Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 17

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 13:53

Ik geloof dat ik erg achterloop Ben even niet actief geweest, jammer genoeg. Maar tot nu toe vind ik die van NoaFleur TOP!

Anoniem

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 14:16

Mijn 2e versie. Ik vind hem mooier dan de eerste.
Eigen commentaar, ik weet niet wat er met dat hoofdstel gebeurd is, maar het ziet er niet meer uit

Afbeelding

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 16:46

mijn niet-thema bewerking

Afbeelding

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 16:50

ik ga thuis ook aan de slag.
zit nu op school

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 20:40

@DebjJ, ik zie een zwarte streep?

black_light

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-06 22:09

Amigotjuhh schreef:
Ik dacht zaterdag ofzo, in ieder geval aan het einde van de week. Wineds loot dan wie de nieuwe foto mag plaatsen en dan is het afwachten wanneer het nieuwe topic er komt

Oke

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-06 01:06

Boemba schreef:
Wineds waarom wordt er niet geloot ?????

Aangezien er de volgende ronde een foto van mij geplaatst wordt
Morgen aan het einde van de middag komt het nieuwe topic. Ik ben met een vriendin mee op wedstrijd, dus het kan helaas niet eerder!

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 07:37

PaOlien: Mooi! Jammer van het hoofdstel... Hoe is dat gebeurd?

@DebbjJ: Is die zwarte streep de bedoeling?

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 08:09

Ik heb nu nog even tijd om ook aan deze foto te wagen!
Ik kan alleen geen comentaar meer geven voor iedereen. Dat komt bij het volgend topic weer

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 08:30

Heh jammer ik ben het weer niet ik heb ook altyijd pech hahahaha

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 09:41

Klaar Het is wel een heel ander paard geworden...

-
Afbeelding

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 09:42

Heel mooi gedaan Lipydo!

Monchou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 10:00

Echt wel vet mooi! Die vind ik het mooiste tot nu toe!

Whild

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 11:00

Het is eigenlijk al stiekem zaterdag, maar ik doe mijn bijdrage toch nog even posten

Afbeelding

Ja, ik stoor me ook ontzettend aan het feit dat er 1 zinnetje van de songtekst tussenuit is, maar dat zinnetje WOU gewoon echt niet passen.

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 11:01

Ja, die zwarte streep is eigenlijk wel de bedoeling ja.
ik had het anders in m'n hoofd, maar dat is niet gelukt. vandaar
Laatst bijgewerkt door Debb op 20-05-06 11:16, in het totaal 1 keer bewerkt

CedriiC

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 11:12

Afbeelding
Dit is mijn laatste bewerking. Ik vind hem zelf wel aardig goed gelukt:D

Xx FlOor xX

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 11:16

pagina 7

paOlien wederom niets op aan te merken jammer van je hoofdstel maar je achtergrondje is weer top
DebbjJ die zwarte streep vind ik er niet in passen ben wel benieuwd wat je dan in je hoofd had
Lipydo helemaal top, hoe doe je dat toch manen zijn mooi halster netjes weggewerkt, achtergrond klopt met de kleur van het paard eigenlijk ben ik er sprakeloos van .......
Whild tekst is moeilijk te lezen (komt denk door het lettertype, of ik ben toe aan een bril lhahaha) achtergrond is wel leuk maar het knippen had beter gekunt
CedriiC plaatje op zich is heel leuk gedaan alleen weer de tekst is erg onduidelijk ( toch maar naar de opticien, of hebben meer mensen moeite met de tekst te lezen )

nou nu maar wachten op de nieuwe foto ben al bijna klaar met mijn vrije versie ben beniuwd

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 11:19

Boemba schreef:
pagina 7

DebbjJ die zwarte streep vind ik er niet in passen ben wel benieuwd wat je dan in je hoofd had

Het onderste stuk zegmaar ietsjes veller dan het andere stuk, maar dan liep het lelijk over. met een streep was 't al ietsjes beter. volgende keer zal ik de streep weg laten
ik weet het.. moeilijk te begrijpen maar oke..

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 11:24

Dank allemaal voor jullie complimenten!

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 11:31

oeh bijna nieuwe foto wie weet krijg ik nu meer inspi kvind die van lipydo echt sppr hoor tja....kan er niks aan doen...het lijkt wel een ander paard...echt mooi...*tja korte boodschap, lang verhaal...*

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 14:06

Mijn Commentaar:

Pag.1
Otje_Merlot: Niet zo netjes uitgeknipt, zie nog hier en daar wit. En hij oogt nogal simpel
nonie: Vind hem niet zo, hij spreekt mij niet aan. Vind hem nogal hoekig uitgeknipt
Melletjuhh: Netjes het hoofdstel weggewerkt, misschien had je Kasmir wat stoerder laten overkomen
Orri: Heel mooi, hele mooie kleuren, misschien had je wel alleen de teugels weg kunnen laten omdat dat daar nu de tekst doorloopt
Stravero: Netjes uitgeknipt op de manen na, zie daar nog veel wit heel erg jammer

pag2.
Shalimar: Gewoon veel oefenen! hij ziet er mooi uit op de oren na dat is echt zonde.
pipanda: Die is echt geweldig! Heel gaaf gedaan, niks aan op te merken
Eefske: Het idee er achter is goed maar ik vind hem matig uitgewerkt, je had alle 7 zonden iets duidelijker kunnen uitbeelden
Meliaforever: Erg kleurrijk, alleen een beetje hoekig uitgeknipt erg jammer
StOoRzEnDeR: Achtergrond is erg gaaf alleen Kasmir is niet netjes uitgekipt. En misschien had je het hoofdstel kunnen wegwerken deze valt net iets te veel op
Boemba: Leuk! Past goed bij de achtergrond, vind alleen de hals niet zo netjes uitgeknipt

pag.3
orri: Deze vind ik wat minder, Kasmir komt zo vanuit het niets en die clown vind ik eng
pipanda: Ik zie echt snelheid in deze bewerking! Heel mooi gedaan
Boemba: Erg leuk gedaan met die manen ja die is echt leuk
Pasamba: Vind het jammer van het grijze vlak om Kasmir, misschien had je daar heel vaag ook nog wat paarden laten lopen
Loutjelou: Wel netjes uitgeknipt maar vind hem nogal simpel
Linde_: Ik had liever een andere achtergrond gezien, maar wel orgineel en leuk
Shalimar: Ik zie nog hier en daar witte stukken erg jammer, En dat onder het bit bij het sperriempje vind ik erg storen, misschien had je dat beter helemaal kunnen weg werken
NinaTijger: Vind hem niet netjes uitgeknipt maar wel een leuk idee

pag.4
welsharabier: Ik vind hem nogal vaag.. Kasmirs oren zijn eraf en ik vind hem nogal druk
black_light: Your inplaats van youre Hij is simpel maar heeft wel wat
Philadelphia: Me inplaats van my ik vind hem nogal simpel ogen en ik zou een andere lettertype hebben gekozen
Amigotjuhh: Niet zo netjes uitgeknipt, en misschien had je Kasmir ook nog een paardebloem in z'n mond kunnen stoppen
Pasamba: Hij heeft wel wat, ik mis wel iets maar weet niet wat.
NinaTijger: Niet zo netjes uitgeknipt en misschien had je beter verschillende bloemen kunnen gebruiken in de kaders recht inplaats van de twee foto's te herhalen
black_light: Wel mooi maar ook simpel

pag.5
RhealLover: Imageshack vreet (haast)geen kwaliteit dus het ligt niet daar aan. Ik kan de tekst rechts niet lezen en daar irriteer ik me een beetje aan.
sanne_shelly: Mooi! erg netjes uitgevoerd. Ik zou alleen wel een andere lettertype doen of helemaal geen tekst
Nynkk: Heel netjes het hoofdstel weggewerkt, en verder is hij ook helemaal super
Nevony: Vind de bloem er niet echt bijpassen had die liever weggelaten. Verder kan ik hem moeilijk beoordelen omdat hij zo kllein is
smeetjoew: Hoofd mocht nog net iets kleiner van mij. Hij is nog net iets te groot voor het lichaam als het aan mij ligt Verder leuk idee en netjes uitgevoerd!
gekkeils: Hij lijkt erg simpel, hier en daar wat filters erover heen en klaar. En het tweede hoofd komt uit het niets

pag.6
Shivatjuh01: Netjes uitgeknipt op een paar puntjes na, verder vind ik hem nogal simpel
DebbjJ: Hij is leuk Maar ik vind hem niet zo netjes uitgewerkt, zie nog hier en daar witte stukken erg jammer
NoaFleur: Ik moet meteen aan E.T. denken Maar ik vind hem echt super mooi Heel mooi gedaan!!
FreiaLover: Ik zou voor een andere lettertype kiezen, verder vind ik de witte rand om Kasmir niet zo mooi
FreiaLover: Deze is wat minder uitgeknipt dan je vorige én weer zou ik voor een andere lettertype kiezen
P3gasusj3: Ik zou een andere lettertype genomen hebben en het woordje When in de éénnalaatste zin valt weg onder Kasmir
GiorGio_Ndme: Ik zou weer voor een andere lettertype gaan. De puntjes van Kasmirs oren vallen weg een beetje jammer
CedriiC: De achtergrond is pixellig erg jammer, verder vind ik Kasmir niet netjes uitgeknipt
paOlien: Manen zijn niet zo netjes uitgeknipt verder leuk idee

pag.7
paOlien: Erg mooie kleuren, jammer dat de oren vaag zijn en hier en daar is er nog een wit puntje wat niet goed is weggegumd
DebbjJ: Wat doet die zwarte lijn daar Vind hem niet mooi en nogal simpel en niet netjes uitgeknipt.
Lipydo: Ik ben alweer verliefd!! Geweldig gedaan heel mooi weer!
Whild: Kasmir is niet zo netjes uitgeknipt erg jammer, Verder vind ik de witte tekst iets te fel, ik kan het haast niet lezen. Je had beter een wat donkerde kleur kunnen nemen
CedriiC: De bovenste tekst valt weg, deze is wel netjes uitgeknipt en het bovenste paard had je beter wat kunnen overlopen van wolk tot paard nu komt hij zo uit het niets

xAmigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 14:33

Boemba schreef:
toch maar naar de opticien, of hebben meer mensen moeite met de tekst te lezen

Nee hoor, ik kan het ook niet goed lezen.. Maak je maar niet druk!

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 14:52

Zo de laatste beoordelingen weer van deze week.
Blz 6

Shivatjuh01;Leuk idee en netjes gedaan alleen bij het oor niet helemaal netjes geknipt.
DebbjJ;leuk idee en vrij netjes uitgevoerd,alleen hiet en daar wat vergeten te knippen.De tekst had ik net iets kleiner gedaan zodat het niet over zijn voorhoofd komt.
Noa fleur;HEEL erg mooi gedaan die hand en dat hoofd ind ezelfde kleurstelling helemaal goed.
Freialover;het paard en de achtergrond passen heel goed bij elkaar zo.Alleen die witte rand om het paard had ik iets minder dik gedaan en alleen op de delen die boven en links zijn,want daar komt het licht vandaan en op de bomen zit ook alleen aan de linker kant een witte rand.
Freialover;hier past het paard op deze manier wat minder goed in.Het paard is nu wat flets ten opzichte van de achtergrond,dus iets meer kontrast in het paard en niet doorzichtig maken.
P3gasusj3;Leuk idee maar ik vind die kriebeltjes op het paard niet zo mooi, en jammer dat de wh van when wegvalt in witte rand.
Giorgio_ndme;mooi kleurgebruik maar ik zou wel een andere achtergrond nemen.
Cedriic;Achtergond is niet zo mooi en het paard is ook wat flets ten opzichte van achtergrond.
PaOlien;Mooi gedaan weer ik had wel de knotjes afgeknipt,zodat je een mooie lijn krijgt.

blz 7

PaOlien;hier zijn de knotjes wel weg is veel mooier zo toch?Jammer van het hoofdstel .Paard past ook mooi op de achtergrond.
DebbjJ;Jammer van die zwarte streep.En het paard is ook wat flets en kleurloos ten opzichte van achtergrond.
Lipydo;Erg mooi gedaan,paard en achtergrond passen perfect bij elkaar, super achtergrond en ERG mooie manen.Goed idee om de foto iets te draaien om zo ruimte te krijgen voor die manen. .Even voor een heel klein puntje op de i;er zit een heel klein stukje geen paard links in het hoekje.
Whild; mooie achtergond en mooi dat licht laten verlopen wel jammer dat de kaaklijn niet mooi is geknipt.
CedriiC;Mooi geheel wel jammer dat je de tekst niet zo goed kan lezen en dat het geheel wat flets overkomt.

Zo dat was het weer ,nu maar wachten op de volgende foto,groetjes Pipanda

Whild

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 15:16

Bedankt voor het commentaar.

Het knippen moet ik inderdaad nog veel op oefenen. Ik heb hem nu wel al wat verbeterd, maar het klopt nog steeds niet helemaal.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 16:27

waarom is er nog geen nieuw topic