[Verhaal] Waarom hij?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

THHIRZA

Re: [Verhaal] Waarom hij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 19:05

lange leve de inspiratie Haha!

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 19:05

Urbann schreef:
nujaro schreef:
Ja klopt, is gewoon vervelend Haha! dan wil je verder lezen Huilen

'

hahha jij moet niks zeggen Tong uitsteken jij schrijft je verhalen altijd zo.. Dat je op een spannend stuk stopt Tong uitsteken
En dat is juist het leuke Vork dan hou je he tnog ff spannend Sigaar

ja tuurlij is da leuk

alleen je wilt verder lezen maar da kan nie

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 19:07

Urbann schreef:
nujaro schreef:
Ja klopt, is gewoon vervelend Haha! dan wil je verder lezen Huilen

'

hahha jij moet niks zeggen Tong uitsteken jij schrijft je verhalen altijd zo.. Dat je op een spannend stuk stopt Tong uitsteken
En dat is juist het leuke Vork dan hou je he tnog ff spannend Sigaar

ja maar jij stopt een stuk spannender Knipoog

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 18:02

urbann : jij gaat toch niet zegge dat jij ook over een paar dagen 3 weke op vakantie ben he Tong uitsteken

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 07:21

lorenzolover schreef:
urbann : jij gaat toch niet zegge dat jij ook over een paar dagen 3 weke op vakantie ben he Tong uitsteken

Wuahha nee.. nog láng niet.. in augustus pas Knipoog

laurien_u

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-06 14:41

echt een heeel mooi verhaal Haha!!!
Wanneer komt het volgende deel?

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 07:02

laurien_u schreef:
echt een heeel mooi verhaal Haha!!!
Wanneer komt het volgende deel?

Uhm .. ik denk dat hij er binnenkort wel opstaat

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 11:13

Mooi verhaal, heb het net in een keer gelezen en blijf het zeker volgen.
*FAn*

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 14:22

Urbann schreef:
lorenzolover schreef:

Wuahha nee.. nog láng niet.. in augustus pas Knipoog

gelukkig Haha!

_Marlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 15:07

Echt een leuk verhaal! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat Lachen
Ga zo door Ja

sunniebunnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 15:36

echt een leuk verhaal :d
wacht op de volgende hihi

GA ZO DOOR Haha!

Soniador

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-06 18:23

Super mooi verhaal Haha!
blijven verder schrijven,ik ga het zeker volgen

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-06 18:44

Bedankt voor de reacties. Heb het beetje druk gehad.
Dus probeer morgen ochtend ff te schrijven. En dan hoop ik het of morgen avond of volgende dag erop te zetten.

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-06 20:15

ik lees ook mee hoor wacht in spanning af voor het volgende stuk

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 10:00

Hele verhaal gelezen Knipoog Ziet er goed uit, alleen je zinsopbouw en de spellingsfouten hier en daar in je verhaal zijn een beetje ingewikkeld Knipoog

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-06 10:45

Samy schreef:
Hele verhaal gelezen Knipoog Ziet er goed uit, alleen je zinsopbouw en de spellingsfouten hier en daar in je verhaal zijn een beetje ingewikkeld Knipoog

ja ik ga hem een keer helemaal doorlezen en verbeteren.. en dan plaats ik hem in `1x

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 10:52

Urbann schreef:
Samy schreef:

ja ik ga hem een keer helemaal doorlezen en verbeteren.. en dan plaats ik hem in `1x

Heb liever dat je verder schrijft Knipoog Als het 1 verhaal is leest t minder prettig, vind ik

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 16:48

Heb het hele verhaal gelezen, vind het heel mooi.
Wanneer komt er meer?

Fryaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-06 21:38

Geweldig verhaal Lovers

Kim_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 12:10

Wanneer komt het volgende stuk Lachen ?

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-06 13:40

Binnenkort. Heb het heel druk.
Maar hij komt binnenkort.

Kim_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 14:52

Okee Haha!

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 16:07

joepie

wanneer is binnekort Clown

THHIRZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-06 08:34

heb je al een nieuw stukje bijna klaar Bloos

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-06 09:34

Nou hier het stukje dan eindelijk

“Het komt wel goed, het komt wel goed”zegt de vader van Joris geruststellend

Anouk ligt thuis in bed maar te draaien. Ze kan niet slapen. Joris heeft geheugenverlies, dus hij weet niet dat hij mij leuk vond en ik hem. Maar hij kan zich helemaal niks meer herinneren. Zal het ooit goed komen? Stelt Anouk zichzelf de vraag. Met die vraag valt Anouk in slaap.
De volgende ochtend schrikt Anouk wakker. Ze kijk op haar wekker, 4 uur. Anouk hoort rare geluiden beneden. Zijn mijn ouders nou nog beneden? Anouk stapt zachtjes uit bed, en loopt op haar tenen naar de deur. Zachtjes schuift ze de deur open. Mhh, raar mijn ouders slapen nog. Opeens hoort ze een harde knap, het leek wel of er een beker kapot viel. Anouk liep naar beneden sloeg de krakende treden over. Ze keek om het hoekje en zag 2 mannen staan. Anouk’ adem stokte. Wat doen hun hier? Zijn ze aan het inbreken?
Anouk liep naar boven, en maakte haar ouders wakker. “Pap,mam wakker worden. Er zijn inbrekers beneden.” Fluisterd Anouk. “He, wat zeg je?”vraagt haar vader verward. “Er zijn inbrekers beneden, ssssttt” zegt Anouk weer. Haar vader gaat uitzijn bed, en belt 112. Hij loopt naar beneden met een nep pistool in zijn hand. Zachtjes lopen Anouk en haar vader naar beneden. Anouk vind het wel “leuk”. Beetje sensatie is toch altijd wel leuk. Haar vader draait zich om “ Je blijft hier staan. Je laat jezelf niet zien. Ik doe net of ik hun ga neer schieten oke?”zegt haar vader. “Oke, ik verroer me niet”
Haar vader gaat in de deuropening staan “ HANDEN OMHOOG” en hij richt zijn pistool naar de inbrekers. “Pistool laten vallen” De mannen leggen hun pistool neer. Anouk hoort een schot. Ze ziet dat haar vader naar achter valt. Hij bloed! Op dat moment gaat de bel. Anouk rent naar de deur en doet open “ZE HEBBEN MIJN VADER NEER GESCHOTEN”gilt ze zodat heel de buurt het kan horen. “Die moet naar het ziekenhuis”zegt agent. “ Joh, dat wist ik ook wel”zegt Anouk snauwend. De agenten rennen door “ Pistool neer, en handen achter je hoofd richting de muur staan”de mannen doen wat ze moeten doen. En ze krijgen handboeien om. Anouk heeft intussen het ziekenhuis gebeld en een ambulance is onderweg. Haar moeder zit huilend naast haar vader. De ambulance is gearriveerd en ze leggen Anouk’ vader op de brancard. Anouk en haar moeder rijden achter de ambulance aan. “Wat ben ik blij dat jij het gehoord hebt zeg”zegt haar moeder tegen Anouk.

In het ziekenhuis ligt haar vader nog steeds doodstil in zijn bed.
“Gaat hij het wel overleven?”vraagt Anouk aan de dokter. “We zullen zien, ik kan niks zeggen.” Zegt de dokter. Hij draait zich om en loopt weg. “Wat een enge man is hij zeg”zegt Anouk boos. “We zullen zien, ik kan niks zeggen”doet Anouk hem na met een kinderachtig stemmetje. “ Anouk nu even geen geintjes”zegt haar moeder serieus. “ Ik bel Thijs even.”zegt Anouk. “Hee lief” “Hee, ik wilde vragen of je naar het ziekenhuis kwam.” “Waarom dan, is er wat gebeurt ?” vraagt Thijs. En Anouk verteld het hele verhaal. “ Tjee zeg, dat is wel erg”zegt Thijs. “Ik kom er nu aan” en hij hangt op.
De deur van de kamer gaat open. Thijs komt hijgend binnen. “Wat is er met jou gebeurt?”vraat Anouk bezorgt. “ Ik.. Ik heb een beetje hard gefietst”zegt Thijs buitenadem. “Hahaha, waarom dan.?” “Nou, omdat ik snel hier wilde zijn”
Thijs gaat naast Anouk op de kruk zitten. “ Hoe gaat het nou met je vader?”vraagt hij.
Anouk doet de dokter weer na. Thijs moet een beetje lachen.
Dan gaat de deur open, de dokter komt binnen lopen. “ Hij moet nog een nachtje hier blijven. We houden hem in de nacht goed in de gaten. Waarschijnlijk kan hij morgen naar huis. Hij ligt niet in een coma. Hij is alleen heel moe en is waarschijnlijk een tijd bewusteloos geweest.” Zegt de dokter. “Jullie kunnen gewoon naar huis”

Anouk gaat bij Thijs slapen. Ze rijd met haar moeder mee naar huis, haalt haar spullen op, en gaat dan naar Thijs toe. “Vind je het echt niet erg mam?”vraagt Anouk nog een keer. “ Nee meis, ga maar lekker bij Thijs slapen” zegt haar moeder vriendelijk.
“Oke, bedankt mam” en Anouk geeft haar moeder een kus op d’r wang.
Ze pakt haar fiets uit de schuur en fietst naar Thijs.
“Hoii kom binnen”zegt Thijs. “morgen ochtend moeten we weer langs Joris. We nemen nog meer fotoboeken mee. En oude dingen van vroeger.” “Oke, ik hoop echt zo dat hij zijn geheugen weer terug krijgt.”zegt Anouk. “Ja, wij hopen dat ook. Maar hij moet ook weer naar school. Hij zal al zijn vrienden niet meer herkennen. Dus moet jij het uitleggen aan ze.”zegt Thijs. “Oke, dat zal best gaan lukken. Die vrienden worden dat wel weer vrienden van Joris.” Zegt Anouk geruststellend.
Anouk gaat op bed liggen, en Thijs gaat naast haar liggen. Hij slaat een arm om haar heen, en hij geeft haar een kus op haar voorhoofd. “ Slaap lekker”zegt hij zacht. “ Slaap lekker.”zegt Anouk terug.

De volgende ochtend is Thijs al bed. Anouk rekt zich uit en gaat naar beneden. Daar zit Thijs met zijn ouders al te ontbijten. “Goeden morgen” zegt de vader van Thijs vriendelijk. “Goeden morgen” antwoord Anouk terug.
Anouk gaat aan tafel zitten en smeert haar brood. “zullen we gaan zwemmen vandaag?” vraagt Thijs aan Anouk. “Ja lijkt me leuk. Maar dan moet ik nog wel even mijn bikini thuis halen”
Na het eten gaat Anouk naar boven om aan te kleden. Anouk is bezig met haar BH aan doen als Thijs binnen komt. Thijs bekijkt Anouk van top tot teen. Thijs loopt langzaam naar Anouk toe. Hij zoent Anouk zachtjes. Onder tussen glijd zijn hand naar Anouks’ borsten. “Nee” zegt Anouk. Thijs haalt zijn hand weg. “ Oke, maakt niet uit.”zegt Thijs vriendelijk en zoent Anouk verder.
Anouk zit op de fiets en rijd richting huis. Waarom wilde ze nou niet dat Thijs haar aanraakte. Wat is er nou zo erg aan? Joris weet niet meer wie ik ben, maar waarom heb ik dan zo’n schuld gevoel tegen over hem ? Anouk begrijpt niet waarom ze zo moeilijk deed, en besluit om straks haar excuus aan te bieden aan Thijs.

Anouk slaat de voordeur open. “ Hoi!” Gilt ze door het huis. Ze krijgt geen antwoord. “Niemand thuis”zegt ze tegen zichzelf. Ze loopt naar boven en pakt haar bikini uit haar kast. Ze neemt nog een handdoek mee, en schrijft een briefje aan haar ouders.

Mam, ik ben zwemmen met Thijs.
Ik ben rond 18:00 uur thuis.
Als het anders word zie je wel verschijnen, als het laten word. Bel ik je.

Kus Anouk.

Anouk loopt samen met Thijs het zwembad in. “Ik moet nog wel mijn bikini aan doen”zegt Anouk. “ Oke, dan wacht ik hier wel even”
Anouk loopt een kleedhokje in en doet haar bikini aan. Als ze klaar is zoekt ze Thijs.
Hij zou hier toch wachten, denkt ze bij zichzelf.
Anouk loopt naar het zwembad om te kijken of hij daar is. Als ze bij het zwembad komt, ziet ze heel veel mensen in een kringetje ergens om heen staan.
Het zal toch niet Thijs zijn?