hij is mooi!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stravero schreef:
amigotjuhh: waarom loop je te zeuren dat IK niet netjes uitknipHet knippen bij mij gaat al heel wat beter en jij bent daar ook niet de beste in.. en de tekst is bij mij goed te lezen! Bij mij thuis ook.. en hier op school ook!!! Voor de rest mooi bedacht die Sam erachter
mooi lettertype etc.. en leuk bedacht
Amigotjuhh schreef:Stravero schreef:
amigotjuhh: waarom loop je te zeuren dat IK niet netjes uitknipHet knippen bij mij gaat al heel wat beter en jij bent daar ook niet de beste in.. en de tekst is bij mij goed te lezen! Bij mij thuis ook.. en hier op school ook!!! Voor de rest mooi bedacht die Sam erachter
Sorry hoor maar ik vind deze post nergens op slaan. Ik heb gewoon commentaar gegeven zoals ik dat goed vond, krijg ik in ene naar mijn hoofd geslingerd dat ik loop te zeuren enzo? Natuurlijk ben ik heus niet de beste in knippen, is dat zo erg dan? Bij mij is de tekst niet goed te lezen, is heus geen wereldramp hoor, maak je niet zo druk man...
Amigotjuhh schreef:Stravero schreef:
Sorry hoor maar ik vind deze post nergens op slaan. Ik heb gewoon commentaar gegeven zoals ik dat goed vond, krijg ik in ene naar mijn hoofd geslingerd dat ik loop te zeuren enzo? Natuurlijk ben ik heus niet de beste in knippen, is dat zo erg dan? Bij mij is de tekst niet goed te lezen, is heus geen wereldramp hoor, maak je niet zo druk man...
elanor schreef:@Boemba: Er schemert niets door hoor.Hij heeft gewoon een donker neusgat.
Pasamba schreef:Je hoeft niet meteen zo fel te reageren hoor stravero.
Amigotjuhh geeft gewoon haar mening en dat mag hier. En zei kan toevallig de tekst niet goed lezen, nou en?
Hoef je niet meteen zo boos te worden, kan gebeuren toch
Nou hou dr nou maar gewoon over op.
black_light schreef:Ik ben benieuwd wie het is geworden.