Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Is er iemand die van deze foto's een neutrale samenvoeging wil maken zodat ik de foto op een telefoonhoesje kan laten drukken?
[ Afbeelding ]
(als je op deze foto het rechteroog en vlekje boven de neus/tussen de ogen wat kan oppoetsen, dan graag.)
[ Afbeelding ]
Zou er erg mee geholpen zijn.
Celine_Famke schreef:Hoi!
Afgelopen winter is één van de twee honden van mijn tante en oom overleden. Een paar weekjes terug is hun tweede hond helaas ook overleden. Beide waren wel flink oud geworden, maar de honden waren als kinderen voor mijn tante en oom en ze hebben er veel verdriet om.
Nu wilde ik graag een grote canvas foto voor ze gaan bestellen. Een hele tijd terug heb ik foto's gemaakt van hun twee honden samen waar wel 2 leuke tussen zitten. Helaas is de achtergrond van die foto's niet bepaald boeiend en het zou daardoor niet echt leuk zijn die te vergroten..
Nu mijn vraag:
Is er misschien iemand die één van deze twee foto's (of allebei) zou kunnen bewerken zodat ze een witte of zwarte achtergrond krijgen ipv dat lelijke gebouw etc?
Hier de twee foto's die ik bedoel:
[ [url=m/NXOOLx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/p3wWLQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mocht iemand het willen proberen wil ik het originele formaat wel mailen zodat de kwaliteit niet naar beneden gaat
Alvast heel erg bedankt! Ik wil mijn tante en oom zo graag verrassen met een leuke foto aan de muur van hun overleden schatjes..
sabine1979 schreef:Wie kan er voor mij de achtergrond verwijderen van de foto?
Zit al de hele morgen te puzzelen, krijg het niet voor elkaar
Ik wil een vliegengordijn laten maken, maar de achtergrond vind ik niet zo mooi
[ Afbeelding ]