Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Philadelphia

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-06 20:46

krijg heel goed commetaar maar ja soms

philadelphia: vind hem nageaapt van stravero, en neit echt netjes gedaan

daar kon ik niks aan doen ik zag het topic ik ga maken en dan zijn er mensen voor me en ja dezelfde ideeen
dus aan dit commetaar heb ik niet zo veel.
heb ik ook bij mijn bewerking gezet

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 01:04

Zo dan is hier mijn 2e

Afbeelding

beoordelingen volgen morgen

groetjes pipanda

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 07:21

@Pipanda: Ik vind hem heel apart zo met die bomen en past goed bijde foto alleen vind ik hem net wat te donker. Verder heel erg leuk idee!

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 10:17

Mijn bewerkingen komen er ook aan

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:15

@ pipanda vind hem supermooi, maar hij zou wat lichter moeten zijn. Ik zat echt te kijken van waar is het paard nou.. Maar nogmaals heel mooi!!

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 11:29

De opdracht
Afbeelding

De vrije bewerking

Afbeelding

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 12:07

Hierbij mijn niet-thema bewerking
De vorige was dus mijn thema bewerking, ondanks dat sommigen hem daar niet bij vonden passen. Zoals ik er al bij zei, het is maar net hoe je het thema opvat

Afbeelding

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 12:16

BLADZIJDE 5
Sander_: Moooooi! Heel netjes uitgeknipt! Alleen ook ik vind het zonde van de neus...
Gekkeils: Netjes uitgeknipt, best leuk gedaan, al oogt hij wel simpel.
Pasamba: Jammer dat het uitknippen niet helemaal netjes is, wel een erg mooie achtergrond! Leuk ook dat paarse kader.

BLADZIJDE 6
Gekkeils: Leuk gedaan, er mist wel een stukje van de neus van het linker paard
Elanor: Mooooi! Absoluut een van de betere. Prachtige achtergrond, zeer mooie kleuren. Achterliggende gedachte is ook erg leuk!
Kasmir: Hij oogt wat te druk, ik vind hem ook niet zo bijzonder. Het halster is wel netjes gekleurd. En nogmaals, als je niet tevreden bent plaats het dan niet!
Haffie_Lover: Leuk gedaan! Wel wat aan de drukke kant maar hij is lekker vrolijk
Sesieltjuhh3: Tja, origineel is het zeker! Jammer dat Nordy niet helemaal netjes is uitgeknipt (zie de oren)
Nevony: Leuk gedaan, doet me wel erg aan een kerstkaart denken met dat grijs en rood

BLADZIJDE 7
Pipanda: Oeh, die is mooi! Wel erg donker.. Ook zou ik de tweede rode rand in dezelfde dikte gehouden hebben als de eerste!
Switchx: 1 Tja, druk, kleurig vrolijke bewerking. 2 Mooooi! Alleen de bloem linksonder vind ik wat too much.

Mooiste bewerkingen vanaf bladzijde 5 ; Sander_ en Elanor

- - - - - - - - - - - - - - -

Commentaar op commentaar van anderen op mij

Lipydo schreef:
Voor jou bewerking; jammer dat de oren weg vallen! Wel hele mooie kleuren en achtergrond Ook mijn smaak. Had zelf wel voor een andere lettertype gekozen, maar dat is een kwestie van smaak

Bedankt! Ik baal inderdaad ook een beetje van de oren, maar op de een of andere manier vallen die dingen bij mij bij iedere bewerking nogal weg

Sander_ schreef:
@Yellowfish: Weer een hele mooie. Ik vind donkere creaties ook zo mooi. Ik vind het lettertype ook wel mooi.

Haha, ja het is alweer een donkere creatie dat vind ik persoonlijk het mooist! Bedankt

Edda schreef:
Ooh Yellowfish.. geweldig die kleuren

Leuk dat je m mooi vind

paOlien schreef:
@ Yellowfish, wauw.. echt supermooi Geen commentaar

Bedankt!

Melletjuhh schreef:
@ Yellowfish: echt heel mooi gedaan, leuk zo'n andere dan de rest!

Ik vind het leuk om een bewerking te maken die net even anders is als de rest (en zo zijn er nog een aantal hierzo )

Boemba schreef:

Yellowfish
das waar black is mij color, nu zeggen ze dat zwart en wit geen kleuren zijn daar ben ik het toch ook niet helemaal mee eens

Jij snapt me !

Boemba schreef:
@ Yellowfish vind het leuk om eens bij de mooiste te zitten ja oefening baart kunst dank je voor je compliment

Het blijkt inderdaad maar dat oefening kunst baart, je bewerkingen worden steeds mooier!

Stravero schreef:
yellowfish: erg mooi hoor alleen ik vind het niet bij het thema horen nee

Tja, het hoort dus wel bij het thema

Kasmir schreef:
Yellowfish» Vind hem heel mooi! Dat blauwe om je paard vind ik ook super!

Bedankt

sesieltjuhh3 schreef:
Yellowfish: mooi gedaan .. lettertype pas er ook goed bij..

Ook bedankt

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 12:31

Yellowfish
Ik vind je bewerking wel mooi en apart, alleen dat linker gedeelte is zo donker bijna zwart.

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 12:36

Dat was de bedoeling ook ' Het donkere bos '

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 13:00

Oke, als het jou bedoeling was, toch zo ik het iets lichter maken

Pommier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 16:22

ik heb ook een bewerking gemaakt

Afbeelding

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:34

Pagina 1;

Sesieltjuhh3; Leuk met die ballonnen zo, en die bloem staat hem wel schattig , in iedergeval wel lekker veel kleur.
Appelflapje; Heel leuk, lekkere felle kleuren, en leuke halsters!
Boemba; Lekker rustig, mooie kleuren, mooie manen gemaakt, zien er lekker wild uit.
Otje_Merlot; Ook gezellige kleuren, die mist opzich maakt het geheel wel een beetje onduidelijk, kleuren van het halster zijn wel erg leuk.
pipanda; Lijkt ontzettend echt!, echt een schilderij, de kleuren zijn ontzettend mooi.
elout; Vrolijke kleuren, en leuke tekst, alleen het paard lijkt zo opgeplakt..
Shalimar; Heel leuk, vooral met die bloemen!
paardemeisje; Dit is zeker niet degene met Kleur , haha maar wel leuk gemaakt

Pagina 2;
paOlien; Leuk, dat oranje komt overal in terug
Edda; Niet echt heel veel kleuren, beetje veel zwart, naar mijn mening.
Stravero; haha, heel grappig!, lekkere kleuren door het paard heen.
Stravero; Ooh jammer dat zijn hoofd in het midden niet zo duidelijk is, ziet er een beetje slordig uit naar mijn mening.
Philadelphia; Niet heel erg veel kleuren, maar de vlinders zijn leuk bedacht.
Melletjuhh; De achtergrond is heel leuk!, zijn naam is alleen niet zo heel erg duidelijk.
Shalimar; Het paard lijkt nu heel erg erop geplakt, misschien volgende keer wat echter in de foto laten lijken. Verder leuk idee!
Boemba; Haha, wat tof!, pasen is leuk he.. hahah

Pagina 3;
paOlien; Heel leuk, je houdt wel van oranje of niet? (vorige bewerking .. )
girltju94; Beetje slordig uitgeknipt, Maar voor de rest wel een leuk idee.
GiorGio_Ndme; Leuk de letters passen bij de achtergrond, mooi overgang.
orri; Mooi mooi!, lijkt ontzettend echt.
orri; Zeker kleur!, jammer dat het paard niet zo heel erg duidelijk is, verder wel leuk.
Suus_linell; Heel leuk!, vooral de vervagingen zijn erg leuk, en de teksten passen er goed bij.
GiorGio_Ndme; wel leuk, maar beetje weinig kleuren.
R0wan; Word een beetje gek van die vierkantjes, maar wel leuk bedacht.

Pagina 4;
Otje_Merlot; Ja zonder mist is de fotobewerking veel mooier.
Otje_Merlot; Hij is leuk, de kleuren van de tekst komen terug in zijn halster. (de opgelichte foto is wel mooier)
Smokey_luv; Haha dat bloempje is vet schattig!, de maan is erg mooi gedaan zo. (of de zon.. sorry correct me if i'm wrong)
Lipydo; heel erg mooi!, lijkt net of het paard echt in dat bos stond.
Yellowfish; De tekst is heel erg mooi!, goed gevonden, verder is de bewerking ook mooi.
loveSaros; vind het jammer dat het paard niet zo duidelijk is, maar past wel bij de verdere bewerking.

Pagina 5;
Sander_; Leuk met die randen eromheen, en mooie kleuren, en de tekst is ook leuk, alleen een beetje onduidelijk.
gekkeils; Beetje druk, leuk halster, maar de achtergrond past er niet zo goed bij.
Pasamba; Heel erg mooi!, die kleuren zijn heel erg mooi, en die bloem al helemaal! Heel toff!

Pagina 6;
gekkeils; het laatste paard vind ik niet zo heel mooi erbij gemaakt.
elanor; Hij is heel mooi, maar het paard lijkt er niet in betrokken, doordat zijn kleur heel erg anders is.
Kasmir; Het halster is heel erg nep geworden, doordat de ringen enzo ook die kleur zijn geworden. De achtergrond is opzich wel leuk hoor.
haffie_lover; Leuk met die bloempjes, (offtopic, wat een grappige avatar.. hahah)
sesieltjuhh3; Mooie betekenis, alleen het paard is nog een beetje er "nep" opgeplakt..
Nevony; wel jammer dat hij kleiner is, maar dat rode past er wel goed bij.

Pagina 7;
pipanda; Je ziet het paard bijna niet, dat is wel jammer, maar past wel bij het geheel natuurlijk, verder leuke bewerking.
switchx; (1), De rand is geweldig!, leuke kleurtjes, De tekst is wat onduidelijk, maar erg leuk.
(2), Leuk met dat bloempjes, maar word ongeveer nu door iedereen gebruikt bij de bewerkingen, verder erg leuk, mooi bos.
Yellowfish; (eng oog trouwens, zo rood..) maar heel leuk bewerkt, met die vleugels, origineel
Suzanne_k; De rand is erg mooi, en past wel bij het thema, halster leuk gedaan, en mooie overgang op de achtergrond.

Sommige antwoorden zijn een beetje kort hoor, maar ik hoor nu eigenlijk huiswerk te maken, maar kon het eventjes niet laten

Groetjes [***]

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:36

Hier mijn thema bewerking, hij is niet heel speciaal, maar ik kreeg niet veel inspi in verband met het thema. Maar vond hem toch wel grappig

Afbeelding

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 19:57

Blz 3

PaOlien;Deze is ook weer mooi
Girltju;Zo nordy staat er lekker gekleurd op,proberen netter te knippen vooral bij de bloem zie ik veel donkere randjes.
GiorGio_ndme;heel mooi die kleuren die zo doorlopen,ook een mooi lettertype.
Orri;heel erg mooi gedaan,alleen de hoorn valt niet zo goed op.
Orri;heel anders maar ook een mooi geheel.Heb je dat met de curves gedaan?Ik zat n.l.van de week ook met de curves te spelen en toen kreeg ik dingen die hier op lijken.
Suus_linell;lekker rustig nu nog een lijstje.wel jammer van de tekst over het oor.
GiorGio_ndme;deze vindt ik ook een stuk minder er zit geen diepte in de kleuren(een beetje flets)
Rowan;met de foto is niet veel gedaan behalve een grote lijst met zijn naam erop jammer.

Blz 4

Otje_merlot;Ja zonder mist is beter.
otje_merlot deze vindt ik mooier omdat ik deze kleuren beter bij het paard vindt passen.
Smokey_luv;Heel mooi alleen de kont iets beter knippen en een lijstje maakt hem af.
Lipydo;Hij past hier echt in de achtergrond en wat mij betreft zou hij ook in het thema passen. nu nog een mooi lijstje en hij is af.
Yellowfish;erg mooi gedaan ,nu ook nog een mooi lijstje en hij is af.
Love saros;Ik vindt de achtergrond niet zo mooi bij het paard passen

Blz 5

Sander;heel leuk gedaan misschien iets meer contrast in het paard hij lijkt een beetje flets ten opzichte achtergrond (kan ook aan de instelling van mijn scherm liggen die staat nogal licht geloof ik )
Gekkeils;Netjes geknipt en lekker gekleurd, naar mijn smaak iets te gekleurd maar dat is mijn smaak he
Pasamba;mooi die kleuren zo bij elkaar past ook goed bij het paard,wel jammer dat de kleur van de bloem over zijn voorhoofd loopt.

Blz 6

gekkeils;leuk idee zo en die achtergrond is heel mooi maar daardoor zie je wel goed dat het linker hoofd echt niet goed geknipt is.
Elanor; erg mooie achtergrond waar nordy in kleur nog beter zou uitkomen denk ik.Ik weet dat je expres hebt gedaan maar toch vindt ik het jammer
Kasmir ;ik vind hem ook niet zo mooi jammer dat die blauwe lijn als je het expres doet niet mooi doorloopt .een misschien als je wat meer contrast in het paard doet dat het beter uitkomt.Je kan zou misschien ook de kleur van het paard een beetje kunnen aan passen iets meer blauw toevoegen ofzo.
Haffie lover;leuk gedaan wel jammer van die zwart dingetjes op die bloemen.
sesieltjuh3;opzich wel netjes gedaan alleen de achtergrond spreekt mij niet aan.
Nevony; te klein om echt te beoordelen ,maar hij ziet er leuk maar simpel uit.

Blz 7

Switch;1e grappig randje zo
2e leuke achtergrond ik had alleen het paard voor die auto gezet ,iets meer naar links dus.
Yellowfish;leuke achtergrond en mooi letters alleen de vleugel lijken op de een of andere manier niet goed te passen,alsof ze boven op zijn rug/nek uitkomen inplaats van uit zijn schouders.
Suzanne_k;erg leuk gedaan zo met die kleurtjes in de achtergrond en het lijstje.
Nienkk;inderdaad niet echt veel mee gedaan wel mooi achtergrond en tekst ik had ook wat meer kontrast in het paard gedaan want die lijkt een beetje flets ten opzichte van achtergrond.

Zo dat was het weer voorlopig,allemaal bedankt voor jullie komentaar mijn 2e is inderdaad wat donker.Het moest een duisterbos worden ,en als mijn scherm ook nog eens lichter staat als bij julie dan zie je mischien niet veel meer

groetjes pipanda

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:01

De hoorn valt weg in de overbelichting, de gamma is flink omhoog gezet. Ik heb bij de snuit bewust strepen gemaakt, als zijnde striemen van touw opgedroogt in zweet De hoorn heb ik bewerkt met als beginpunt de hoorn van een Narwhale.

De ander bestaat uit het paard uit 2 verschillende layers en heb ik oa ink outlines gebruikt. De achtergrond zijn bladeren, ik wilde de bladeren laten doorlopen in het paard, maar ook het paard duidelijk zichtbaar houden.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:05

Nou hier mijn twee bewerkingen, ben zelf niet echt tevreden, maar vind ze wel leuk geworden, die met het hartje is een gewone bewerking, die met het weerspiegeling is het thema.

Afbeelding

Afbeelding

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:09

En mijn 'niet-thema' bewerking

Afbeelding

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:14

leuk, mooi uigeknipt en leuke achtergrond nykk wat voor lettertype gebruik jij?

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:17

Ze gebruikt scriptina

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:33

oke, bedankt

Suuskipje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:33

[***] schreef:
haffie_lover; Leuk met die bloempjes, (
offtopic, wat een grappige avatar.. hahah

)

haha dank je, ik was zoooo melig toen he whaha

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 20:43

@haffie_lover, geweldig.. hahahah je hebt wel een lekker bekkie hoor.. hahaha

maar weer ontopic.. haha (A)

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-06 21:02

dat randje kreeg ik per ongeluk, drukte ergens op en kreeg het toen, vond het wel leuk heb het zo maar gelaten. Ik wist niet dat iedereen opeens bloemen ging gebruiken, heb heel lang niks bewerkt dit was mijn 2de sinds maanden

Loontje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 13:19

Oeh whahaha
Ik heb ook iets

Afbeelding