dit is mijn verbetere VRIJE bewerking
Vind hem wel oke..

Commetaar vn mij zelf:
Knippen kon beter..
Andere lettertyp
Groetjes mij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Shalimar schreef:@PrinceAmos: Leuk wat je met het halster hebt gedaan! Wel jammer dat het onderste gedeelte weggevallen is en ik zie nog witte randjes bij de oren en manen. En ik vind persoonlijk dat het lettertype en kleur er niet echt bijpassen.

Het knippen ziet er hakkelig uit, jammer. De witte balken aan de zijkant vind ik er niet zo goed bij passen. Hoe je dat gedaan hebt met verschillende kleuren letters vind ik erg leuk.
Verder is die achtergrond précies een plekje bij mij in de buurt, het zou het wel eens echt kunnen zijn. De tekst had ik iets groter gedaan, en misschien in een ander lettertype.
PrinceAmos schreef:Uuh op pagina 1 en de 2e op 2
Goed joh!!!

alleen vind ik dat het nekstukje achter de oren iets geleidelijker had door mogen lopen, nu zit er een deukje in
over de tekst zeg je zelf dat je die niet zo mooi vind.. dan vraag ik me af waarom je de tekst dan niet iets veranderd? want nu staat er: de liefde voor jou is sterker dan haat.. dat vind ik meer een zin als er een bepaalde situatie achter zit.. zou dat 'haat' stukje weglaten
(maar dat kan persoonlijk zijn) verder vind ik het een net geheel, maar ik denk dat een zwart kaderrandje je bewerking zo 2 punten hoger laat scoren
ziet er verder prima/leuk uit hoor! 
goed zo!
jammer dat je die niet groot hebt gelaten..

het lettertype vind ik best mooi, maar zou op de zwartere/donkere delen van je achtergrond beter (en duidelijker) uitkomen. de tinten vind ik in het geheel mooi bij elkaar passen 
grappige achtergrond met een mooi kleurtje
het linkerpaard loopt aan de onderkant recht af, dat zou ik vervagen zodat het geleidelijker op de achtergrond inloopt, dan wordt het wat meer 1 geheel. ik vind de blauwtinten van de achtergrond heel mooi bij het paard passen
de kleine paardjes had ik allemaal een andere kleur halster gegeven, anders zijn het "steeds dezelfde" paardjes
hoe heb jij het uitknippen gedaan? met een gummetje? omdat ik op sommige plaatsen rondjes uit het paard zie aan de randen, dat kun je namelijk voorkomen door de 'lasso/knip functie". Die 2 witte balken aan de zijkant met tekst zou ik weglaten omdat het anders een beetje veel (grote) tekst wordt in je bewerking. je hebt namelijk ook al dezelfde soort tekst ín je bewerking zitten, terwijl deze echt heel leuk en kleurrijk is
(dan moet je niet ook nog tekstbalken ernaast zetten die niet zo mooi zijn als je tekst 'in' je bewerking
leuk gedaan voor 1 van de eerste keren!
prima!

snappie?) goed dat je het puntje achter de tekst hebt weggelaten! de tekst mag best wel een stuk groter (wel 4x zo groot) en zou ik iets meer richting de hoek doen, bijvoorbeeld linksboven in de hoek of linksonder in de hoek. en dan kun je eventueel nog outerglow doen of iets met shadow (als je weet hoe dat moet
dat maakt je bewerking nog wat bijzonderder maar je bewerking is al onwijs veel verbeterd! heel goed!
(hoop dat je wat aan mijn tips hebt
)
een heel net en leuk plaatje zo! mooi effect hoor!
goed dat kadertje erbij, het lijkt zo net zo'n spijker of zandbakje waar je je hand (in dit geval paardenhoofd) in kan drukken zodat je die afdruk (aan de achterkant) blijft zien (ziet opbollen)
de tekst springt er een beetje uit; die zou ik wat vervagen en misschien 'ínnershadow' (of hoe dat ook heet) in de tekst. echt heel leuk/goed gedaan!

weet je hoe je stukjes moet kopieeren? want dan ga je op een stukje zwarte paardenhuid staan met je muis en dat kopieer je dan op het halster en dan krijg je zo langzamerhand dat het rode halster plaatsmaakt voor de gewone zwarte paardenvacht
Verder is de tekst aan de zijkanten net iets te veel. En over het knippen val ik nu nog niet echt hoor! Suc6!
Het tekstje zou ik ook anders gedaan hebben. De form en de kleur vind ik niet zo passen....Verder maakt het randje eromheen het helemaal af!
Moeten we aan shalimar vragen ofzo

Eleandra schreef:Mijn 2e uitknip bewerking in totaal, oftewel nog bepaald niet super. Verder misschien een beetje simpel, maar meer kan ik nog niet met photofiltre. Erg jammer vind ik dat de foto en de tekst van zo'n slechte kwaliteit is. Edit: Hij is nu inplaats van erg slechte kwaliteit, erg klein.
Dit is uiteraard mijn thema bewerking: