een beetje vaal. Ook heeft de laatste foto erg weinig ruimte aan de linkerkant. Ik zou zelf nog even door oefenen.

karlli: Je blackfoto's vind ik nog niet perfect vind ik. De kleuren van de paarden op de 2e en 3e foto zijn ook vaal en niet zo mooi helder. Op de tweede foto zie je ook nog wat grijzig. Ik zeg nog even door oefenen. De ijslander foto's voor evenementen vind ik wel mooi! Ik ben zelf nu ook twee keer naar evenementen geweest, maar het is best moeilijk vind ik! Ik vind ze mooi, maar zou er nog niks voor vragen.

louiissaa: In ieder geval een hele fijne pose en mooi paardje met leuk model. Ook de composities vind ik oké, alleen de kleuren zijn wat vaal. Kan je de kleuren wat helderder maken en contrast wat verhogen bijvoorbeeld? Zo worden ze denk ik wat levendiger. Voor deze zou ik €10,- geven, maar ik weet bijna zeker dat als je ze levendiger qua kleuren maakt, ik er meer voor zou geven!

Loiz: Eerste foto vind ik echt prachtig! Tweede foto ook, maar een wat drukkere achtergrond. Ik zou zeggen €35,- op basis van deze foto's. De eerste foto vind ik wel veel mooier dan de tweede :$

LisaxSilvano: Heel gaaf! Zeker wel €40,-

pagina 59
JoviManoe: Ik denk dat 20 euro voor de dieren zeker de goed is. En ook voor de mensen. Ik vind het lastig beoordelen op verschillende foto's uit verschillende shoots. Maar het ziet er goed uit!

mariska_YeDo: Ik zou zeggen nog even door oefenen. Ik ben benieuwd wat er uitkomt met je nieuwe camera.

pradadaan: Heel gaaf! Vooral je eerste foto vind ik heeeerlijk dromerig! Heb je daar nog een bepaald effect op gezet of wat normale bewerkingen? Zeker wel €50,- Vooral dat meisje met die pup :+:

puppy1128: Je laatste foto vind ik niet zo mooi, maar ik zeg €25,-

MaomixZanzi: Ze zijn erg onscherp, maar er van uitgaande dat dat komt door het uploaden, zeg ik €15,-. Goeie composities, maar nog niet heeel bijzonder.

sunnybellami: Paardenfoto is goed. Ik zie 1 foto niet, maar die van Diva vind ik wat té wit. Ik zeg €10,- voor wat ik nu zie.

bryce27: Je eerste foto is gaaf, maar ik denk dat hij wel wat lichter had gemogen met meer kleur en oog wat oplichten? Maar ja, dat is smaak, mening, etc. En de tweede foto vind ik speels met de, ik gok, heuvel. Ik zou nog wel even door oefenen, maar mooie composities! Ben benieuwd naar meer foto's van je!

Believe: Ik vind de hondenfoto mooi, maar de rest zou ik nog zeggen even door oefenen.

hamsterfan: Mooi! Ik zeg €30,-

Strasshorse: Ik vind het jammer dat je van de rijfoto's geen lachende mensen op de foto hebt. Daarnaast trekt de vrouw net in de mond van het paard op het moment van de foto en dat moment zou ik echt vermijden op foto's. Of in ieder geval, je ziet de kanteling van het hoofd en de oren die naar achter staan. Geen fijn beeld vind ik. Kleur van de bruine pony portret vind ik ook wat apart. Eerste foto vind ik wel heeeel mooi! Op basis van deze foto's €10,- maar eerste foto vind ik daar boven liggen.

boomer123: Lastig oordelen op 2 foto's. Compositie is goed en leuk samen portret met, ik denk, eigenaar. Voor deze zou ik zeggen €15,-

pagina 61
love_Soraya: Lekker door oefenen zou ik zeggen. Wel een heel leuk idee met die bloemenkrans :)

Fleurrr_: Mooi! Eerste foto zou ik proberen dat touw nog even weg te halen en misschien nog een beetje te croppen i.v.m. compositie. Actiefoto vind ik ook leuk! En een lachende ruiter! Daar hou ik van!! €35,- wel :)

Lau: Eerste foto vind ik heeel tof! Van mensenfotografie heb ik niet heel veel verstand. Ik zou zeggen €40,-

Anniek22: Heeeeele leuke serie! Daar zou ik als eigenaar wel blij van worden! €45,-? :)

xTitanic: Heeeel mooi! Ik vind het zonde dat je de tweede foto in dat sfeertje heb gedaan. Ik denk dat de originele kleuren, net zoals de eerste foto, ook wel heel fijn zijn, maar verder echt top! €40 - €45,- euro?

Tot hier alles getaxeerd :) Ik zie dat pagina 60 er niet bij staat, maar hij is wel getaxeerd! ;)

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 00:01

Dankjewel allemaal voor mijn taxaties, ik ben erg blij met jullie positieve commentaar :j
Hopelijk hebben jullie ook wat aan mijn taxaties gehad en is zal binnenkort weer taxeren en plaatsen :)

MZorro, eerlijk gezegd heb ik helemaal niks aan die foto gedaan. Hooguit een vliegje weg geshopt en het contrast iets sterker gemaakt maar geen speciale laag of echt serieus nabewerkt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 07:11

Ik zal straks even uitgebreid reageren op jullie! Had een heel verhaal getypt, toen sloot mn laptop af ... -,-'

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 07:57

Pagina 60

sunnybellami Ik vind de composities niet echt mooi en ze lijken erg ruizig! Ik zou het nog even bij portfolioreportages houden! €0,-
bryce27 Ze zijn niet scherp en ik vind ze qua kleur erg grauw. Ik zou het ook nog even bij oefenmateriaal houden! €0,-
Believe Toffe platen! Alleen ik zou meer rekening houden met de achtergrond! Qua scherpte en kleur zit je goed! €25,- á €30,-
hamsterfan Toffe platen hoor! Alleen de compositie van de omkijkende vind ik erg krap! €30,-
Strasshorse Buiten de scherpte die ik mis in de actiefotos zou ik rond de 25,- vragen!
boomer123 Ik mis ook wat scherpte.. vooral in de eerste foto lijkt heel onnatuurlijk scherp! Aan de hand van deze foto's zou ik rond de €30,- zeggen.

Pagina 61

love_Soraya De foto's zijn niet scherp en niet gedraaid. Qua momenten zit je goed maar zou nog even blijven oefenen op de scherpte, vooral als je portret niet scherp krijgt...
Fleurrr_ Mooie kleuren bij de standfoto's alleen ze zijn een beetje klein. De rijfoto vind ik helemaal niets sorry! €35,-
Lau En toch mis ik hier weer wat scherpte... Verder wel tof kleurgebruik! €30,-
louiisaa Mooie foto's alleen stoor me enorm aan de scherpte van de achtergrond! Als je wat meer afstand neemt kun je dit voorkomen! Ik zou nog even door oefenen en wat meer op je compositie letten!
xTitanic Fijne platen! Mooie scherpte (maar dat kan ook niet anders met je body ! _O- ) Ik zou rond de €40,- vragen

hamsterfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-15 08:19

Ik had hem ook ruimer, deze vond de eigenaresse vooral heel mooi :D

Jou platen vind ik zeker rond de 55-60 liggen