Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 25

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pasamba

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 25

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 12:43

Neeeee Boos! Net commentaar gegeven op alle pagina's. Toen drukte ik op een verkeerd knopje.. Alles weg Verdrietig

Sharon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 14:08

Zonde Scheve mond

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:12

Pasamba schreef:
Neeeee Boos! Net commentaar gegeven op alle pagina's. Toen drukte ik op een verkeerd knopje.. Alles weg Verdrietig

hmmmm... Clown

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 17:53

Afbeelding

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 18:07

yellowfish, ik vind hem wel mooi, alleen het paard valt wel een beetje weg...

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 18:11

superhaffies schreef:

Mee-eens Haha!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 18:18

Het was ook mijn bedoeling dat het paard niet al te aanwezig zou zijn Haha!

Hierbij mijn reacties ;

BLADZIJDE 1
Boemba: Oeh, gaaf zo dat dat blauw steeds terugkom, vooral in de ogen! Jammer van de manen..
Boemba: Kleurige achtergrond, wordt er helemaal vrolijk van Haha! Leuk bijpassend lettertype ook! Opnieuw jammer van de manen..
QuijoSavan: Angstaanjagend is hij zeker Haha! Jammer dat je Buzzs niet ook in de grijs/rood tinten hebt gemaakt!
DebbjJ: Origineel! Ik denk niet dat er veel mensen zijn die direct aan de griezelbus denken! De roze bliksemschichten had ik persoonlijk weggelaten Lachen
Edda: Mooi in kleur allemaal! Ik vind de tekst er alleen niet helemaal bij passen.. De bovenste wel maar de onderste niet..
Smeetjoew: Gaaaf lettertype, echt super! Leuk dat randje om Buzzs heen, netjes gedaan!
Shalimar: Tja, origineel is het zeker Haha! Lekker vloekend bij elkaar dat rood en groen *LOL* Tip ; maak de tekst ook rood of groen Knipoog
Kinkylovertj: Opzich leuk, jammer dat het slechts een simpele filter is.. verder wel redelijk netjes uitgeknipt Lachen

BLADZIJDE 2
Pasamba: Jammer van de oren! Heel jammer! Anders was hij echt super geweest Lachen
IcePrincess: Wauw, hoe krijg je het voor elkaar, prachtig! Lachen
Kim4Bibi: Jammer dat je niets aan de achtergrond veranderd hebt, dat stoort een beetje. Verder gaaf! Lachen
Daandriaan: Enge achtergrond! Het was denk ik leuker geweest als je het paard ook een beetje 'wazig/pixelig' had gemaakt, zodat het beter bij de achtergrond past!
Esther_sonja: Ja, dat is ook eng natuurlijk, verdwalen Haha! Jammer van de mindere kwaliteit, verder leuk gedaan!
Sabien_Horsi: Netjes uitgeknipt! Bijpassende achhtergrond ook, jamer van de stipjes rechtsonderin?
NinaTijger: Hmm, jammer dat het 'negatief' al een paar keer voorbij is gekomen, echt origineel is het niet meer.. evengoed leuk gedaan!

BLADZIJDE 3
Wuis: Redelijk netjes uitgeknipt, jammer dat er nog een randje langs Buzzs te zien is Haha! verder grappig!
PaOlien: Buzzs past perfect bij de achtergrond, top! Absoluut een van de betere, jammer alleen van de tekst/lettertype!
L0rdJ: Gaaaf, lettertype past erbij, lekker veel contrast, stoer! Jammer alleen van het groene (zoals je zelf ook al noemde Lachen )
Superhaffies: Zo, dat is een hele andere stijl dan de meeste hier! Past er prima bij! Misschien een iets 'enger' lettertype gebruiken?
Stravero: Netjes uitgeknipt!! Ik vind het andere ' ding ' er alleen niet zo bij passen, daar zou ik eerder een spin oid voor in de plaats hebben gedaan Haha!
Borisjuug: Zo, wazig allemaal! Even kijken. Ik zie de samenhang niet helemaal? Of ligt dat aan mij Haha!
DebbjJ: Gaaaaf, met die vlinder zo! Mooie kleuren en netjes bijpassend letterrtype!
Bienotje: Hmm, 1 x Buzzs was denk ik genoeg geweest. Voor de tekst zou ik ook een andere kleur genomen hebben! Ja

BLADZIJDE 4
Pipanda: Kijk, dat is nou nog eens een themabewerking! Heel gaaf gedaan, kan geen minpuntje ontdekken! Haha!
Sirkatje: Jammer van de slechte kwaliteit, heel zonde! Verder leuk!
QuijoSavan: Vrolijke bewerking zo met al die kleurtjes! Netjes uitgeknipt ook Haha! Haha!
L0rdJ: Aaaaaaah geweldig, die pastasliert ook echt, ja super! Haha! Haha!
Melletjuhh: Een beetje saaiig.. het komt over alsof je er niet veel aan hebt gedaan!
Junior_jody: De bewerking pakt me niet echt, het zijn gewoon ' een stel opgeplakte plaatjes ' bij wijze van spreken. Evengoed netjes gedaan!
Nynkk: Gaaf lettertype, jammer dat Buzzs ietwat slordig is uitgeknipt!

BLADZIJDE 5
Sindbad: Prachtig gedaan met die kleuren, ik snap alleen niet wat dit met het thema te maken heeft?
Stravero: Leuk gedaan, netjes ook! Misschien was het nog leuker geweest als je Buzzs ook een beetje een blauwige teint had gegeven!
Pipanda: Gaaf, vormt mooi een geheel! Verder niet heel spannend/indrukwekkend om te zien Clown
NinaTijger: Lekker kleurig! Leuk met dat bloemetje zo Lachen Jammer van de manen..
Junior_Jody: Jammer van de kwaliteit en het slechte uitknippen! Dat maakt de bewerking gelijk een stuk minder leuk om naar te kijken!
FreiaLover: Hij komt een beetje saai over, een maantje een paard en een gedichtje.. tja, daar had je veel meer van kunnen maken! Het oog van Buzzs is wel heel gaaf Ja !
CarmenBerben: Jammer dat de vlammen al een aantal keer voorbij zijn gekomen, anders was hij best leuk geweest Haha! Verder jammer van de slechte kwaliteit!

BLADZIJDE 6
Annet_ Ergh euh, zwartwit Haha! Oogt wat saaiig! Misschien was iets meer contrast in Buzzs zelf leuk geweest!
Tutti_Frutti: Prachtige achtergrond, jammer van de rest Clown Buzzs is wel netjes uitgeknipt!
Sindbad: Heeel netjes, jammer dat duidelijk te zien is dat de manen nep zijn, verder gaaf! Misschien nog een beetje een oranjige gloed over Buzzs heen zodat het plaatje helemaal past?

Mijn persoonlijke favorieten:
DebbjJ (tweede bewerking), Pipanda (eerste bewerking), L0rdJ (tweede bewerking),

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 18:34

daandriaan schreef:
superhaffies schreef:

Mee-eens Haha!

Amen....Lachen

Maar ik vind hem wel mooi!!

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 19:58

Ja verder is hij idd mooi

Annet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 20:57

Woooo. Bloos!
Iedereen maakt van die mooie dingen. Ja OK dan!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:28

@Yellowfish, Prachtige bewerking, ik stoor me er niet echt aan dat het paard wegvalt zo lijkt het echt net een weerspiegeling van het paard in het oog, als hij meer zou opvallen was hij meer nep geweest!

Enne bedankt voor je commentaar, had nooit alleen maar posotief commentaar verwacht! Het is gewoon een geweldig thema om uit te werken!
Mijn complimenten aan degene die het heeft bedacht hihi

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 23:36

Ben ik ook maar weer eens een keer met een bewerking.

Nieuw programma... Dus dat was even uitvogelen.

Afbeelding

(al is het thema niet helemaal uit de verf gekomen)

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 00:28

Heb ook nog eventjes wat in elkaar geknutsel d:

Afbeelding
Als je er op klikt wordt ie groter

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 07:32

@Sizz Heel mooi!!! Prachtige achtergrond en leuk dat je Buzzs transparant hebt gemaakt. Netjes geknipt ook. Lachen

@horsieslove: Ik vind het wel een heel leuk idee alleen nog wat oefenen op het knippen want Buzzs is een beetje hoekig geworden...Nagelbijten / Gniffelen

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 08:33

[quote="Shalimar"]
@Sizz Heel mooi!!! Prachtige achtergrond en leuk dat je Buzzs transparant hebt gemaakt. Netjes geknipt ook. Lachen[\quote]

Mee-eens Vingers aflikken

Horsielover ik vind hem niet zo netjes hoor Bloos

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 13:19

Blz 4

Sirkatje;Grappig gedaan.Over de tekst geen mening(ik ben niet zo goed in engels)Ik zou misschien wel het paard wat grijzer maken nu steekt hij zo af bij de achtergrond.(kan ook zijn dat hij dan helemaal wegvalt, zoiets moet je altijd proberen om te kijken of het klopt Knipoog )
QuijoSavan;Leuk gedaan de figuurtjes zitten wel op de goede plekken maar doordat ze geen schaduw hebben en getekend zijn zien ze er geplakt uit.
l0rdJ:SUPER erg leuk idee en goed uitgevoerd.
Melletjuhh;Mooi die wolken gemaakt, ik probeer dat ook wel eens maar ik ben er nooit echt tevreden over.Geheel ziet er goed uit.Ik had denk alleen de tekst recht erop gezet.maar dat is een kwestie van smaak.
junior_jody;Grappig gedaan met die ogen.geheel ziet er goed uit alleen de tekst had ik recht gezet.
Nynkk;Mooi idee, goede compositie.Ik had alleen het paard ook een iets paarsige gloed gegeven net als het meisje op de achtergrond dan wordt het nog meer een geheel.

Blz 5

sindbad;Mooie achtergrond en het paard past er kwa kleur diepte goed bij alleen jammer dat het oog wat wegvalt .misschien met een 2e laag het orginele oog terug halen .Zoiets doe ik altijd door het orgineel onder de bewerkte laag te doen en dan het oog(of iets anders dat niet goed uitpakt) uitgummen in de laag erboven.
Stravero;leuk gedaan maar dat vlindertje past niet in zo'n ijzig geheel.
NinaTijger;Netjes gedaan alleen jammer van de strepen die niet helemaal doorlopen.
daandriaan;Het paard is niet zo goed geknipt en dat valt bij deze achtergrond best goed op.
junior_jody;Het geheel ziet er fris uit alleen iets beter letten op het knippen vooral bij de oren ziet het er wel wat raar uit.
FreiaLover;halster is netjes weggewerkt maar bij het uitknippen is er wel iets fout gegaan er mist een hele hoek uit zijn borst.geheel ziet er wat simpel uit en het is jammer dat de maan in zo'n zwart blok staat.
CarmenBerben; paard is wat fletser van kleur als de achtergrond dus het paard wat donkerder maken.

Blz 6

Annet_;Netjes gedaan, geheel past goed bij elkaar.
roxyolly;Leuk idee grappig gedaan misschien alleen het paard iets donkerder doen.
Tutti_Frutti;Mooi geheel, paard past er kwa kleur en contrast goed bij.
sindbad;Netjes, het geheel ziet er goed uit.mooie achtergrond die er goed bij past.

Blz 7

Yellowfish;Erg mooi gedaan het lijkt net een echte spiegeling.
Sizz;Erg mooi gedaan paard is op de goed plaats gedaan want hij valt niet weg.
horsieslover;wel een leuk idee maar nog wat oeffenen met knippen.

Soms duurt straks wel even. Knipoog

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 13:32

ik ga nog even snel commentare! ben er nog niet aan toegekomen:

pagina 1.
boembaleuk gedaan! mooi lettertype
boembaheel leuk!!! vrolijk met al die kleuren, alleen op het hoofd niet zo netjes uitgeknipt vind ik
QuijoSavanik vind hem eng!!;) gaaf lettertype
DebbjJwel geinig, alleen de bus trekt meer de aandacht bij mij, ik weet niet waarom
EddaMooi!!gave achtergrond ook
smeetjoewik vind hem een beetje donker...maar buzzs komt er wel mooi uit
Shalimarwel leuk! echt een 'spook' uiterlijk
Kinkylovertjik vind deze minder, ik kan niet uitleggen waarom

pagina 2.
Pasambagaaf die vlammen, idd jammer van de oren.
IcePrincessHEEL MOOI!! gaaf die vlinders en krullen en dat veulen wat een lieverd Haha!
Kim4Bibimwah, ik vind dat het 'poppetje' er meer uit komt dan het paard
daandriaanik vind hem eng Tong uitsteken wel een gaaf gezicht is het
esther_sonjaik vind hem niet zo mooi, beetje mis vormt paard en ik vind het niet echt erbij passen.
Sabien_HorsiGaaf! ik vind de achtergrond cool

pagina 3.
Wuisnee ik vind hem niet zo mooi, toont simpel
paOlienjammer dat het paard zo weg valt, wel leuke bewerking
l0rdJjammer dat het paardje zo overbelicht is, en die spin! brrr...
superhaffies leuk gedaan!ik had alleen het paard ook in de kronkels gedaan, maar heeel gaaf!
Borisjuuhik vind de manen niet mooi, en het oog eigenlijk ook niet zo, jammer
DebbjJHEEL MOOI!!!! zo met die vlinder,geweldig
Bienotjeleuk, ik vind hem simpel tonen maar leuk

pagina 4.
pipandagaaf! en die spinnen!ik mis alleen een angstige blik in de ogen van buzzs, zo met die spin op z'n neus!
Sirkatjeik vind hem niet zo, het paardje kijkt een beetje rust gevend bij jouw vind ik
QuijoSavanik vind hem leuk, zo met al die beestjes en zo
l0rdJ HEEL LEUK!! mooi uitgeknipt ook
Melletjuhhjammer dat het paardje zo klein is maar hij is wel oke
junior_jodyniet echt netjes uitgeknipt, jammer , die kat vind ik ook niet zo passen
Nynkkleuk, maar het meisje trekt bij mij alle aandacht, buzzs is zo flets daarbij, en je heb een beetje op z'n neus geveegt lijkt wel.

pagina 5.
sindbadleuk, alleen is het paardje een beetje 'te'donker
Straveromooi, lettertype past er wel bij, het grazende paardje had ik weg gelaten.
pipandaHEEEEEL MOOI! mooi die manen
daandriaanhij oogt wat simpel, en hij paardje is nogal dof bij al die felle kleuren.
junior_jodyniet zo mooi, lelijk uitgeknipt.
FreiaLover ik had het oog in z'n eigen kleur gelaten, en de maan had ik het vlak eromheen dezelfde kleur gegeven als de achtergrond
CarmenBerbenoogt simpel, ook niet zo netjes uitgeknipt.

de rest komt nog ff later want ik moet nu stoppen

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 13:37