Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik vond de make-up wel doen denken aan een zeemeermin vandaar

maar hpelijk vinden jullie het resultaat mooi

(ik denk dat het ook mooier is als je de randen van het gezicht ook niet vervaagd, maar scherp houdt)
Je kan de foto ook wat aansprekelijker maken om de levels te veranderen, of het contrast. Het is nou een beetje grauw kwa kleur. Lettertype en ogen zijn super! 

Lipydo schreef:
RhealLover:
Ziet er opzich wel mooi uit, maar ergens wel simpel. Het is al vaak tegengekomen zoiets. Het uitlopende make-up is mooi, maar je kan het ook vloeiender over laten lopen naar minder make-up zeg maar. De lichtere blauwe haren beter met de haren mee gaan, want nu lijkt het alsof er 2 lichtblauwe strepen over de lens zittenJe kan de foto ook wat aansprekelijker maken om de levels te veranderen, of het contrast. Het is nou een beetje grauw kwa kleur. Lettertype en ogen zijn super!
) en de wimpertjes om die blauw te krijgen
van de streepjes in het haar klopt
ik heb ook niet zon vaste hand en had twijfel of ik ze niet weg moest laten
Hier mijn inzending, dit is de eerste keer dat ik dit doe hoor, ik heb heel veel met belichting gewerkt en met kleuren, vegen en met tint verschillen, ook heb ik het haar veranderd, en de ogen.. en nog meer maar dat is te veel, gewoon proberen enzo dus 

Het haar is wel erg grof geworden zo, maar het heeft wel iets!
Zo op zn kop vallen de wimpers niet eens zo erg op, het totaalplaatje is gaaf.
Je moet ervan houden! Ik vind het wel apart zo, het is iig opvallend.

Wel super uitgewerkt! Toptoptop lettertype erbij ook! Jaa ! Jammer vind ik enkel dat het 'bruine' bij haar mond iets te veel doorloopt.. En je had misschien beter het glitterding rechtsonderin weg kunnen werken want dat trekt nu erg de aandacht!
Wel gaaf gedaan. Hier en daar niet helemaal netjes, dat is wel jammer.
De bewerking van jou had ik ook al in gedachte maar de uitvoering was bij niet zoals hij hoorde te zijn en jou is het wel gelukt. Super!
Ben er zelf ook tevreden mee