Zou iemand bij deze 2 foto's de achtergrond zwart en als het kan wit weet namelijk niet wat mooier staat willen maken? en 1 met en 1 zonder de naam Rubystar als dat teminste past en de kleur tekst liefst beetje transparant of wat het ook is. Bedankt alvast
ik had een vraagje zou iemand voor mij mischien de draadjes weg kunnen halen zodat je ook duidelijk het hoofdje van die kleine dondersteen kan zien. en de neus van gipsy. alvast bedankt
Kan er iemand iets maken van deze 2 plaatjes. Ik zou graag willen dat ze samen worden gezet (soort van kleine collage) en de namen van de pony's erbij. Bedankt!
Nog even ter verduideling bij mijn vraagje. Ik zou graag één collage hebben voor Beauty en Waco samen, niet één per paard maar één voor de twee paarden.
Hoi! Wie wilt/kan er voor mij een filmpjes avater maken? Gewoon een filmpje dat met de camera is opgenomen in een avater. Ik hoor het wel Filmpje moet je dan even bij mij vragen
Zou iemand misschien een leuke bewerking willen maken? Deze verzorgpaarden zijn van m'n zusje en ik wil haar graag een 'cadeautje' geven. (Die met het blauwe halster is Sharieff en die met het grijze halster is Djrico (co). Alvast bedankt!
en een tekstje op het begin : Hoe stom kan iemand zijn
Tekstje op het eind : zo stom dus. Er zijn nog wel andere foto's zijn ook, en dat het niet zwart wit moet zijn maar gewone kleur, ook zullen de foto's nog verkleind moeten worden aangezien ik dit niet kan, of iemand moet mij vertellen hoe het moet.
Alvast bedankt
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 18-07-08 08:58, in het totaal 2 keer bewerkt Reden:Tekst toegevoegd van latere posts.