Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 55!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wiifke

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 55!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:09

Ik vind hem erg leuk! Volgens mij ben je niet met de druppel langs de randen gegaan om die te verzachten, misschien een tip voor de volgende keer.. Het wegwerken is netjes gedaan! Knippen kon wel iets beter, maar goed voor een eerste keer! Dat zeker!
De tekst heb ik ook erg om gelachen! Echt leuk!

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 16:45

VRIJE BEWERKINGEN

thissi: Netjes uitgeknipt, alleen ik vind de achtergrond niet mooi,
hij is ietwat te druk, en het zwart/witte vind ik niet mooi

Jamyliefje: Knap gedaan met dat lichaam,
maar ik vind em niet mooi afgewerkt, zoals manen, staart en benen.
Verder is de achtergrond en lettertype+tekst wel weer erg leuk

Nikkel: Leuk idee, mooi uitgeknipt en afgewerkt,
ik had het nog mooier gevonden helemaal zonder hoofdstel. Knipoog

PrinceAmos: Mooie achtergrond, misty is netjes uitgeknipt,
alleen de manen vind ik niet mooi.
Lettertype vind ik er ook niet bij passen

Astor: Doet het niet bij mij

Tjeus: Hmm, netjes uitgeknipt, hoofdstel netjes weggewerkt, toch vind ik hem wat kaal.
Lettertype en achtergrond vind ik niet zo mooi.

XxLiEsJuHhxX: Mooie achtergrond, mooie letters, leuke kader, knippen kan nog wel iets netter.

Clairtjuh: Érg mooi, geen aanmerkingen.

Jumpingrider: Ook weer een erg mooie, prachtig die manen en die bloem erin, mooie achtergrond, jammer van het donkere oog, en lettertype vind ik er niet zo bij passen, had hem zonder tekst zelfs nog mooier gevonden

Kir_Ples: Ik vind de achtergrond niet mooi, lettertype ook niet, paard is wel netjes uitgeknipt.

THEMABEWERKINGEN

SmeeJ: Leuk idee met dat lichaam erbij, goed het hoofd er op gezet, alleen de nek is wat ielletjes.
Lettertype's zijn leuk, alleen 'Party' valt een beetje weg.

h0rsel0verr: Mooie achtergrond, leuk lettertype, wel iets te groot, balonnen verpesten de bewerking vind ik.

Like_peres: Mooie bewerking! Misty is mooi uitgeknipt, netjes hoofdstel weggewerkt, leuke achtergrond+lettertypes. Kist is leuk idee, alleen vind ik wat overbodig.

Lieske_: Ik vind em niet mooi, helaas.
Irritante, drukke achtergrond, misty is wel netjes uitgeknipt, had nog wel druppeltje langs gemogen.
Tekst vind ik ook rommelig staan.

Juultjes: Paard is mooi uitgeknipt, hoofdstel mooi weggewerkt, leuke achtergrond, leuk die letters, alleen zelfgeschreven vind ik wat minder, vind het alleen niks met feest te maken hebben?

Janique: haha geweldig! Prachtig die manen, geweldig die mond, jammer van dat hokje met tekst,
ik had het wat kleiner en korter gehouden.

Sanchowtju: Wauw, mooi die manen, lettertype en achtergrond, jammer van dat andere paard, alhoewel dat ook wel weer iets speciaals heeft.

Britt_sisi: Leuk idee, alleen ik vind em iets te druk.

Norway_girl: Mooie achtergrond en lettertype!
Ik had alleen misty normaal gehouden, of alleen met een paars laagje, want je herkent misty helemaal niet meer terug.

lampjerulez: Leuk idee, vind hem alleen iets te standaard.

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 18:09

iedereen vergeet mij te beoordelen Verdrietig

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 18:17

Heb er overheen gekeken denk ik, ik heb alle zichtbare bewerkingen iig beoordeeld, verder heb ik geen andere gezien.

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 12:39

wiifke schreef:
iedereen vergeet mij te beoordelen Verdrietig

Niien_ : Je hebt mij over geslagen Met Thema.
On of off topic./

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 12:51

Like_peres schreef:
SmeeJ Leuke achtergrond, en die manen zijn echt super!
h0rsel0verr Goed uitgeknipt, had zelf alleen een andere lettertype gebruikt, igg omdat ik het zelf geen leuke lettertype vind,maar meingen verschillen
Lieske_ Leuk gedaan, mischie had het mooieor geweest als je nog ff met het druppeltje erlangs was gegaan.
Juultjes uhm vind het niet echt iets met feest te maken. kan aan mij liggen.
Niien_ Echt leuk gedaan Ja vooral die lettertype. Ja

vervolgg

Wiifke Leuk gedaan goed uitgeknipt, al1 jammer datd e manen recht zijn
fladdeloveruhm ja is wel een leuk idee maar zo rommelig, de accesoires zijn niet mooi uitgeknipt.
janique Leuk gedaan die manen die mond haha Nagelbijten / Gniffelen
PrinceAmos uhm niet echt mooi uitgeknipt, tekst is leuk Knipoog
Sanchowtju Echtleuk gedaan die lekkere bos manen, en leuke kleurtjes.
Britt_Sisi leuk gedaan wel druk Tong uitsteken misschien had je de letters een andere kleur kunnen geven ze vallen nu niet echt op.
Norway_girl kleur is leuk al1 had het leuker geweest als misty zich zelf was kwa kleur
lampjerulez leuk gedaan alleen is misty een beetje uitgerekt haha

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:14

Commentaar volgt nog.
Hier is mijn bewerking voor het thema Feest:
Afbeelding

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 15:16

Tinkerloos vind hem erg leuk gedaan manen wel een beetje recht maar de rest maakt het weer leuk.

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 17:41

PrinceAmos schreef:
Niien_ : Je hebt mij over geslagen Met Thema.
On of off topic./

Bij deze:

Ik vind hem behoorlijk saai, je had em ook makkelijk kunnen verkleinen.
Ik vind Misty niet netjes uitgeknipt en de tekst+lettertype past er ook niet bij Knipoog

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 19:12

Tinkerloos: Ik vind het een heel erg leuk en orrigineel idee! Van mij had Misty wel iets minder doorzichtig gemogen.. Ook erg leuke kader! Haha!

tjeus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:27

Nou dit is mijn thema-bewerking! Hij is niet super gelukt, maar ik vond het wel een erg leuk thema! Tong uitsteken
Afbeelding
Ik zal proberen morgen verder te gaan met mijn commentaar Knipoog

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 22:49

Leuk idee, lettertype past er erg goed bij, jammer dat de rest niet netjes is uitgeknipt!

tjeus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 09:31

Wiifke: Origineel idee! Leuk gedaan Haha!
Fladdelover: Jammer dat Misty nog op haar oude achtergrond staat. Wel een heel leuk idee, leuk lettertype ook Haha! Alleen de accessoires zijn niet helemaal netjes uitgeknipt.
Janique: Superleuk Haha! Heb er echt niks op aan te merken.
PrinceAmos: Ik vind hem niet echt leuk. Knippen is niet netjes achter de oren en ik vind dat er teveel tekst is. Dan had je beter iets anders leuks (bijv. ballonen of iets anders dat met feest te maken heeft) erbij kunnen zetten. En de tekst vind ik ook een beetje raar Tong uitsteken Het begint om: 6 t/m 12.00 uur, dus dan begint het 6 uur lang??
Sanchowtju: Gaaf! Misty heeft echt stoere manen zo! En ik vind de achtergrond ook erg leuk Haha!
Britt_Sisi: Leuke achtergrond Haha! Jammer dat het achter de oren niet helemaal netjes geknipt is.
Norway_girl: Je moet even de regels doorlezen Knipoog Deze week zijn er alleen themabewerkingen Knipoog Je themabewerking vind ik erg leuk! Lettertype past er goed bij en het is een mooi geheel samen. Je vrije bewerking is ook mooi! Het hoofdstel is netjes weggewerkt en de manen zijn leuk gedaan Tong uitsteken
Lampjerulez: Hahah, grappige tekst! Leuk gemaakt zo, jammer dat het een beetje hoekig geknipt is op sommige stukken.
Tinkerloos: Erg leuk gemaakt Haha! Heb er eigenlijk niets op aan te merken Knipoog Leuk kadertje.

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 11:16

oke hier mijn comment!

Lieske: Persoonlijk vind ik de achtergrond en het lettertype wat overheersend, verder netjes.

Juultjes: Leuke achtergrond, het wegwerken is iets minder.

Niien_: Leuke achtergrond, schaduw om Misty vind ik iets minder mooi.

Fladdelover: Fladdelover heel leuk id, het uitwerken had nog iets beter gekund

princeAmos: leuk, lettertype en achtergrond vind ik alleen iets minder.

Sanshowtju: Ja helemaal toppie!

Britt_Sisi: gewoon een leuke vrolijke bewerking!

Norway girl: Mooie achtergrond, lettertype is ook heel gaaf, alleen jammer van het filter over misty. Vrije bewerking vind ik toppie.

Lampjerulez: Gewoon heel origineel!

Tinkerloos_Helemaal gaaf! Ja

Tjeus: Onderwerpen staan wat los van elkaar, de bewerking vormt niet echt een geheel. Verder wel een superleuk idee, en crea bedacht!

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:27

Vervolg van m'n commentaar:

Pag 5:
Vrije bewerkingen:
Clairtjuh: Mooi! heel netjes gedaan, leuk met die luiken, de kleuren zijn ook heel mooi en het lettertype vind ik helemaal super.
JumpingRider: Mooie bewerking, die manen zijn echt super, achtergrond is mooi en dat bloemetje in de manen is leuk gevonden, lettertype vind ik het enige minpuntje.
Kir_Ples: Die achtergrond vind ik echt helemaal super, gaaf gedaan met die ogen ook. knippen van misty had misschien wel wat betere gekund en persoonlijk vind ik het lettertype er niet zo bij passen.

Thema bewerkingen:
SmeeJ: Leuk gedaan met dat lijf erbij, netjes, alleen hoe ze staat ziet er een beetje appart uit, maarja verder is ie super, mooie achtergrond en netjes geknipt.
h0rsel0verr: Achtergrond en lettertype zijn mooi, past goed bij elkaar, manen van misty vind ik wat minder en jammer dat je om die ballonen nog witte randjes ziet, ik denk eigelijk dat je ze dan beter weg had kunnen laten.
Like_peres: Leuk orgineel idee met dat paard uit de kist, grappig. jammer dat je nog een beetje kan zien waar het hoofdstel heeft gezeten, verder heel netjes gedaan.

Pag 6:
Lieske_: Leuke bewerking, vrolijke achtergrond, jammer dat het knippen niet zo netjes is, bij de oren zie je ook nog een wit randje, maar verder is ie leuk hoor.
Juultjes: Knap gedaan voor de eerste keer hoor, grappig gedaan met de naam, lijkt een beetje neon licht zo Knipoog knippen kan nog wat beter, maar dat komt wel. Met wegwerken moet je oppassen dat je geen schaduwen weghaalt zoals tussen de hals en kaak, want dan wordt het een beetje plat.
Niien_: Leuke bewerking, lekker vrolijk, lettertype en kader vind ik ook erg leuk. Zie wel op een paar plekjes nog kleine stukjes wit zitten en persoonlijk vind ik dat zwarte randje om misty niet zo.
wiifke: Leuk, mooie achtergrond, knippen kan wel wat beter en het lettertype vind ik er niet zo mooi bij.
fladdelover: Ik vind het idee heel erg goed en orgineel, maar de uitwerking kan nog wel een stuk beter, vooral het knippen, is heel hoekig, jammer, maar dat komt vast nog wel goed, gewoon veel oefenen Knipoog
janique: Super, heel leuk, knap hoe je die mond open hebt gemaakt, erg leuk, manen zijn ook gaaf, vind alleen de tekst in dat vakje niet zo.
PrinceAmos: Wel leuk, maar het lettertype vind ik echt te groot en niet zo mooi, verder kan het knippen ook nog wat beter, achtegrond is wel leuk.
Britt_Sisi: Leuk, lekker vrolijk, dat hoort natuurlijk bij feest Knipoog maar ik vind m misschien toch iets te druk. Knippen is wel netjes gedaan.
Thema: Norway_girl: Grappig, heel orgineel, vind misty alleen iets te onherkenbaar, dat is wel wat jammer, maar het is zo wel een heel mooi geheel.
Vrije: Norway_girl:Nette bewerking, mooie achtergrond, alleen valt misty wat weg tegen die achtergrond, doordat de kleuren ongeveer hetzelfde zijn, beetje jammer.
lampjerulez: Mooi, leuk dat het echt een kaart lijkt, vind m wel wat pixelig op sommige plekken, maar verder leuke bewerking.

Pag 7:
Tinkerloos: Super leuke bewerking, achtergrond is erg mooi, vooral dat paard op de achtergrond, wauw, die zebra en giraf die je van misty gemaakt hebt, ook erg leuk Knipoog jammer dat ze wat doorzichtig zijn. En persoonlijk vind ik die rode tekst niet zo.
tjeus: Leuk, orgineel idee, lettertype past er goed bij, alleen is het niet zo'n mooi geheel, alle onderdelen staan een beetje los van elkaar, wel grappig dat je misty een beentje hebt gegeven Knipoog

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 15:42

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:18

De nieuwe gelukkige kan zometeen een PB ontvangen. Het topic komt morgen rond de middag Lachen

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 16:22

WiskyBokjes schreef:
Hallo Mensies Lachen
Hier is mijn aller eerste bewerking Lachen
Vind hem wel aardig gelukt Lachen
Tips welkom!!

http://img260.imageshack.us/img260/56/m ... eined8.jpg

Eigen commentaar:
-Sommige stukjes netter uitknippen
-In de hals overgang mooier laten worden
Nagelbijten / Gniffelen

Edit: Kreeg de foto niet kleiner Boos!

wat heeft dit met het thema te maken.?
wat zit er op zijn hals .?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 17:38

Wineds schreef:
De nieuwe gelukkige kan zometeen een PB ontvangen. Het topic komt morgen rond de middag Lachen

Zometeen al?
Ik heb nog niet mijn thema versie gemaakt...
Ik heb dus geen kans om nog genomineerd te worden?

MandyR_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 17:40

ik heb ook geen thema versie gemaakt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 17:44

Hoelaat & weet degene al als die een pbtje heeft gehad?

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 18:21

Zometeen ja *LOL* Het is tenslotte alweer vrijdag en dan wordt er altijd geloot. Er kwamen weer eens wat dingen tussen hier, dus ik moet nog steeds loten Schijnheilig

Heb je wel een gewone bewerking gemaakt? Dan maak je wel kans. Het maakt helemaal niet uit of je beide maakt of er eentje overslaat. Zodra je een bewerking hebt geplaatst maak je kans!

*gaat nu braaf loten..

Like_peres

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 18:24

* en al geloot Tong uitsteken

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 18:53

Laat mijn thema bewerking dan maar zitten Tong uitsteken

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 19:15

Met zo'n gedachte moet je niet meedoen hier Nagelbijten / Gniffelen Je bewerkt omdat je het leuk vind, niet omdat je kans wil maken. Ga vooral aan de slag, het topic loopt nog tot morgen. Dus je kan nog steeds commentaar krijgen en er iets van leren, dáár draait het toch om? Lachen

Ik heb al geloot ja Knipoog