Hier mijn commentaar:
Pagina 5:
Edda, ik vind hem weer prachtig.Toch mooi solide gehouden ondanks de drukke achterkant, toppie!
Talietjuh, Leuke bewerking, ik had zelf de kleur in de manen of weggelaten of de manen helemaal kleurtjes gegeven, het ziet er onafgemaakt uit, de oren hadden wat beter geknipt mogen worden en ik had een ander lettertype gekozen, verder erg mooi met dat halster zo. Ga zo door!
PrinceAmos, Deze vind ik veel te druk. Ik weet niet maar hij komt erg rommelig over. Het paardje is vervormd en ziet er "uitgerekt" uit. Soms zie ik ook nog wat slordig geknipte stukjes of witte plekjes. Dat valt erg op met deze achtergrond. De manen zijn wat rommelig en de kleurenstreng vind ik niet zo. De bloemen zijn wel weer een leuk detail. de palmboom had ik weggelaten want dat past er echt niet in.
Talietjuh, De sveer is goed is het de thema bewerking? Jammer dat het paard doorschijnt, ondanks dat hij spookpaard moet zijn vind ik het wat jammer. Het lettertype vind ik niet mooi uitvallen, mede omdat het een deel door het paard loopt.Knippen is netjes gedaan. Alleen ik mis wat aan deze bewerking.
DeemDeem, Erg netjes! Deze kleuren vind ik persoonlijk veel mooier bij het paard passen als die harde kleuren. Jammer dat het lettertype niet opvalt. Het halster heeft wat hardere kleuren wat ik jammer vind, dat neemt net die zachte kleurtjes weg. verder mooi gedaan, ga zo door!
Amburtjoz, Ik vind hem erg saai. Het lettertype komt niet mooi tot zijn recht en ik vind de overgang van de kleurenanimatie niet mooi vloeiend, ik mis ook wat aan de bewerking. Ik weet verder niet of een animatie maken toegestaan is, dat moet je aan Shalimar vragen. Ik ben meer van de gewonen rechtoe rechtaan bewerkingen, dit heeft er niet echt mee te maken. Veel andere kunnen dit niet maken en dat vind ik een beetje oneerlijk. Snappie
Sanchowtju, Ook deze is erg mooi. Ik vind het jammer van de donkere en dus wegvallende bosjes, dit maakt de bewerking toch nog hard. Ik zie wat streepjes door je bewerking lopen, klopt dat? Jammer. verder een mooie bewerking, go zo door!
Pagina 6
wiifke, Ik vind hem een beetje saai. Het lettertype past en niet echt goed bij en valt erg op, te veel eigenlijk. De vierkantjes? rechtsboven vind ik net als het lettertype iets te veel opvallen. Verder netjes geknipt, ik zie af en toe een hakkeltjes. Het kader vind ik mooi.
Lauraapje, Hij is wat slordig geknipt, ik zie veel groen en wit nog zitten en dat stoort een beetje. Het lettertype vind ik er niet bij passen en het blokjes filter had ik weggelaten. Verder had een kader erg leuk geweest.
gabberluck, Erg mooi! jammer dat het paard wat te veel wegvalt in de achtergrond, maar dit is echt mijn smaak!
kitag1rlm, Ook deze bewerking komt erg hard over. Het filter wat over hat paard zit stoort me en ik zie de stroomdraadjes nog lopen. Verder vind ik hem toch wat saai en het lettertype past er niet echt bij. Wel super netjes geknipt, ga zo door!
Pagina 7
jolienvdb, Hij is een beetje simpel. De draadjes heb je mooi weggewerkt, het lettertype vind ik niet zo en de achtergrond vind ik te donker. De manen zijn wat slordig afgewerkt. Ik mis een kader, wat het net even af kan maken. Maar je bent op de goede weg en oefening baart kunst!
Héhé dat was dat