Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Missy_

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 15

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 14:50

Hier mijn commentaar tot nu toe:

Blz. 1

Nynnk: Leuk gedaan met die diamanten
Orri: Grappig ideetje, kvind persoonlijk de achtergrond beetje vaag Mobiel is wel heeeeeel mooi [hep ik ook ]
HardcoreLady: Je had denk ik wel iets meer aan het 'Famous" moge doen,, verder ziet hij er wel leuk uit
Nonie: Leuk idee met die televisie
Orri2: Die vind k egt leuk Komt heel egt over
Shalimar: Bloemig maar wel heel leuk Lkkr Famous
Smokey_luv: Heel leuk idee, alleen zoals best wel veel mense zegge die Als en Dan, kweet t zelf ook nooit dus lekker boeiend

Blz. 2

Loutjelou: Leuk! Misgien had je het paard iets duidelijker kunnen laten uitkome maar zo issie ook leuk
Pipanda: Leuk bedacht met zorro Past der helemaal bij
PaOlien: Mooi met Lindsey Lohan Egt super hoe je dat hoofd hep verplaatst !!!
Luf_horses: Leuk gedaan met al die tijdschriften

heb bij dese blz. iets met Leuk

Blz. 3

Stravero: Vind de tekst een beetje vaag, maar ik zeg verder nix want bij mijn vprige bewerking was het nog 1000000x slechter
Verder wel leuk
Stravero2: Leuk met die waterspiegeling
GiorGio_Ndme: Leuke tekst!! Het groene komt misgien een beetje nep over, weet niet of dat de bedoeling was..
Elout: Die vind ik nou egt leuk Ik zag eerst niet wat dat ding bij z'n neus is alleen toen ging k leze wat je der bij had gezet en toen zag t opeens Leuk!!
StOoRzEnDeR: Misgien had je het paardje meer kunnen laten opvallen,, ik zag hem eerst niet
Philadelphia: Die is grappig, ook met dat shirt en der naam der op Helemaal goed!!

pfff hep nie egt zin meer om verder te gaan beoordelen En tis lekker weer buiten dus snel me bikini aan en op balkon gaan liggen
Als k t zat ben kom k weer naar binnen en geeft k de volgende blz. commentaar [als k zin hep!]

Edit: Woow mega veel smilies

paardje25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 16:47

haha !
dankje allemaal mijn commentaar volgt laer heb nu niet zoveel tijd
...
groetjes

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 17:39

Ik krijg geen inspiratie.....

PatriciAap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 18:17

Shalimar schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best veel spelfouten in het Engels zie...misschien is het handiger als je eerst het woordenboek er op na leest voordat je een Engelse zin in je bewerking zet... Het is gewoon een algemene opmerking maar bijvoorbeeld bij de bewerking van Mickey1 moet het 'rich' zijn i.p.v 'rice' (dat betekent namelijk 'rijst' )

Verder zie ik hele leuke bewerkingen!! Met hele originele ideetjes...
haha thks ja ik weet `t niet slecht in spelling maar in typen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 18:53

mickey1 schreef:
Shalimar schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik best veel spelfouten in het Engels zie...misschien is het handiger als je eerst het woordenboek er op na leest voordat je een Engelse zin in je bewerking zet... Het is gewoon een algemene opmerking maar bijvoorbeeld bij de bewerking van Mickey1 moet het 'rich' zijn i.p.v 'rice' (dat betekent namelijk 'rijst' )

Verder zie ik hele leuke bewerkingen!! Met hele originele ideetjes...
haha thks ja ik weet `t niet slecht in spelling maar in typen

Je bent niet slecht in spelling maar in typen? Kijk jij dan nooit je berichten, of in dit geval foto bewerking, na op spelfouten?

Sanco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 20:40

xxJamiexx: leuk bedacht hoor.. ik vind t wel bij elkaar passen.. en die poppetjes maken t helemaal af!! klasse!

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:29

Whoei, hij is eindelijk af, heb er echt een halve dag aan gezeten.
Nieuwe knopjes geprobeerd, en het heeft effect gehad, ben er zelf erg tevreden over.

Deze foto is trouwens de Paardenkopnevel, ben er echt helemaal verliefd op. Ik kwam op het idee voor deze bewerking naar aanleiding van de film Ýoung Black Stallion'.

Voor wie hem niet kent: waardeloze film, maar ga op de DVD in het hoofdmenu naar het knopje 'extra' en kies dan 'The Sire'. Mán, zó'n schitterend stukje film... Dan komt dus het paard van de paardenkopnevel naar beneden galopperen, in de gedaante van een fries. Vandaar dus.

(Het lijkt me duidelijk dat dit mijn niet-thema bewerking is, vind dit niet zo'n leuk thema. )

Afbeelding

pipanda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:39

Ja elanor dat zijn mooie achtegrondjes van de huble site.Ik gebruik ze ook wel eens . Over de bewerking zelf :Jammer dat er een soort zwart blok om het paard zit,maar de foto past er kwa kleur wel goed bij.
Groetjes Pipanda

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 22:21

Verhip, je hebt gelijk, er zit daar een zwart blok. Hoe komt dat er nou? >;)

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 09:02

Wauw Elanor.. Ik vind hem echt heel mooi ! En dat zwarte blok valt (in ieder geval op mijn pc dan) niet zo op hoor Mooie achtergrond!

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 09:15

Mijn niet-thema bewerking.

Afbeelding

MiiChellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 12:51

Heey!
ik heb ook even wat geprobeert, ik bewerk nog niet zolang dus kan het nog niet zo goed

Afbeelding

doei!

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 15:15

Afbeelding
Famous op een andere manier

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 15:52

Mijn commentaar:

Pag.1
Nynkk: Erg leuk gedaan, misschien had je het groen(gras)wat nog tussen Loukje's benen zit kunnen wegwerken.
Orri: Die is echt geweldig! Misschien moet je hem is naar MTV opsturen
HardcoreLady: Niet zo netjes uitgeknipt, verder vind ik het erg jammer dat de achtergrond pixelig is
nonie: Leuk idee, wel wat minder uitgewerkt vind ik, Misschien had je de tv op een kastje kunnen zetten en het beeld van de tv een echte studio van gemaakt. en dan ook een presentator enzo
Orri: Nogmaals erg leuk! Netjes uitgeknipt!
BijouCharlie: Beetje simpel, maar wel leuk. Ik had persoonlijk wel een ander lettertype uitgekozen
Shalimar: Hij is net iets te druk, verder wel netjes gedaan
Smokey_luv: Is het niet 'dan mij'? leuk idee, minder uitgewerkt. Misschien had je om Loukje allemaal mensen kunnen zetten en het meisje wat afzonderlijker

Pag.2
Loutjelou: Haha leuk idee zeg. Netjes uitgewerkt!
pipanda: Netjes uitgeknipt, en super idee!
paOlien: Hij is leuk, maar trekt mijn aandacht niet echt. wel netjes gedaan
Boemba: Jammer dat het veulen Jelle zo lelijk is uitgeknipt, verder is het idee leuk
luf_horses: Leuk gedaan zeg, vind het wel jammer dat Loukje niet netjes is uitgeknipt
Boemba: Halster erg netjes weggewerkt verder vind ik hem best griezelig maar mooi
StOoRzEnDeR: Weet niet echt.. Loukje lijkt wel op een beeldje zoals de rest.. maar daar blijft het bij denk ik

Pag.3
Stravero: Ik had liever een andere lettertype gezien, verder netjes uitgeknipt
Stravero: Jammer dat Loukje zn benen kwijt zijn maar wel weer netjes uitgeknipt
GiorGio_Ndme: Helaas niet meer orgineel, gras is naar mij net iets te fel
elout: Ik vind hem haast eng dat beentje is zo dun, verder vind ik hem nogal simpel, puur knippen en plakken
StOoRzEnDeR: Ik moest goed kijken voordat ik Loukje zag. Beetje jammer, als Loukje er nou uit zou 'springen' dan was hij leuker geweest
Philadelphia: Héél leuk, had alleen wel een ander lettertype gedaan voor 'Voetballer Loukje'

Pag.4
sanne_shelly: Misschien had je dat dubbelfrismannetje kleiner kunnen maken en dan op Loukje's hoofd ofzo. Erg orgineel idee!
mickey1: Ketting is een beetje afgezaagd.. beetje jammer en ik vind hem niet zo netjes uitgeknipt en die vage vlek naast Loukje's oor..
calimerofoxy: Mjah.. beetje simpel..
pipanda: Geweldige kleuren, heel mooi!
Philadelphia: Beetje statig uitgeknipt en erg simpel
Pasamba: heel leuk gedaan, lijkt net of Loukje er in staat te zingen, heel leuk ja.
Shalimar: ZOOOO JAMMER van het groene om Loukje.. anders was hij echt super!

pag.5
smeetjoew: Die is leuk! ja heel leuk gedaan en netjes ook. 1 minpuntje, het witte vlak bij de benen, dat kon nog blauwgroen(v.d. achtergrond)
Amigotjuhh: Knap hoor, een paard dat op water staat Vind hem niet zo..
justmie: Nogal simpel..
Plukk_: Snap de afstandbediening niet.. die had je van mij weg mogen laten of ergens anders neer leggen
sanne_shelly: Zooo leuk idee! Heel netjes gedaan!

pag.6
Shivatjuh01: Lekker duur tijdschrift Vind hem er nogal saai uitzien.. maar hij is wel leuk
Lipydo: Mooi gedaan, leuk die oude filmcamera
Sanchowtju: Lekker bling-bling, erg leuk gedaan
Amigotjuhh: Misschien had je Loukje een beetje kunnen verstoppen achter het riet.. vind hem nu nogal saai
Miss_Mo: NedeRland, Jammer dat Loukje nogal hoekig is uitgeknipt
xxjokiexx: Ik zie nog veel groen, dat kon allemaal nog weg. Misschien kon je achter de fotografen nog allemaal mensen zetten om de foto wat voller te maken
Kasmir: 'Binnenkort in de Bioscoop' vind ik er niet bijpassen, misschien had je dat er beter onder kunnen zetten in een andere kleur + andere lettertype. Zonder dat witte vlak
xxjamiexx: Erg netjes uitgeknipt, misschien had je Loukje nog een kroontje op kunnen doen om het idee te versterken

pag.7
elanor: Idd dat zwarte vlak.. erg jammer, maar voor de rest..
smeetjoew: Weet niet, aan de ene kant is hij leuk maar aan de andere kant vind ik hem nogal saai..
MiiChellee: Nogal simpel, en ik zou een andere lettertype voor 'Loukje' nemen

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-06 16:33

Hij is niet geworden zoals ik wilde, ben er ook helemaal niet tevreden over!
Loukje is lelijk uitgeknipt

Afbeelding

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 09:08

Switch: Wat zijn al die zilverkleurige ´ballen´?
Misschien snap ik hem dan!
Voor de rest netjes geknipt. Ik vind het zwarte bovenin wel erg overheersend. Wel handig voor de tekst, maar verder niet echt mooi qua vlakverdeling.

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 09:22

Ik sluit me bij elanor aan...

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 16:57

Het moet een pijl voorstellen, zei al dat ie niet gelukt was
Kreeg geen inspiratie met de foto en je kan er zo weinig mee doen...(vond ik dan)

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:02

Ja, die pijl snap ik, maar wat doet dat bij een voetbalveld?

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 20:07

Het is inmiddels alweer vrijdag en ik heb een nieuwe gelukkige uitgeloot. De gelukkige kan dus ieder moment een PBtje verwachten

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:14

Jahoeoeoeoe!
Nieuwe foto!

Zeg, mogen wij ook een keetje een suggestie doen voor een thema?
Of dat je degene die is uitgeloot een thema voor de volgende keer laat kiezen? We hebben achter elkaar nu Style, Lef en Famous gehad, misschien is het leuk om een keer een wat ander soortig thema te doen, niet zo ´modern´?
Iets van fantasy/middeleeuwen/sprookjes/bandieten whatever is denk ik wel leuk, omdat dat wat breder is, zo kun je er beter een eigen invulling aan geven. In dit topic zie je namelijk wel erg veel dezelfde bewerkingen (tijdschriften ect.) En dat mensen er niet zo goed mee uit de voeten kunnen.

Is dat een ideetje?

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-06 20:21

Tot nu toe zijn alle thema's die we gehad hebben heel breed. Alleen denkt iedereen te snel té simpel en dan krijg je dezelfde soort bewerkingen ja Een thema moet je maar net liggen of je moet toevallig inspi krijgen. De gelukkige mag als voorkeur een thema geven, heeft hij/zij geen voorkeur of ben ik het niet helemaal eens met het thema, dan verzin ik meestal wat.

Elk thema is breed, je moet dus alleen breed dénken!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 20:33

Ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe foto...ik krijg steeds meer ervaring in het bewerken van foto's...hihi...

StOoRzEnDeR

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 00:13

hmmmm kan niet w8en
waar blijft die foto...

Miss_Qty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 00:51

Ok, ik ga t ook proberen.