Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 44.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PrinceAmos

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 44.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 18:08

Heeii
dit is mijn verbetere VRIJE bewerking
Vind hem wel oke..

Afbeelding

Commetaar vn mij zelf:
Knippen kon beter..
Andere lettertyp

Groetjes mij

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 18:42

Palhaço heel leuk gedaan!
Tam. ik vind hem een beetje saai..
PrinceAmos Vind hem erg saai, wel goed geknipt.

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 19:05

hoezo vind je hem saai?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 19:57

@PrinceAmos: Leuk wat je met het halster hebt gedaan! Wel jammer dat het onderste gedeelte weggevallen is en ik zie nog witte randjes bij de oren en manen. En ik vind persoonlijk dat het lettertype en kleur er niet echt bijpassen.

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 20:20

Shalimar schreef:
@PrinceAmos: Leuk wat je met het halster hebt gedaan! Wel jammer dat het onderste gedeelte weggevallen is en ik zie nog witte randjes bij de oren en manen. En ik vind persoonlijk dat het lettertype en kleur er niet echt bijpassen.

Dankje..
En vond ej het knippen beter gaan?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 20:25

Op welke pagina staat je 1e bewerking? Bloos

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 20:29

Uuh op pagina 1 en de 2e op 2

Eleandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 20:35

@Palhaço: Prachtig weer, ik kan gewoon geen commentaar verzinnen!

@NORALY_TJE: Best leuke achtergrond, alleen vind ik de witte balken helemaal niet mooi. De tekst vind ik ook niet zó moet ik zeggen, wel een leuk lettertype. Het halster is op sommige plekken wat opvallend weggewerkt, maar al met al helemaal niet slecht!

@BertBaley: Mooi verbeterd, het witte randje om Ulalina heb je heel goed weggewerkt en het tekstvak is ook beter!

@Tam_: Hij is wel erg donker, jammer. Ik geloof dat het knippen niet helemaal netjes is, maar ik kan het moeilijk zien. Lettertype vind ik mooi Lachen

@laurence: Super geknipt voor een van de eerste keren! Echt heel netjes, ik vind het alleen jammer dat de vervaagde Ulalina beneden afgehakt wordt, ik had haar iets meer naar buiten geplaatst daarmee je dat niet zag. Tekst vind ik leuk, de achtergrond ook, maar samen niet zo.

@Clienn: Mijn achtergrond Clown Het knippen ziet er hakkelig uit, jammer. De witte balken aan de zijkant vind ik er niet zo goed bij passen. Hoe je dat gedaan hebt met verschillende kleuren letters vind ik erg leuk.

@PrinceAmos: Wat ben jij vooruit gegaan zeg!! Het knippen is echt veel beter geworden, netjes. Het halster vind ik erg leuk, hoe heb je dat zo gedaan? Is mij al een keer uitgelegd, maar ik snap het nog niet helemaal Bloos Verder is die achtergrond précies een plekje bij mij in de buurt, het zou het wel eens echt kunnen zijn. De tekst had ik iets groter gedaan, en misschien in een ander lettertype.

Dat was het weer Lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 20:59

PrinceAmos schreef:
Uuh op pagina 1 en de 2e op 2

Je bent met knippen zeker vooruit gegaan!!!!! Ja Ja Goed joh!!! Haha!

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:04

En bij mij ook wel he Shalimar vorige pagina! Lachen

Clienn: Jammer dat hij zo wazig is, voorderest wel leuk.
PrinceAmos: Leuk gedaan dat halster. Vind alleen het lettertype er niet bij passen! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:28

Afbeelding

weer kleurloos,maar best wel mooi zo zit veel te veel tijd in

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:31

Ik vind hem een beetje simpeltjes.
Misschine iets leuks erbij doen?

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:47

noralytje: best mooie achtergrond! en die witte balkjes komen denk ik beter uit als je nog een dun, zwart kaderrandje om je bewerking heen doet. het halster wegwerken is best netjes gelukt Ja alleen vind ik dat het nekstukje achter de oren iets geleidelijker had door mogen lopen, nu zit er een deukje in Knipoog over de tekst zeg je zelf dat je die niet zo mooi vind.. dan vraag ik me af waarom je de tekst dan niet iets veranderd? want nu staat er: de liefde voor jou is sterker dan haat.. dat vind ik meer een zin als er een bepaalde situatie achter zit.. zou dat 'haat' stukje weglaten Knipoog (maar dat kan persoonlijk zijn) verder vind ik het een net geheel, maar ik denk dat een zwart kaderrandje je bewerking zo 2 punten hoger laat scoren Haha! ziet er verder prima/leuk uit hoor! Haha!
bertbaley:ik zie dat het tekststukje echt veel mooier is nu in je verbeterde versie! Haha! goed zo!
de witte randjes heb je mooi weggewerkt bij de paardjes! prima. Maar de hoofden vond ik mooier uitkomen toen ze groot waren Knipoog jammer dat je die niet groot hebt gelaten..
Wat misschien lastig is, maar je bewerking nóg mooier maakt, is als je het halster wegwerkt in je doorzichtige paard links, anders heb je 2 dezelfde soort paarden. Vooral als het paard wat doorzichtig is, zie je eventuele minder mooie stukjes waar het halster zat toch niet zo goed Knipoog Tong uitsteken
tam:ziet er leuk uit! maar wel wat donker.. ik zie nog ietsjes witte randjes om het paard dat kun je met de 'gum' functie weghalen Knipoog het lettertype vind ik best mooi, maar zou op de zwartere/donkere delen van je achtergrond beter (en duidelijker) uitkomen. de tinten vind ik in het geheel mooi bij elkaar passen Haha!
laurence:de manen hadden iets 'levendiger' gekunt maar je hebt het paard echt super netjes uitgeknipt!! Haha! grappige achtergrond met een mooi kleurtje Haha! het linkerpaard loopt aan de onderkant recht af, dat zou ik vervagen zodat het geleidelijker op de achtergrond inloopt, dan wordt het wat meer 1 geheel. ik vind de blauwtinten van de achtergrond heel mooi bij het paard passen Ja
clienn:zo jij hebt er goed je best op gedaan kan ik zien Haha! de kleine paardjes had ik allemaal een andere kleur halster gegeven, anders zijn het "steeds dezelfde" paardjes Knipoog hoe heb jij het uitknippen gedaan? met een gummetje? omdat ik op sommige plaatsen rondjes uit het paard zie aan de randen, dat kun je namelijk voorkomen door de 'lasso/knip functie". Die 2 witte balken aan de zijkant met tekst zou ik weglaten omdat het anders een beetje veel (grote) tekst wordt in je bewerking. je hebt namelijk ook al dezelfde soort tekst ín je bewerking zitten, terwijl deze echt heel leuk en kleurrijk is Haha! (dan moet je niet ook nog tekstbalken ernaast zetten die niet zo mooi zijn als je tekst 'in' je bewerking Knipoog leuk gedaan voor 1 van de eerste keren! Haha! prima!
prince amos:zo!! dat uitknippen gaat je nu goed af! goed gedaan! leuk die gekleurde delen in het halster! (op het eerste gezicht viel mij het niet eens op dat er een stukje onderaan ontbrak Knipoog Tong uitsteken
ik zou het paard de volgende keer iets groter doen, omdat de nadruk nu ietsje meer ligt op de achtergrond dan op het paard (en we maken een bewerking voor het paard en niet een bewerking met een bepaald soort achtergrond Knipoog snappie?) goed dat je het puntje achter de tekst hebt weggelaten! de tekst mag best wel een stuk groter (wel 4x zo groot) en zou ik iets meer richting de hoek doen, bijvoorbeeld linksboven in de hoek of linksonder in de hoek. en dan kun je eventueel nog outerglow doen of iets met shadow (als je weet hoe dat moet Knipoog dat maakt je bewerking nog wat bijzonderder maar je bewerking is al onwijs veel verbeterd! heel goed! Pling (hoop dat je wat aan mijn tips hebt Haha! )
sweetrebecca: heel orgineel! Haha! een heel net en leuk plaatje zo! mooi effect hoor! Tong uitsteken goed dat kadertje erbij, het lijkt zo net zo'n spijker of zandbakje waar je je hand (in dit geval paardenhoofd) in kan drukken zodat je die afdruk (aan de achterkant) blijft zien (ziet opbollen) Tong uitsteken Haha! de tekst springt er een beetje uit; die zou ik wat vervagen en misschien 'ínnershadow' (of hoe dat ook heet) in de tekst. echt heel leuk/goed gedaan! Haha!

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:50

Dankje! Ik kan niet wegwerken Bloos

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:54

bertbaley: daar geloof ik niks van Knipoog weet je hoe je stukjes moet kopieeren? want dan ga je op een stukje zwarte paardenhuid staan met je muis en dat kopieer je dan op het halster en dan krijg je zo langzamerhand dat het rode halster plaatsmaakt voor de gewone zwarte paardenvacht Knipoog

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 21:55

Ik ga het wel is proberen, maar dat gaat niet nu want dan word het doorzichtig snap je Knipoog

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 09:24

Clien: Hij is best netjes voor een eerste bewerking. Hij is alleen erg onscherp. Dat kan je bewerken met je progamma..Verder vind ik hem iets wat te druk, misschien had je wat paardjes weg kunnen laten of de achterste paardjes doorzichtig kunnen maken Knipoog Verder is de tekst aan de zijkanten net iets te veel. En over het knippen val ik nu nog niet echt hoor! Suc6!

Prince_Amos: Wat heb je dat halster leuk gedaan zeg!Ik zie wel wat slordigheden in het knipwerk, dus dat kan iets beter Knipoog Het tekstje zou ik ook anders gedaan hebben. De form en de kleur vind ik niet zo passen....Verder maakt het randje eromheen het helemaal af!

sweetrebecca: Hij is idd erg saai. Ik kan ook niet lekker zien of hij goed geknipt is enzo. Ik had hem wat vroolijker gemaakt, door hem gewoon ik kleur te houden..

p.s. Bart_baley ik weet niet warneer het nieuwe toppic komt Tong uitsteken Moeten we aan shalimar vragen ofzo Haha!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 14:34

Doei!

Hoi allemaal, ik ga vanavond een nieuwe 'winnaar' loten en die kan dan een pb verwachten....het is de bedoeling dat ik zaterdagmiddag het nieuwe topic open. Ik moet helaas werken tot 6 uur vanavond dus kan niet eerder loten...

Allemaal geduld dus...Lachen

Palhaço

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 15:26

joepi! heb wel weer zin om een nieuwe foto te bewerken Tong uitsteken
ben benieuwd wie het wordt..

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 15:44

Ja idd Palhaco! Ik heb er ook weer zin in!!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 15:53

Eleandra schreef:
Mijn 2e uitknip bewerking in totaal, oftewel nog bepaald niet super. Verder misschien een beetje simpel, maar meer kan ik nog niet met photofiltre. Erg jammer vind ik dat de foto en de tekst van zo'n slechte kwaliteit is. Edit: Hij is nu inplaats van erg slechte kwaliteit, erg klein.
Dit is uiteraard mijn thema bewerking:
Afbeelding

Anders moet je Photoimpression gebruiken! daar kan je best veel mee

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:00

Volgens mij mag je geen foto's quote leiverd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:14

Afbeelding

Ik verveel me Bloos

L_ola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 18:29

Echt super mooi Nyckle!! Die elementen door elkaar en Ulalina 3 x , vind het echt erg mooi Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 18:59

Dankje Lachen
Maar die elementen heb ik niet zelf gemaakt hoor Knipoog