Wie wil een bewegende Avatar maken? Liefst met licht roze randje en hartjes ik weet niet of het kan maar bij elke foto, eerst de foto en dan komt paar seconde later de naam in de foto, kan dat?
Hee ! Wie zou deze foto van mijn oude pony willen bewerken ? De foto is overbelicht en dat meisje zou wel weg kunnen. Verder zou er nog een leuke kader, rand + de naam: Blacky ingemaakt kunnen worden.
Wie zou voor mij een paar foto's uit mijn profiel kunnen bewerken of een soort collage ofzo maken? Het resultaat graag pb-en of anders even melden dat het in het resultatentopic staat alvast bedankt
Ik had even een vraagje; Ik heb 2 hele mooie ava's gehad, maar ze hebben te veel KB; Ik kan ze nergens instellen als avatar. Weet iemand wat ik nu moet doen?
LietJ_RobJ; Zulke reacties horen hier niet, aangezien er geen wachtlijst oid is. Het is de bedoeling dat je gewoon ergens aan begint, die bewerking in het resultatentopic plaatst en evt degene voor wie je een bewerking hebt gemaakt, even PB't dat er een bewerking staat.
zou iemand bij deze foto een andere achtergrond kunnen plaatsen en het rode oogje weg willen werken?? vind de foto op zich wel mooi alleen de achtergrond niet