Want als je op de begin pagina had gelezen (a)
Het is namelijk verandert week 1 vrije bewerkingen en week 2 thema bewerkingen en we zitten al in week 2
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dacht eigenlijk stiekem dat als je nog geen vrije had gemaakt dat je die dan ook nog wel in de 2e week mocht posten? had namelijk de eerste week geen tijd voor de 'vrije'

maar als het niet mag, dan houd ik daar de volgende keer wel rekening mee

Astor schreef:Ik weet het eerlijk gezegt niet
wie verlost ons?
dan weten we dat ook weer

De manen vind ik ook niet mooi, aan je bewerking lijkt niet veel gedaan en ziet er een beetje droog uit 
Halster is goed gelukt! Manen zijn wat minder, voor de rest erg mooi
Past goed bij het thema! Vind het lettertype wel beetje standaard, vind alles wel heeel goed bedacht! 
manen vind ik zo ook niet zo mooi...
Vind rechtsonderin er niet zo bij passen
De achtergrond vind ik wel goed
Alleen had ik misschien wat tekst veranderd zodat het nog echter leek. Ik vind m wel goed bedacht!
Vind de achtergrond en het randje super bedacht! Vind alleen de paarse rand om Donna niet zo mooi, manen en voorpluk erg mooi opgelost
Ik vind het lied ook leuk erbij 
Vind je bewerking erg simpel, ik vind de letters en de achtergrond niet zo bij elkaar passen, en ik zie ook het thema er niet erg in.. 
Beetje puntig geknipt maar valt niet echt op, erg leuk bedacht! Leuke achtergrond etc! Ga zo door 
Ik wil je aanwijzen veel op te letten bij het knippen zodat het mooier wordt, ik vind de achtergrond(en) erg leuk!
Mooi lettertype
Voor de rest perfect 
Ik kan zo niet echt commentaar geven maar ik vind m iig wel grappig
Niet zo netjes geknipt, wel leuke achtergrond, volgende keer wat groter dan kunnen we wat beter commentaar geven 
Hij is wel wat kaal, vind dat je erg netjes hebt geknipt en de manen zjn goed op gelosd vind ik dan hé
Voor de rest een beetje één kleur, erg jammer, ik had wat anders gekozen 

! Alleen de manen zijn niet zo mooi, die had ik nog wat bijgewerkt, voor de rest heel netjes 
GEWELDIG!!!
!!! 
.. alleen die manen had je nog iets kunnen bewerken verder kan niet zo gauw iets vinden wat je nog kan veranderen.. vind dat Donna goed ''in'' de bewerking zit 
maar ze zijn prachtig Stravero schreef:Oh ik ben vergeten bij te zetten![]()
Iedereen bedankt voor het geven van mijn bewerking het commentaar!!!
!! femke_harley schreef:Astor: die is ookal zo mooi.. alleen die manen had je nog iets kunnen bewerken verder kan niet zo gauw iets vinden wat je nog kan veranderen.. vind dat Donna goed ''in'' de bewerking zit

Ik had Donna haar vacht iets opgekleurd 

Rosannee_ schreef:vandaag komt tog de nieuwe of niet ?

Wineds schreef:Zouden jullie er even om willen denken dat oneliners niet zijn toegestaan
Voordat het nieuwe topic morgen start hoeven er dus ook geen berichten te komen van 'waar blijft het topic?' en 'ik heb zin in een nieuwe foto', enz. Heb geduld, komt vanzelf
?