BLADZIJDE 5
Sander_: Moooooi! Heel netjes uitgeknipt! Alleen ook ik vind het zonde van de neus... 
Gekkeils: Netjes uitgeknipt, best leuk gedaan, al oogt hij wel simpel.
Pasamba: Jammer dat het uitknippen niet helemaal netjes is, wel een erg mooie achtergrond! Leuk ook dat paarse kader.
BLADZIJDE 6
Gekkeils: Leuk gedaan, er mist wel een stukje van de neus van het linker paard
Elanor: Mooooi! Absoluut een van de betere. Prachtige achtergrond, zeer mooie kleuren. Achterliggende gedachte is ook erg leuk!
Kasmir: Hij oogt wat te druk, ik vind hem ook niet zo bijzonder. Het halster is wel netjes gekleurd. En nogmaals, als je niet tevreden bent plaats het dan niet!
Haffie_Lover: Leuk gedaan! Wel wat aan de drukke kant maar hij is lekker vrolijk 
Sesieltjuhh3: Tja, origineel is het zeker! Jammer dat Nordy niet helemaal netjes is uitgeknipt (zie de oren)
Nevony: Leuk gedaan, doet me wel erg aan een kerstkaart denken met dat grijs en rood
BLADZIJDE 7
Pipanda: Oeh, die is mooi! Wel erg donker.. Ook zou ik de tweede rode rand in dezelfde dikte gehouden hebben als de eerste!
Switchx: 1 Tja, druk, kleurig
vrolijke bewerking. 2 Mooooi! Alleen de bloem linksonder vind ik wat too much.
Mooiste bewerkingen vanaf bladzijde 5 ; Sander_ en Elanor
- - - - - - - - - - - - - - -
Commentaar op commentaar van anderen op mij 
Lipydo schreef:Voor jou bewerking; jammer dat de oren weg vallen! Wel hele mooie kleuren en achtergrond

Ook mijn smaak. Had zelf wel voor een andere lettertype gekozen, maar dat is een kwestie van smaak

Bedankt! Ik baal inderdaad ook een beetje van de oren, maar op de een of andere manier vallen die dingen bij mij bij iedere bewerking nogal weg 
Sander_ schreef:@Yellowfish: Weer een hele mooie. Ik vind donkere creaties ook zo mooi. Ik vind het lettertype ook wel mooi.
Haha, ja het is alweer een donkere creatie
dat vind ik persoonlijk het mooist! Bedankt
Edda schreef:Ooh Yellowfish.. geweldig die kleuren
Leuk dat je m mooi vind
paOlien schreef:@ Yellowfish, wauw.. echt supermooi

Geen commentaar

Bedankt!
Melletjuhh schreef:@ Yellowfish: echt heel mooi gedaan, leuk zo'n andere dan de rest!
Ik vind het leuk om een bewerking te maken die net even anders is als de rest (en zo zijn er nog een aantal hierzo
)
Boemba schreef:
Yellowfish das waar black is mij color, nu zeggen ze dat zwart en wit geen kleuren zijn daar ben ik het toch ook niet helemaal mee eens
Jij snapt me !
Boemba schreef:@ Yellowfish vind het leuk om eens bij de mooiste te zitten ja oefening baart kunst dank je voor je compliment
Het blijkt inderdaad maar dat oefening kunst baart, je bewerkingen worden steeds mooier!
Stravero schreef:yellowfish: erg mooi hoor alleen ik vind het niet bij het thema horen nee
Tja, het hoort dus wel bij het thema
Kasmir schreef:Yellowfish» Vind hem heel mooi! Dat blauwe om je paard vind ik ook super!
Bedankt 
sesieltjuhh3 schreef:Yellowfish: mooi gedaan .. lettertype pas er ook goed bij..
Ook bedankt