Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vrolijke bewerking. 2 Mooooi! Alleen de bloem linksonder vind ik wat too much.
Lipydo schreef:Voor jou bewerking; jammer dat de oren weg vallen! Wel hele mooie kleuren en achtergrondOok mijn smaak. Had zelf wel voor een andere lettertype gekozen, maar dat is een kwestie van smaak

Sander_ schreef:@Yellowfish: Weer een hele mooie. Ik vind donkere creaties ook zo mooi. Ik vind het lettertype ook wel mooi.
dat vind ik persoonlijk het mooist! BedanktEdda schreef:Ooh Yellowfish.. geweldig die kleuren
paOlien schreef:@ Yellowfish, wauw.. echt supermooiGeen commentaar
Melletjuhh schreef:@ Yellowfish: echt heel mooi gedaan, leuk zo'n andere dan de rest!
)Boemba schreef:
Yellowfish das waar black is mij color, nu zeggen ze dat zwart en wit geen kleuren zijn daar ben ik het toch ook niet helemaal mee eens
Boemba schreef:@ Yellowfish vind het leuk om eens bij de mooiste te zitten ja oefening baart kunst dank je voor je compliment
Stravero schreef:yellowfish: erg mooi hoor alleen ik vind het niet bij het thema horen nee
Kasmir schreef:Yellowfish» Vind hem heel mooi! Dat blauwe om je paard vind ik ook super!

sesieltjuhh3 schreef:Yellowfish: mooi gedaan .. lettertype pas er ook goed bij..
' Het donkere bos
'
, in iedergeval wel lekker veel kleur.
, haha maar wel leuk gemaakt 

)

De hoorn heb ik bewerkt met als beginpunt de hoorn van een Narwhale. 

[***] schreef:haffie_lover; Leuk met die bloempjes, (
offtopic, wat een grappige avatar.. hahah
)