Nou, hij is dan ook erg mooi hoor!! Echt origineel, alleen wel jammer dat je nog kleurverschil ziet zegmaar (Kom ik weer aan, ben zelf zown amateurtje )
Mooi gedaan, jammer dat je alle elementen zo vervaagd hebt, terwijl het lettertype juist zo knalt. Zonde, want ik moest echt mijn best doen te zien wat er daar nou door de bewerking vloog . Verder netjes geknipt, en een mooie toepasselijke achtergrond!
Pagina 4 PrinceAmos: Ik vind hem niet zo heel mooi, de Rambo's zijn er zo opgeplakt. De achtergrond vind ik wel heel mooi! MariekeVol: Heel leuk die manen! En achtergrond ook heel leuk. Jammer dat de naam zo GROOT is HorseGurl13: Haha heel leuk idee! De kleuren vind ik ook erg mooi! Het lapje had misschien een andere kleur kunnen hebben, maar echt een leuk idee! Sanchowtju: Mooie bewerking! De lettertypes zijn erg leuk en passen er goed bij! Het idee is ook erg leuk, alleen vind ik persoonlijk de streepjes op Rambo minder mooi gelukt.. bengelpiet: Grappige bewerking, alleen Rambo is nu wel heel vaag.
Pagina 5 Amburtjoz: Leuke bewerking! Ik moest alleen even zoeken naar de tekst haha! doossie: Klein maar fijn! Nikkel: Mooie bewerking hoor Nikky! Jammer van dat reuze aapje haha! En misschien had je die vlinder iets minder opvallend moeten maken..
Pagina 6 Liisette_: Hele leuke bewerking! Nog een beetje oefenen met het knippen en dan gaat het je helemaal lukken! DramaQueen_: Heel gewaagd! Leuk lettertype, maar hij heeft wel een beetje een hoofdpijngehalte haha Shalimar: Leuk idee! De pony vind ik mooi gelukt maar de manen wat minder.. De sokken vind ik ook vet goed gelukt! Ik las alleen even over de tekst heen. Urielle: Gewoon een goed gelukte bewerking! janique: Top!
Pagina 7 Rosannee_: Mooie achtergrond! Jammer dat het lettertype zo fel is en de dieren zo wazig.. X_spirit_X: Leuke bewerking!
ik vind hem leuk, hij heeft vooral een leuk lettertype en mooi uitgeknipt alleen wat ik wel jammer vind is dat zo'n aapje nikkel ook al had dus niet zo orgineel! en het aapje in rambo zelf had janique ook al dus dat is ook wel jammer verder vin dik hem super mooi hoor (sorry voor mijn commentaar)
Oh poedersuiker Dat heb ik dus niet gezien. Ik ben nog alle pagina;s afgegaan om te kijken of iemand deze achtergrond had. Maar natuurlijk niet of iemand dit aapje al had
Oja bij mij doet hij het nu ook. Opzich heb je netjes geknipt, het aapje bovenop ook. Ik vind het wel jammer dat je net als ik een aap "in" Rambo hebt gemaakt, er zijn nog zoveel leuke dingen die je kunt bedenken. Verder een hele nette bewerking!