Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 20

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 21:22

Pagina 6

@ sanne_shelly,
ondanks dat hij een beetje simpel is, vind ik hem wel heel erg mooi hoor! Prima uitgeknipt ook, vooral die manen!
@ Horsii_mine, die manen hadden wat netter gekund [denk aan uitvegen] En hij is idd wat simpel, maar wel leuk en netjes hoor
@ Melletjuhh, ik had de tekst gecentreerd, nu is dat links uitgelijnd, katinka is netjes uitgeknipt, maar verder is hij wat simpel.. ook mis ik een randje, dat zou hierbij wel mooier zijn denk ik..
@ Orola, paint stinkt.. maar je hebt hem nog best mooi gekregen! Met paint kan gewoon niet veel.. die stipjes komen omdat je hem zo hebt geplakt dat al het witte transparant wordt, en die stipjes dan de kleur van de achtergrond krijgen die zou je nog gemakkelijk wit kunnen krijgen.. Maar als ik jou was zal ik op www.photofiltre.com photofiltre downloaden, dat is gratis en kan hartstikke veel!
@ DebbjJ, aah mooi Deb! Op de manen na.. vind ik hem super! Ik had alleen de neus van de rechter katinka er overheen gedaan, niet erachter
@ Whoopietjuh, die is super ! achergrond heb ik ook.. Google Letters heb je super gedaan, alles netjes uitgewerkt, mooie kleuren, Top!!

Er zaten weer prachtige bewerkingen bij

Ik ben het trouwens met jullie eens, moet je eens deze bewerkingen vergelijken met die uit ronde 1 enzo.. echt super!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 22:32

Zo, ik heb er toch nog iets van kunnen maken...ik heb mijn best gedaan en dat zonder mijn favo programma...en het lijkt alsof ik er weinig aan gedaan heb maar ik heb best veel met het paardje gedaan...

Afbeelding

Oh, en dit is mijn vrije bewerking...weet niet of er nog een thema versie komt...

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 23:06

Hier is ook mijn vrije bewerking:

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 07:13

Die is mooi Pasamba!! Heb je nou hetzelfde lettertype gebruikt als ik? Mooi is tie he?! Kan er niet veel over zeggen, ik vind hem heel leuk!!

Orola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 09:09

Citaat:

@ Orola, paint stinkt.. maar je hebt hem nog best mooi gekregen! Met paint kan gewoon niet veel.. die stipjes komen omdat je hem zo hebt geplakt dat al het witte transparant wordt, en die stipjes dan de kleur van de achtergrond krijgen die zou je nog gemakkelijk wit kunnen krijgen.. Maar als ik jou was zal ik op www.photofiltre.com photofiltre downloaden, dat is gratis en kan hartstikke veel!

Zal ik doen. Maar ik moet eerst leren hoe je alles kan maken.

Mijn eerste bewerking met Photofiltre:
Afbeelding

Ik vind hem best cool. Maar nog niet zo mooi als jullie hem maken! Dit is trouwens gewoon een vrije bewerking.

Marjo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 10:25

@PaOlien: Heb je voorkeuren voor je bewerking? Het zullen er een paar worden, dus ik steek er veel tijd in. Ze zullen wel simpel worden. Ik moet PF nog even goed uitvinden.

En dan heb ik nog een vraagje:
Moet je in elk topic actief zijn als je zelf ook mee wilt doen met jou foto????

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 10:28

BijouCharlie: meedoen is volledig vrij, je bent tot niets verplicht.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 10:34

@BijouCharlie: Je mag 2 bewerkingen maken van de foto van PaOlien. Een thema versie (dromen) en een vrije bewerking. Er wordt een winnaar geloot en die mag de nieuwe foto plaatsen...dus jij mag gewoon meedoen...

Of snap ik je vraag niet goed??

Pasamba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 12:18

Shalimar schreef:
Die is mooi Pasamba!! Heb je nou hetzelfde lettertype gebruikt als ik? Mooi is tie he?! Kan er niet veel over zeggen, ik vind hem heel leuk!!

Dankje Ik denk dat het dezelfde is ja, vivaldi volgens mij..
Die is mooi ja

Liiszle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 13:29

Afbeelding

ik heb dr ook even snel een in elkaar gezet .. kan natuurlijk veel mooier.. maar begin pas net met photoshop.. dus is drama

zal volgedne keer PSP gebruiken ben ik toch een stukje beter mee

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 13:32

BijouCharlie: Bedoel je of jij ook geloot kan worden als je in 1 topic niet mee doet ofzo?

Komende zaterdag wordt er geloot, en als jij in DIT forum dus van deze week hebt meegedaan kan jij getrokken worden. Je hoeft niet in andere topics mee te hebben gedaan, als je maar mee hebt gedaan in het topic van DEZE week... Hopelijk is het zo duidelijk

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:39

Mijn commentaar {alweer }

@ Horsii_mine: mooi gelukt misschien had je ietsje beter uit kunnen knippen en er wat meer aan kunnen doen, hij is nu namelijk een beetje simpel

@ Melletjuhh: mooi mooie tekst alleen Katinka is een beetje rechthoekig geworden probeer bijv. met een rekenmacientje de metingen klijner te maken dan blijft kantinka het zelfde

@ Orola: je hebt niet netjes uitgeknipt wel een mooi lettertype tekst is een beetje simpel het rondje is bij Katinka daar heel misvormd

@ DebbJj: Katinka en paoline erachter zijn een beetje slordig uitgeknipt paoline haar hoofd is bovenop plat ook is alles een beetje hoekig uitgeknipt voor de rest is de tekst etc. wel mooi

@ Whoopietjuh: mooi lettertype voor de rest wat simpel

@ Shalimar: ik heb maar één woord! SUPER is weer eens een keer wat anders dan bewerkingen een kalender superleuk en mooi bedacht

@ Pasamba: hij is idd mooi maar je hebt alleen de foto die je moest gebruiken niet gebruikt

@ Orola: simpel!!! probeer er meer aan te doen!

@ Liiszle: ik vind dat rode randje niet mooi om Katinka voor de rest zijjn de oortjes beetje hoekig.. wel grappige teskt voor de rest een leuke bewerking maar wel simpel

Kus Evelien

Shivatjuh01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:55

Mijn thema bewerking;

Afbeelding

't knippen was niet zo geweldig.
Ik had nergens een mooie achtergrond.
Maar maak ze tegenwoordig zelf. Dus
deze is ook weer een eigen creatie
Had eerst Katinka in kleur, maar dat paste
helemaal niet bij de rest, dus is ze zwartwit
geworden.

Hoop dat jullie hem mooi vinden

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 15:59

@ Shivaatjuh: niet netjes uitgeknipt achtergrond is best mooi ik vind dat je er misschien iets meer aan had kunnen doen?

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:10

Ik verveel me, dus ga ook maar eens becommentaren. Misschien daarna zelf ook nog iets maken, maar dat moet ik nog maar even kijken

BLADZIJDE 1
Edda: Stoer! Jammer dat Katinka een beetje uit toon valt qua kleur en dat de manen niet helemaal netjes gebeurd zijn!
NinaTijger: Leuk die tekst erbij, netjes uitgeknipt ook!
Smeetjoew: Oh deze is wel heel mooi, super met die kleur zo! Niets op aan te merken.
Appelflapje: Erg leuk bedacht! Jammer alleen van de tekst rechtsonderin, die had je wat mij betreft beter weg kunnen laten..
Meliaforever: Best leuk gedaan, jamer dat de randen wat pixelig zijn, niet echt vloeiend!
Sanne_shelly: Katinka is echt heeel mooi uitgeknipt, de eenhoorn des te slordiger! Jammer!

BLADZIJDE 2
Boemba: Leuk bedacht Zou alleen de tekst weg hebben gelaten!
NinaTijger: Kleurig hoor! Katinka is netjes uitgeknipt
Stravero: Prachtige tekst erbij, de kleuren matchen ook mooi!
Stravero: Jammer van het lettertype, erg uitgekauwd. Prachtige manen!
Pasamba: Jammer van de vervorming, verder wel mooi!
PaOlien: erggg mooi! Zou alleen de tekst iets minder donker gemaakt hebben!
Stoorzender: Ziet er simpel uit, meisje trekt de meeste aandacht zo.
Misz_J: Dromerig is hij zeker! Jammer dat je nog het gras ziet, dat stoort
Heike: Gaaaaaaaaaf, alletwee! Bij de eerste hadden de manen misschien iets 'echter' gekund, verder top!
Loutjelou: Leuk bedacht! Netjes uitgewerkt ook! Jammer dat de dromenvanger wat pixelig is!
Gekkeils: Leuk! Vrolijk! Verder niet veel over te zeggen.
Nonie: Zonde, erg slordig uitgeknipt!
Benniebentu: Hmmm, opzich wel grappig maar hij mist iets..
Gekkeils: Mooooie achtergrond! Jammer van de tekst.

BLADZIJDE 3
Orri: Helemaal niks op aan te merken, perfect!
PaOlien: Leuk gedaan zo met die meerdere foto's! Mooie achtergrond ook
Pipanda: Het is je goed gelukt om het dromerige over te brengen!! Het geheel oogt wel wat 'grauw'
Daandriaan: Erg simpel.. daar had je meer werk van kunnen maken
Switchx: Mooie achtergrond, katinka valt wel erg uit toon. Ze zweeft ook ergens in de lucht?
Sifra_: Gaaf! Katinka past er qua kleur helemaal bij, leuk!
Otje_Merlot: Hmmm, wel erg simpel hoor zonde, vind hem niet zo aansprekend.
ArgieVai: Leuk! Wel erg druk, moest helemaal zoeken waar katinka nou eigenlijk was die had je er misschien iets meer uit kunnen laten springen!
Appelflapje: Netjes uitgeknipt! Ik vind de 'plakbandstrepen' en de tekst erg storend, jammer!

BLADZIJDE 4
NoaBeertje: Mooi met die maan zo! Je had Katinka wel iets netter mogen uitknippen..
Lipydo: Wauw! Over dromerig gesproken! De manen zijn alleen wel een beetje grof
Loutjelou: Oogt erg simpel, ook niet zo netjes uitgeknipt!
Borisjuuh: Zonde, erg slordig! De tekst is vaag en katinika is ook niet helemaal netjes!
Switchx: Mooi! Het had alleen leuker geweest als je Katinka ook scherp had gehouden!
Larnaca: Gaaf! Past er mooi bij jammer van de tekst.
Stoorzender: Hmm, Katinka is hier wel erg niet-opvallend, ze valt helemaal weg.. jammer!
Orri: Gaaf! Het is echt 1 geheel, mooi! Je had hooguit de manen nog iets verder kunnen uitwerken..

BLADZIJDE 5
Sesiel_: Hmm, de ogen vind ik een beetje van Edda komen zo.. verder wel leuk!
Otje_Merlot: Het is een mooi geheel geworden, leuk bedacht ook!
Boemba: De bewerking van Katinka opzich vind ik mooi, maar het gedoe eromheen minder.. veel slordiger etc! Past er niet echt bij naar mijn mening.
Superhaffies: Katinka is wel erg hoekig uitgeknipt en ik vind de tekst ook een beetje storend..
Amigotjuhh: Prachtig lettertype! Je hebt katinka ook netjes uitgeknipt mooi geheel!
DebbjJ: Tja, vind hem niet zo bijzonder, het ging om die ene foto van Katinka en dan ga jij er allemaal andere foto's bijhalen..
Amigotjuhh: Deze vind ik nog mooier dan je vorige! Super!
Pipanda: Het was denk ik leuker geweest als je Katinka niet transparant had gemaakt, nu heeft ze twee paarden door haar hoofd heen lopen

BLADZIJDE 6
Sanne_shelly: Hij is inderdaad niet zo bijzonder.. De manen zijn wel netjes gedaan!
Horsii_mine: Erggg simpel, Katinka is wel netjes uitgeknipt!
Melletjuhh: Ziet er vrij simpel uit, de manen zijn wel heel mooi gedaan!
Orola: Opzich leuk gedaan, jammer dat het idee met de maan al een aantl keer voorbij is gekomen.. je ziet ook duidelijk dat je haar witte vlekken ' wit ' hebt gemaakt ..
DebbjJ: Weeeer die andere foto erbij.. Het lettertype past er wel mooi bij.
Whoopietjuh: Prachtig! De kleuren, het lettertype.. het klopt gewoon!

BLADZIJDE 7
Shalimar: Het idee is leuk, ik vind alleen de uitwerking minder, het geheel oogt wat wazig.
Pasamba: Eh ja, en waar is de foto waar het eigenlijk om gaat?
Liiszle: Leuk zo dat randje om Katinka heen! Verder is hij wel erg simpel.
Shivatjuh01: Erg mooi! Jammer van de slordige manen..!!

En inmiddels heb ik zelf ook een leuk idee (hopen dat de uitwerking een beetje wil ) dus ik ga aan de slag.

Ohja, de mooiste bewerkingen vond ik die van :
Orri (haar eerste), Lipydo en Whoopietjuh!

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:39

Zo.

Afbeelding

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:40

hij is gaaf Yellowfish
alleen jammer dat Katinka hier en daar een beetje pixelig is

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:44

Inderdaad, dat was me zelf ook al opgevallen had ik eigenlijk nog even weg moeten werken. Niet meer aan gedacht, zonde

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 16:49

Bedankt allemaal voor het commetaar op mijn bewerkingen
@ Yellowfish; Jij ook bedankt voor je commetaar. Maar ik ben echt niet de enige die dat voor 1 keertje doet met die andere foto's hoor

sanne_shelly; wel simpel ja, maar toch ergg mooi! mooi uitgeknipt
Horsii_mine; Het stoord me een beetje dat je 2 verschillende lettertype's heb gebruikt. verder idd wel wat simpel maar toch leuk. ondanks de manen.
Melletjuhh; leuk gedichtje. maar je bewerking is heel erg simpel. Je manen zijn ook niet zo netjes geknipt.
Orola; Voor als je dit met paint gemaakt heb is ie best redelijk. alleen die stipjes zijn lelijk.
Whoopietjuh; Wouw! die is super zeg. geen commetaar

pagina 7

Shalimar: wouw! super leuk een kalender mooi hoor
Pasamba; super! mooi lettertype ook. Alleen had ik zelf denk ik die zwarte dingen in de hoeken weggelaten.
Orola; beetje saai, maar voor je eerste bewerking met PF wel goed gedaan.
Liiszle; Ik vin de manen niet mooi uitgeknipt, ook stoor ik me aan het roze randje om Katinka. Wel leuk achtergrondje
Shivatjuh01; Mooi. behalve dan de manen...
Yellowfish; mooi! jammer dat katinka wat pixelig is & dat de ogen rood zijn

Sorry als ik zo zeur over de manen, zelf zijn mijn manen ook niet mooi geknipt ik weet het

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 17:58

@ Pipanda: Wel jammer dat je van die kleinere paarden door Katinka heen ziet rennen!

Meliaforever

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 18:02

mijn vrije bewerking

Afbeelding

Miss_Mo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:03

hij is niet super mooi maar wil hem wel graag plaatsen vind zelf de manen wat minder
In het engels ben ik niet zo goed dus kunnen fouten in zitten als dat zo is verander ik het
http://img144.imageshack.us/img144/8342/th8yq.jpg
link vanwege de grote

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 19:46

Pagina 7

@ Shalimar, leuk dat je er een kalender van gemaakt hebt !! En wat heb je die vlekken ontzettend leuk veranderd! Echt super! Ik denk dat als je hem íets donkerder maakt, en iets meer contrast eroverheen, en dan nog een simpel randje, hij helemaal super is
@ Pasamba, wauw.. die vind ik mooi!! Jammer dat de kwaliteit een beetje achteruit is gegaan [waarschijnlijk door het uploaden], maar verder is hij super! Echt heel heel erg mooi
@ Orola, photofiltre gedownload ? super hoor, voor een eerste keer ga eens lekker rommelen met al die knopjes, kijk ik een paar topics waar dingen zijn uitgelegd, dan kun je al gauw meer maar voor de eerste keer is hij heel mooi
@ Liiszle, kleuren passen leuk bij elkaar ! Tekst is een beetje raar geworden door het uploaden [?] En die manen had ik wat meer uitgeveegd, verder vind ik hem heel mooi
@ Shivatjuh01, achtergrond zelfgemaakt las ik ? *kwijlt weg* die is echt heel mooi! Hele bewerking is mooi Alleen die manen.. maar daar hebben wel meer mensen moeite mee
@ Yellowfish, het idee van die ogen is leuk, maar het eerste wat ik dacht was, wat heeft ze nou met die ogen gedaan ?? het is namelijk best slordig.. maar op dat na, vind ik hem wel heel erg gaaf!! Super mooie achtergrond Alleen is hij wat pixelig geworden..
@ Meliaforever, het knippen, vooral bij de oren, had wel wat netter gekund, en het lettertype is heel standaard, Maar buiten dat vind ik hem best mooi maar volgens mij heb ik beter van jou gezien
@ Miss_Mo, het is ‘on my mind’ volgens mij, niet in my mind. Daarbij is het geknip een drama, sorry.. Alleen die roos is wel redelijk.. Ik het er een mooi randje omheen gedaan, en misschien een leuker lettertype en een minder opvallende tekst?
.
.
.
@ BijouCharlie, of ik voorkeuren heb ? nou, niet te druk, mooie rustige bewerkingen met leuke kleuren, niet te felle kleuren, het thema is immers dromen, dan denk ik aan wolken, engeltjes, landschappen enzo.. maarja, dat ben ik

Dat was 'm weer Die van pasamba, Yellowfish, Shivatjuh01 en Shalimar vond ik het mooist op deze pagina Kon niet kiezen..

Miss_Mo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 20:08

paOlien schreef:

@ Miss_Mo,

het is ‘on my mind’ volgens mij, niet in my mind. Daarbij is het geknip een drama, sorry.. Alleen die roos is wel redelijk.. Ik het er een mooi randje omheen gedaan, en misschien een leuker lettertype en een minder opvallende tekst?
.

Die dingen waaren me net okal op gevallen maar ben er niet altijd even goed in zeg maar

Liedje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-06 20:09

Hier mijn vrije bewerking:

Afbeelding

Ik vind hem zelf niet zo mooi, maar hij is beter dan mijn thema bewerking. Maarja.. ik ben nog aan het uitvinden hoe die progammas werken. Ik snap zowiezo niet hoe jullie dat doen