Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

wiifke schreef:iedereen vergeet mij te beoordelen

Like_peres schreef:SmeeJ Leuke achtergrond, en die manen zijn echt super!
h0rsel0verr Goed uitgeknipt, had zelf alleen een andere lettertype gebruikt, igg omdat ik het zelf geen leuke lettertype vind,maar meingen verschillen
Lieske_ Leuk gedaan, mischie had het mooieor geweest als je nog ff met het druppeltje erlangs was gegaan.
Juultjes uhm vind het niet echt iets met feest te maken. kan aan mij liggen.
Niien_ Echt leuk gedaanvooral die lettertype.

misschien had je de letters een andere kleur kunnen geven ze vallen nu niet echt op.

PrinceAmos schreef:Niien_ : Je hebt mij over geslagen Met Thema.
On of off topic./

Alleen de accessoires zijn niet helemaal netjes uitgeknipt.
Heb er echt niks op aan te merken.
Het begint om: 6 t/m 12.00 uur, dus dan begint het 6 uur lang??
Jammer dat het achter de oren niet helemaal netjes geknipt is.
Deze week zijn er alleen themabewerkingen
Je themabewerking vind ik erg leuk! Lettertype past er goed bij en het is een mooi geheel samen. Je vrije bewerking is ook mooi! Het hoofdstel is netjes weggewerkt en de manen zijn leuk gedaan 
Heb er eigenlijk niets op aan te merken
Leuk kadertje. 
knippen kan nog wat beter, maar dat komt wel. Met wegwerken moet je oppassen dat je geen schaduwen weghaalt zoals tussen de hals en kaak, want dan wordt het een beetje plat. 
maar ik vind m misschien toch iets te druk. Knippen is wel netjes gedaan.
jammer dat ze wat doorzichtig zijn. En persoonlijk vind ik die rode tekst niet zo.

WiskyBokjes schreef:Hallo Mensies
Hier is mijn aller eerste bewerking
Vind hem wel aardig gelukt
Tips welkom!!
http://img260.imageshack.us/img260/56/m ... eined8.jpg
Eigen commentaar:
-Sommige stukjes netter uitknippen
-In de hals overgang mooier laten worden
Edit: Kreeg de foto niet kleiner
Wineds schreef:De nieuwe gelukkige kan zometeen een PB ontvangen. Het topic komt morgen rond de middag
Het is tenslotte alweer vrijdag en dan wordt er altijd geloot. Er kwamen weer eens wat dingen tussen hier, dus ik moet nog steeds loten 

Je bewerkt omdat je het leuk vind, niet omdat je kans wil maken. Ga vooral aan de slag, het topic loopt nog tot morgen. Dus je kan nog steeds commentaar krijgen en er iets van leren, dáár draait het toch om?