Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 18

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Debb

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 14:26

Ja nu zie ik hem wel eefske
hij is mooi!

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:32

Mijn commentaar op de thema-bewerkingen:
DebbjJ: Vind hem een beetje simpel
Stravero: Wel netjes, weinig bijzonders.
black_light: mooi gemaakt, inderdaad wel eenvoudig.
paOlien: Leuk bedacht.
Edda: Mooi Jammer dat de achtergrond een beetje te vaag is.
Welsharabier: Ik vind hem niet zo, niet zo netjes geknipt en opgeplakt, daar kan je de volgende keer wat meer aandacht aan besteden.
pipanda: leuk bedacht, weinig op aan te merken.
Smeetjoew: origineel mooi gedaan.
love_paarden: leuk bedacht maar uitvoering minder.
sanne_shelly: leuk bedacht, weinig commentaar.
orri: mooi
Amigotjuhh: heel mooi, echt super
Nunkk: vind hem niet zo, ik vind de fontein er niet bij passen.
gekkeils: beetje te vaag..
shivatjuh01: wel mooi, alleen een beetje saai
Plukk_: te eenvoudig
Melletjuhh: leuk bedacht, verder een beetje saai
Philadelphia: leuk bedacht, uitwerking minder.
Aarabje: kan er niet echt een paard uit halen, ook weing geschiedenisachtig.
Sesiel11: te eenvoudig, achtergrond is te onduidelijk.
melisje999: niet echt mijn smaak
Benniebentu: lettertype niet zo mooi, de hoef vind ik een beetje te 'opgeplakt'
Pasamba: mooi vooral die achtergrondfoto
stOorZenDeR: het paard en het lettertype zijn niet echt duidelijk.
Noafleur: Leuk, verder geen commentaar.
Otje_Merlot: mooi, paard had ook in zwart-wit gemogen.
Kasmir: Mooi, jammer van het lettertype..
Elanor: leuk, netjes geknipt
P3gasusj3: lettertype is onduidelijk, de streepjes vind ik origineel.
haffie_lover: beetje te simpel, ik vind de vervaging ook niet mooi.

pff.. wat een werk
kusjeva

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 15:58

Stravero schreef:

amigotjuhh
: waarom loop je te zeuren dat IK niet netjes uitknip Het knippen bij mij gaat al heel wat beter en jij bent daar ook niet de beste in.. en de tekst is bij mij goed te lezen! Bij mij thuis ook.. en hier op school ook!!! Voor de rest mooi bedacht die Sam erachter mooi lettertype etc.. en leuk bedacht

Sorry hoor maar ik vind deze post nergens op slaan. Ik heb gewoon commentaar gegeven zoals ik dat goed vond, krijg ik in ene naar mijn hoofd geslingerd dat ik loop te zeuren enzo? Natuurlijk ben ik heus niet de beste in knippen, is dat zo erg dan? Bij mij is de tekst niet goed te lezen, is heus geen wereldramp hoor, maak je niet zo druk man...

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 16:13

Amigotjuhh schreef:
Stravero schreef:

amigotjuhh
: waarom loop je te zeuren dat IK niet netjes uitknip Het knippen bij mij gaat al heel wat beter en jij bent daar ook niet de beste in.. en de tekst is bij mij goed te lezen! Bij mij thuis ook.. en hier op school ook!!! Voor de rest mooi bedacht die Sam erachter mooi lettertype etc.. en leuk bedacht

Sorry hoor maar ik vind deze post nergens op slaan. Ik heb gewoon commentaar gegeven zoals ik dat goed vond, krijg ik in ene naar mijn hoofd geslingerd dat ik loop te zeuren enzo? Natuurlijk ben ik heus niet de beste in knippen, is dat zo erg dan? Bij mij is de tekst niet goed te lezen, is heus geen wereldramp hoor, maak je niet zo druk man...

vind ik ook, als je geen commentaar wil moet je je foto hier niet plaatsen..

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 19:32

pagina 5
Otje_merlot vind hem heel mooi is alleen naar mijn idee niet veel mee gedaan
Kasmir jammer dat de teklst door het oor loopt wel het paardje mooi in de achtergrond verwerkt een min puntje bij het oor zie je de achtergrond doorschemeren

pagina 6
elanor hele nette bewerking haha zijn neus lijkt door te schemeren zodat je zijn jas ziet maar zo is zijn neus nou eenmaal bewust of onbewust daar neergezet?
P3gasusj3 zou zelf nooit de tekst door het paard laten lopen vind het wel een nette bewerking zou hem denk ik alleen ik het zwart/ wit doen en dan met die strepen erdoor lijkt het net zo`n oude film
haffie_lover sluit mij aan in comentaar van paolien had mooier geweest als hij wat meer naar voren werd gezet

zo dat was het weer voor deze week wat is het stil vandaag op dit topic nou ja morgen weer een nieuwe ronde

groetjes boemba

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 19:36

@Boemba: Er schemert niets door hoor. Hij heeft gewoon een donker neusgat.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 19:51

Amigotjuhh schreef:
Stravero schreef:

amigotjuhh

1. ik ben geen man
2. ik snap niet wat jij mis vind in dat oor :S
3. de meeste kunnen de tekst ook lezen en ik thuis EN op school ook dus...
4. nogmaals wat is er mis met het oor

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 20:04

Zeg, zouden jullie dit soort futiliteiten niet even over PB kunnen uitvechten?

Voor hier lijkt me het zo wel weer mooi geweest.

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 20:11

elanor schreef:
@Boemba: Er schemert niets door hoor. Hij heeft gewoon een donker neusgat.

haha ik zei ook het lijkt

Boemba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 20:14

als je wil weten wat er met het oor is er zit een hap in zijn linker oor voor de kijker rechts
edit o nee rechter oor van het beestje een foto maakt geen spiegelbeeld

Pasamba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 22:31

Je hoeft niet meteen zo fel te reageren hoor stravero.
Amigotjuhh geeft gewoon haar mening en dat mag hier. En zei kan toevallig de tekst niet goed lezen, nou en?
Hoef je niet meteen zo boos te worden, kan gebeuren toch

Nou hou dr nou maar gewoon over op.

Eefske

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 22:34

Pasamba schreef:
Je hoeft niet meteen zo fel te reageren hoor stravero.
Amigotjuhh geeft gewoon haar mening en dat mag hier. En zei kan toevallig de tekst niet goed lezen, nou en?
Hoef je niet meteen zo boos te worden, kan gebeuren toch

Nou hou dr nou maar gewoon over op.

*amen*

Shivatjuh01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 22:47

Idd Eefske

Laten we het gezellig houden!

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 23:35

Weer verder met mijn beoordelingen

Blz 3

Plukk;1e netjes gedaan,alleen lijkt het net of er hier en daar hele kleine plukjes teveel zijn weggeknipt en bij de voorpluk had iets meer of iets minder weggeknipt moeten worden want nu lijkt het net of er daar een hele hap uit is.
2e ;ook netjes ,alleen jammer dat je daar dan ook weer die gloed bij doet want nu lijken ze zo op elkaar.ehhhh wat betekent ora history?
Melletjuhh;netjes gedaan hoor wel jammer dat het niet dezelfde kleur is geworden( de figuur is niet echt zwart wit er zit wat blauw in ) Als je je bewerking in zijn geheel zwart/wit maakt is tie beter(heb ik net uitgeprobeert)
shivatjuh01;Heel leuk gedaan,wel jammer dat om de bloem nog een hele witte rand zit(het lijkt niet op zo'n gloed die expres is gedaan sorry als ik het verkeerd zie)
Shalimar;Leuk gedaan,leuk achtergrondje (zelf getekend?)en ook een leuk filter over het paard.
Phiadelphia;Grappig idee,om het nog echter te maken had je misschien het boek niet zo plat moeten doen maar in een hoek en een beetje schuin dan krijg je ook plek om bovenin om wat blzden te maken.
Smeetjouw;hahahaha grappig gedaan.Dit is wel je 2e met een neusring dus nu zit ik me stiekum of te vragen hoeveel piercings jij hebt/wilt hahahahahaha lol.

Blz 4

AArabje;hij is zo wel heel erg onduidelijk geworden,je had beter die kleine sam weg kunnen laten dan was het wat duidelijker geweest.
amigotjuhh;Netjes gedaan, maar die tekst vindt ik er niet zo goed bij passen het is een rustig plaatje dus ik zie geen paniek.
sesiel11;goed idee jammer dat de fotos in de achtergrond niet dezelfde kleur zijn,of heb je dat expres gedaan.Zo niet dan kan je dat oplossen door de achtergrond in zijn geheel zwart/wit te maken en daarna eventueel weer licht kleurtje toevoegen.
melisje999;Heel leuk idee en netjes geknipt, ik mis alleen de wimpers.En jammer dat haar neus er niet helemaal opstaat.Dat komt natuurlijk door die inkeping in de achtergrond maar daar had je ook een stukje sam kunnen klonen zodat sam een beetje naar rechts kan en wat kleiner anders gaat de rechterkant weer uit beeld.
Benniebentu;ahhhh die is zielig.Leuk idee en mooie traan.Ik mis wel de rest van het paard die had ik dan nog achter de schandpaal gedaan.
Black light;goed gedaan mooie rand ik zie alleen hier en daar nog wat groen.
Pasamba;Erg mooi geheel geworden.
Xxjokiexx;Ik zie hem niet

Blz 5

Stoorzender;Leuk idee ,wel jammer dat sam niet de hoofd rol heeft en er zo klein opstaat.
Noafleur;hahaha is sam ineens een halve tinker geworden met die sik.HEEL erg mooi gedaan,mooie achtergrond.Ik mis alleen een stuk van haar rug of heb je dat expres gedaan om haar een uitgemergeld oud uiterlijk te geven.
Otje Merlot;Netjes gedaan de tekst andersom was inderdaad beter geweest verder geen komentaar.
Kasmir;Arme sam heeft ze optijd kunnen onderduiken?En sam hoeft zich niet te schamen voor wat ze is ,alleen die hitler wel natuurlijk. Netjes gedaan maar misschien had je de rest ook over kunnen schilderen omdat sam nu iets grofer in de verf staat als hitler en dan het sterretje ook he.

Blz 6

Elanor;Heel netjes gedaan .Ik had zelf alleen sam wel wat hoger en dus ook iets kleiner erop gezet (anders staan haar oren er zo krap op)zodat de tekst achterelkaar kan staan zonder grote tussenruimte.
P3gasusj3;Ik vind de letters niet zo mooi .jammer dat je film beschadigt is ,hahahaha lol, leuk effect die strepen maar ze hadden op een volledig zwart/witte foto beter op hun plaats geweest.
Haffie_lover;leuk idee en een goede achtergrond was misschien leuk geweest om van sam ook een soort schildering te maken nu lijkt het zo opgeplakt.
Eefske;Goed gedaan de foto past er kwa kleur heel goed in alleen zie je nog echt zo'n blok om het paard heen van de foto dus iets beter gummen

Boemba schreef "als je wil weten wat er met het oor is er zit een hap in zijn linker oor voor de kijker rechts
edit o nee rechter oor van het beestje een foto maakt geen spiegelbeeld" hahahahaha Soes je had beter niet kunnen editten want je moet vanuit het dier zelf kijken en dan is het echt "zijn linker oor voor de kijker rechts".Bij spiegelbeeld blijft juist links links en rechts rechts.Hahahaha lol beetje dom.

Zo dat waren mijn beoordelingen weer.Ik hoop dat jullie er wat aan hebben want het is allemaal opbouwend bedoelt.
groetjes Pipanda.

Boemba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-06 23:58

nou soes zo te zien ben jij wel wakker ik lag denk ik al op een oor hahaha maar was het nou de linker of de rechter oor waar ik al op lag lol

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 15:54

weet iemand waar het nieuwe topic is ?

Boemba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:05

pffff geduld is een schone zaak zal eens niet zo wezen

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:06

sorry sorry sorry!!! zijn ze het aan het maken dan?

black_light

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:38

Ik ben benieuwd wie het is geworden.

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:38

zo boemba, we hebben toch nog helemaal geen reactie gehad, Relaxe

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 16:40

black_light schreef:
Ik ben benieuwd wie het is geworden.

I to

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:36

@ Stravero
Is het niet Me to

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:51

ach ja engels hihihih, nouu waar blijft het topic nouu ik wil bewerken hihihihihi, ik hoop trouwens dat we niet zo'n moeilijk thema hebben...iets makkelijks zoals Summer/zomer ofzo of sun/zon of regen ofzo

Missy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 17:58

Jah.. der zijn de laatste tijd pittige thema's

LovErr

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 18:01