[verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Niniane

Re: [verhaal] Marieke en ik op the Black Pearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:16

*ziet het al voor zich* Davy Jones life entertainers: the Gangster Wieven!!
maar mag je wel zo praten? want anders stop ik ermee. ik wil niet dat dit topic gesloten word.

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:18

ooh!! Stoute JETSKeTjee Clown

Niniane

Haha!

KellYY1992

Clown

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 22:28

BIJNA KLAAR! Haha!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:28

JAA!!

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:28

YEESS!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:30

Is heeeeel benieuwd*! Haha!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:31

even opschieten!!! Haha!

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:32

Ja!!!! We willen verder lezen!!!

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:33

Nagelbijten / Gniffelen

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:36

*ongeduldig en zeer benieuwd*

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:36

Clown

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:37

Iedereen wordt hier hyperactief Hyper!

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:38

Hhaaha ja! Elke keer zie ik dat er iemand wat geplaats heeft is het iemand anders! Tong uitsteken
Maakt neit uit hoor! Kusje

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 22:38

VOLGENDE DEEL: Haha!

`Goodnight miss [***]` zegt Jack met een ontdeugende blik in zijn ogen. `Goodnight mr. Sparrow` antwoord ik, en werp hem mijn verleidelijkste blik toe. Ik wil weglopen, maar hij vraagt:`Won`t I get a goodnight kiss?` Ik loop naar hem toe, en geef hem een zachte kus op zijn mond. Ik loop weg, kijk nog een keer om en krijg een knipoog. Als ik onze hut binnenstap kan ik wel gillen! Marieke draait zich om, en ik zie dat ze een big smile op haar gezicht heeft staan, net als ik. We pakken elkaars handen, en gillen geluidloos. Daarna kleden we ons lachend uit, en gaan met een stralend gezicht in onze hangmat liggen. Ik vertel mijn verhaal, hoe Jack mij gezoend heeft, en dat we een hele tijd achter een mast hebben gestaan. `We hebben jullie niet gemist hoor!` zegt ze giechelend. `Will en ik hebben eigenlijk niets gezegd toen jullie weg waren..we keken elkaar aan en toen: BOEM! Zaten we te zoenen!` `Whahah!` lachte ik. Ik keek op mijn horloge, die ik gelukkig ook weer in de koffer had gevonden.` 2 uur al!` schrok ik `en over 4 uurtjes alweer uit bed!`
`Welterusten dan` fluisterde Marieke. `Welterusten.`

`[***]…[***]!` wordt wakker!` hoorde ik de stem van Marieke. `Het is al 10 uur!` `Wat?` schrok ik wakker `10 uur al? Dan hebben ze ons vast expres laten slapen!` `Wat lief!` glimlachte Marieke. Ik klom uit bed, sprong in mijn kleren en gooide een plens water in mijn gezicht. Opeens hoorden we gigantisch veel lawaai, en daarna geschreeuw. Het schip schudde, en ik keek Marieke bang aan.`Wat was dat?` vroeg ik angstig. `Kom, we gaan kijken!` zei Marieke, en ze sleurde me mee de gang in. Op het dek zagen we de bemanning heen en weer rennen, veel gingen benedendeks. Ik zag dat mr Gibbs ook naar beneden wilde gaan en vroeg:`What`s wrong?` Hij keek verschrikt en zei:`Davey Jones, that`s what`s wrong!` Ik voelde me opeens misselijk worden, maar Marieke bleef nadenken en zei:`Kom, we gaan kijken of we wat kunnen doen!` Op het dek was het overal chaos. We zagen het schip, en de kanonnen die op ons afvlogen. Rook, vuur en geschreeuw. Toen Jack ons zag, kwam hij snel naar ons toelopen en zei streng: `Hide in my cabine, and do not come out untill I say so!` Ik keek hem angstig aan, en hij zei liefdevol:`We will beat them honey, savvy?` Marieke trok me mee naar de hut van Jack, en we gingen zitten. Ik keek uit het raampje, en huiverde bij de gedachte dat ik ooit op dat schip terecht zou komen. De kanonnen bleven maar schieten, en ik werd erg ongerust, in tegenstelling tot Marieke, die zo rustig leek. Ik liep heen en weer en kauwde op mijn nagels. Tot ik gewoon rustig ging zitten aan Jack`s bureau. Ik zag een papiertje liggen, pakte een pen en begon hartjes te tekenen. Nadat ik alle soorten hartjes had getekend begon ik met het schrijven van `I love you` in alle soorten lettertypes. Het schip van Davey Jones kwam steeds dichterbij, en ik nam mezelf voor om niet meer te kijken. Even later hoorden we een hoop gestommel vlakbij het raampje. `Wat was dat?` vroeg ik bang, toen opeens een `ding de ruit doorsloeg, en naar binnen klom. Intuïtief wist ik dat dit een van de bemanningsleden van Davey Jones was, en we begonnen keihard te gillen. Ik keek om me heen, en zag een kapstokje staan. Ik pakte het, en probeerde mijn zwaarvecht-kunsten van pas te laten komen. Maar hij kwam naar ons toelopen, greep de kapstok uit mijn handen en nam ons allebei op de schouder, alsof we pakjes suiker waren. Hij klom weer door het raampje, maar omdat dat niet groot genoeg was, haalde ik mezelf flink open aan de scherven die er nog uitstaken. Marieke en ik huilden en gilden, maar konden hem niet loslaten als hij over het touw naar het schip van Davey Jones klom, anders zouden we tussen de twee schepen in vallen. Toen hij eenmaal op het schip geklommen was, pakte hij ons weer stevig vast en zei tegen iemand:`We can leave now, I have what we came for!` De ander grinnikte en gaf een paar bevelen. Op the Pearl verbaasden ze zich over het feit dat Davey Jones het opgaf, en zomaar wegvoer. `This can`t be right` zei Will tegen Jack. `This is nothing for Davey Jones, he don`t just gives up!` `Well, this time he does..` zegt Jack met een glimlach. `Check how many damage is done to my ship and fix it!` riep hij naar de bemanning. Ondertussen warden Marieke en ik in een donker hok gegooid, we zagen werkelijk niets! `Hallo?` hoorden we opeens zwakjes uit een hoekje komen. Marieke en ik kropen tegen elkaar aan, en Marieke zei:`Hallo? Is er nog iemand?` `Ja, klonk het weer zwak, er zijn er nog 4 om precies te zijn.` Ik schrok. Wat deden ze met deze meisjes? `Wie zijn jullie?` vroeg ik. `Ik ben Astrid` klonk het `en hiernaast mij zitten Merel, Jeltien, Amanda en Marloes.` `Waarom antwoordden zij niet gewoon?` vroeg ik bezorgd. `Misschien slapen ze, of zijn ze dood` zei ze. `Wat?` zei Marieke. `Ja echt,…ik heb ze niet meer gezien sinds we hier zitten, sinds ongeveer een week.` `Ik heb gister nog met Jeltien gesproken, maar de rest hoor ik al dagen niet meer.` Terwijl wij steeds verder wegvoeren van the Pearl, waren zij te druk bezig om op te merken dat wij er niet waren. `I`ll go check on the girls` zei Will tegen Jack, die bezig was de schade te bekijken. Maar toen Will de deur van Jack`s hut opendeed, zag hij niemand. Toen hij de gebroken ruit zag, riep hij geschrokken:`Jack!` `What is it now?` vroeg Jack geïrriteerd terwijl hij aan kwam lopen. `Everyone calls me, and…` hij stopte toen hij naar binnen keek en het gebroken ruitje zag. `Damn it!` riep hij. Hij liep naar het ruitje en zag wat van mijn bloed eraan zitten. Hij wou teruglopen, om aan de bemanning te zeggen dat ze achter Davey Jones aangingen, maar zag toen een briefje op zijn bureau liggen:
I love you
I love you
I love you
I love you
I love you
I love you
Laatst bijgewerkt door Monchou op 25-08-06 22:44, in het totaal 2 keer bewerkt

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:39

Frusti Nagelbijten / Gniffelen Ach ja, het zal wel in het PotC, CJS en JD topic komen als het af is Haha!

edit: Nu dus Haha!

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:39

YESS! Haha! Haha!
Gaat lezen

KellYY1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:43

OMG!! hij is echt ongelovig mooi! Haha!

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:44

goed stuk Haha!

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:44

Wauw!!! Mijn lijk mag figureren in het verhaal!!! Weer een geweldig stuk Haha!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:45

super!!!!
ben ik dood??

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:46

Grote kans Nagelbijten / Gniffelen Waarom staat het er trouwens 2 keer??? Ik neem aan dat dat een foutje is *LOL*

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:47

flitsende carriere Nagelbijten / Gniffelen Haha!

loesje688

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 22:48

Wij maken wel een blijvende indruk... Vooral omdat we niet meer op kunnen staan Haha!