Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 11 (thema-ronde 3)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poenarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 13:38

Afbeelding

Poenarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 13:40

Ik heb gezorgd om een dooie blik te krijgen, lelijke make-up dat bij elkaar vloekt.
Een ander kapsel, niet zo goed gelukt omdat ik me nu niet kan focussen op dingen ( ziek ).
Ook heb ik gezorgd voor een egale huid.
Plus haar wenkbrauwen in dezelfde kleur als het haar.

orri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 14:03

Afbeelding

Ik zit met een muis die steeds vast loopt ik vond de make-up wel doen denken aan een zeemeermin vandaar

RhealLover

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 11 (thema-ronde 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 14:12

hopelijk kan ik ook nog meedoen

Afbeelding

groetjes

RhealLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 14:15

ow enne ik ben niet zo bekend in het bewerken van foto's maar hpelijk vinden jullie het resultaat mooi

greetz

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 15:01

Gave foto om te bewerken! Ik maak maar even tijd

Austria

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 16:59

Blz. 3
Mootje: weet niet welke mogelijkheden photo editor biedt, maar vind het wel leuk. Ik had wel de tekst weggelaten (en niet uploaden bij Mijn album.nl)
Pipanda: hmm, jij hebt mijn commentaar al gehad
xXVeronaXx: het is zeker niet mijn smaak maar is wel neetjes bewerkt
Boemba: een foto met heel veel crea. Ik denk dat hij nog mooier zou zijn met het gezicht iets groter en dan zo vervagen dat het haar meer doorschijnend is
Love_lucca: niet erg mooi afgewerkt (de ogen) en weinig verandert. Alles begint nu een beetje op elkaar te lijken met steeds een ander kleurtje
Blz.4
Nynkk: heel mooi, de lippen evt. nog een beetje glans geven
loveSaros: eentonig. Het wit van de ogen iets lichter en wat meer nuances in het haar geeft volgens mij al een heel verschil
Gliss: als ik moet kiezen dan de 2de , maar echt niet mijn smaak
Lissetje en elout: het lijkt steeds meer op elkaar, de meid op de foto krijgt het nu aan haar hart

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 17:35

Ik begin ff vanaf blz 7 hoor

Abalaydi: Ik vind het een gaaf idee, maar hij is iets minder uitgevoerd. Het gezicht is veel te wazig als je kijkt naar de haren. iets meer in verhouding doen, dus de haren ook waziger of het gezichts scherp houden. De achtergrond is pixelig dus je kan de blur-tool gebruiken om het iets vloeiender te maken. De groene make-up is mooi

orri: Het haar vind ik leuk gedaan, maar het gezicht vind ik iets te wazig weer. D'r wenkbrauwen zijn mooi gedaan en die parels passen er mooi bij (ik denk dat het ook mooier is als je de randen van het gezicht ook niet vervaagd, maar scherp houdt)

RhealLover: Ziet er opzich wel mooi uit, maar ergens wel simpel. Het is al vaak tegengekomen zoiets. Het uitlopende make-up is mooi, maar je kan het ook vloeiender over laten lopen naar minder make-up zeg maar. De lichtere blauwe haren beter met de haren mee gaan, want nu lijkt het alsof er 2 lichtblauwe strepen over de lens zitten Je kan de foto ook wat aansprekelijker maken om de levels te veranderen, of het contrast. Het is nou een beetje grauw kwa kleur. Lettertype en ogen zijn super!

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 18:38

En hier mijn style bijdrage: The darkness style

Afbeelding

eknein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 19:59

Lipydo: Geweldig! Origineel! Top!

Welk lettertype heb je btw gebruikt?

RhealLover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 20:07

Lipydo schreef:

RhealLover:

Ziet er opzich wel mooi uit, maar ergens wel simpel. Het is al vaak tegengekomen zoiets. Het uitlopende make-up is mooi, maar je kan het ook vloeiender over laten lopen naar minder make-up zeg maar. De lichtere blauwe haren beter met de haren mee gaan, want nu lijkt het alsof er 2 lichtblauwe strepen over de lens zitten Je kan de foto ook wat aansprekelijker maken om de levels te veranderen, of het contrast. Het is nou een beetje grauw kwa kleur. Lettertype en ogen zijn super!

haha was ook een van de 1e keren dar ik dit doe
Heb kei lang gezeten aan de ogen(de iris dan eey ) en de wimpertjes om die blauw te krijgen van de streepjes in het haar klopt ik heb ook niet zon vaste hand en had twijfel of ik ze niet weg moest laten

greetz

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 20:42

Hooi! Hier mijn inzending, dit is de eerste keer dat ik dit doe hoor, ik heb heel veel met belichting gewerkt en met kleuren, vegen en met tint verschillen, ook heb ik het haar veranderd, en de ogen.. en nog meer maar dat is te veel, gewoon proberen enzo dus

Hoop dat het goed is

Afbeelding

Palhaço

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 20:57

WOW lypido! super mooi!! echt geweldig!
[***] die paarstinten vind ik erg mooi! en dat paarse en groene vind ik ook goed samen: leuke bewerking

arans

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 21:19

ik vind die van abayaladie(ofzoiets) wel mooi!!

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 21:49

ik ga ook maar eens meedoen maar ja ik be er wel tervreden mee ik weet niet of jullie dat zijn om eerlijk te zijn vodn ik het een vervelende foto om te bewerken.
maar ja toch maar meedoen
hier is hij dan
ik heb een zwart lijntje onder de ogen gedaan
en paars gekleurd een bloem uitgeknipt en opgeplakt en dan de tekste verzonne vind het alleen wel jammmer dat mun programma de tekste niet paars liet maar ja zo zie je het wel beter!!!!

Afbeelding

ik doe ditnog niet zo lang wees lie voor me hahah
maar geef vooral tips

Eve_lien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 22:33

Mijn bewerking komt eraan

Eve_lien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 22:36

Schoonheidsfoutjes zijn veelvuldig aanwezig, maar ach.
Vond hem wel eeh.. oké.

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 07:58

Zozo Eve_lien, hij is wel heel gaaf!! Dat paars rond de ogen is echt heel stoer. Ik vind hem heel mooi gelukt!

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 08:22

mijn 2e komt er zo aan.. maar vraagje, hoe kan je de make-up zo mooi van kleur veranderen?? zoals bij Abalaydi?? groetjeess!!

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 09:06

hier is mijn 2e creatie:

Afbeelding

kon hem niet bij imageshack oploaden, te groot bestand, dus is kwaliteit DRASTISCH achteruit gegaan.. echt heel jammer want hij was heel mooi.. nu iets minder

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 11:59

zo hier mijn tweede bewerking (niet helemaal van mij ik heb van twee hele mooie bewerkingen een gemaakt dus de eer gaat naat sander en ice princes )

wat heb ik nog gedaan ik heb een instant golw gegeven heb de lippen een andere kleur gegeven lijntje om de mond gegeven en een eye liner aangezet

nou hier is hij dan

Afbeelding

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 13:35

Afbeelding

Wat ik eraan heb gedaan ;
- Foto in grijstinten gemaakt
- De gehele ogen een tint donkerder gemaakt
- Lippen een tint donkerder gemaakt
- Selectie omgekeerd en het geheel behalve de ogen en lippen een aantal tinten lichter gemaakt
- Het haar een aantal tinten donkerder gemaakt
- Sjaaltje om haar nek weggewerkt
- Kleding tint donkerder gemaakt
- Ogen rode gloed gegeven
- Vampierbeet toegevoegd + kleuren ervan aangepast
- Witte balk met rode rand toegevoegd + transparant gemaakt
- Bijpassende lettertypes gezocht
- Tekts toegevoegd en gespeeld met transparantie

Ik ga nu beginnen aan het commentaar op de anderen

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 14:13

Vooraf ; ik vind het ERG irritant dat er zoveel mensen zijn die iets plaatsen met de tekst 'Ik vind hem zelf niet zo mooi' of 'Ik had geen inspiratie' erbij. Als je niet tevreden bent, plaats hem dan gewoon niet. Ga dan door tot je WEL tevreden bent!

Mijn commentaar etc

BLADZIJDE 1
Love_paarden: Mooi die gloed erover! Verder ziet het er niet uit alsof je er echt iets aan gedaan hebt, jammer. Misschien de volgende keer er iets langer voor gaan zitten en je fantasie wat meer op de vrije loop laten?
Loutjelou: Je hebt haar mooi scherp gehouden! Jammer van het extreme roze, net iets te veel naar mijn zin. De roos is netjes uitgeknipt!
P3gasusj3: Het totaalplaatje is best leuk, maar wat is er gebeurd behalve het donkerder maken van de foto en het toevoegen van de randjes?
Stravero: Echt superleuk bedacht! Jammer dat de uitwerking iets minder netjes is.
Noeki: Wat is er gebeurd, behalve het toevoegen van die twee woorden en het spelen met de contrasten? Zonde!
PaOlien: Leuk gedaan! De lippen komen nu wel erg nep over, een tip; vervaag volgende keer de randen iets zodat het echter lijkt! Mooie bijpassende tekst ook.

BLADZIJDE 2
xLSZ: Gaaaf, echt mooi! Leuk die groene gloed erover zo, prachtig lettertype ook!
Kasmir: Zonde van de filter, het is amper te zien dat je behalve de filter eroverheen gedaan nog iets anders gedaan hebt!
Bokkiej: Net wat je zelf zegt, het is 'het' niet, er mist iets. Misschien volgende keer doorgaan tot je wel het gewenste resultaat hebt bereikt? Daar leer je van!
Nujaro: Best leuk gedaan zo, het totaalplaatje is alleen wel erg druk en de kleur van de letters vloekt er nogal bij!
Supah_Sky: Ik vind hem erg leuk, het is een echt 'liefschattigbraaf' meisje geworden zo! Voor een van de eerste keren dat je dit doet vind ik hem goed gelukt.
Sander_: Gaaaaaaaaaaaf! Dit vind ik echt een van de betere! Super hoe je de oude make up hebt weggewerkt en er nieuwe voor in de plaats hebt gedaan! De tekst past er ook perfect bij! Top!

BLADZIJDE 3
Mootje: Erg simpel, gespiegeld, filter, en tekst.. en verder?
Pipanda: Jij weet steeds zulke originele dingen te bedenken, nu ook weer, gaaf! Leuk die bloemen als haar zo! Netjes gedaan allemaal!
xXVeronaXx: Ik vind hem erg mooi, het totaalplaatje straalt een soort rust uit! Ik vind het alleen jammer van de tekst erbij, die had ik persoonlijk weggelaten.
Boemba: Origneel gedaan Het haar is wel erg grof geworden zo, maar het heeft wel iets!
Love_Lucca: Jammer van het oogwit, dat is erg slordig gedaan en valt me als eerste op. Verder origneel bedacht, maar wel simpel qua uitwerking. Volgende keer misschien iets meer tijd aan besteden?
Pipanda: Ja, dat is weer eens wat anders, ondersteboven, leuk Zo op zn kop vallen de wimpers niet eens zo erg op, het totaalplaatje is gaaf.
Gearl: Gaaf! Echt een engelenuitstraling! Ja, heeft het!
Gliss Jammer van de filter. Behalve het randje, filter en tekst niet veel gebeurd lijkt wel. Had veel leuker gekunt!

BLADZIJDE 4
Nynkk: Wat me van deze vooral aanspreekt is de oogkleur, erg mooi! Verder is hij niet echt apart, maar het is best mooi in totaal en het is ook allemaal netjes gebeurd.
Loutjelou: Ja, deze vind ik gaaf! Het oogwit is wel erg euh.. wit, verder perfect!
LoveSaros: Niet bijzonder, randje + kleur + tekst.. meer niet..
Gliss: Deze tweede vind ik stukken mooier, maar ook hier vind ik het jammer van de filter!
Lissetje: Oehh, gaaf met die bloem zo, en dat ice dat overal terugkomt! Jammer van het lettertype.
Elout: Leuk dat de kleur overal terugkomt! Ook hier jammer van het lettertype
Nynkk: Ooh hier spreken de ogen me het meeste aan. Deze vind ik mooier dan je vorige! Jammer alleen van het 'merkje' (neem aan dat dat die bloemen zijn)
Verginia: Best mooi gedaan, de kleur van de rand en de kleur van de tekst past mooi bij elkaar. Persoonlijk had ik alleen niet het meisje dubbel gedaan.
Melletjuhh: Gedurfd hoor Je moet ervan houden! Ik vind het wel apart zo, het is iig opvallend.
Verginia: Gaaf! Een postzegel! Haha, leuk bedacht. Het totaalplaatje oogt een beetje saai, maar het is wel origineel.
Stravero: Erg apart die haren zo, best leuk. Jammer van de tekst!
xLSZ: Ik vind je tweede minder dan je eerste bewerking, dit omdat ik deze net iets te druk vind. Wel een heel mooi bijpassend lettertype weer, en de groene waas is ook super!
Robin_love: Grappig gedaan met die uitgeknipte stukjes! Jammer van de tekst.

BLADZIJDE 5
Sabien_Horsi: Tja, erg simpel. Ik vind hem wat saai.
Shalimar: Heftig met die kleurtjes zo! Gaaf! Met de lippenstift ben je alleen iets uitgeschoten
Supah_Sky: Gaaf die piercing! Dat is echt het eerste dat opvalt! Jammer van de kleur van de tekst, dit vloekt nogal!
Ramira: Best leuk bedacht, maar het is niet erg netjes uitgewerkt.
GiorGio_ndme: Woah, drukte! Jammer dat het ZO veel in een plaatje is, als je een paar dingetjes had weggelaten was het stukken mooier geweest!
Appelflapje: Ahh wat een eng oog! Jammer dat je bij het haar zo duidelijk de scheidingslijn van het grijs naar het blauw ziet.
Arans: Ja, deze vind ik gaaf! Het rood komt mooi terug in een aantal dingen en de ogen zijn errug opvallend
L0rdJ: Oeh oeh, absoluut een van de betere! Prachtig die knalrode wangen zo, doet me denken aan een meisje dat de hele dag buiten heeft gelopen in de kou!
Clairtjuh: Wat heb je gedaan behalve spiegelen en tekst toevoegen? Zonde....
IcePrincess: Gaaaaaf! Ook een van de betere. Het haar is wel iets 'overdone' maar het totaalplaatje is echt top!

BLADZIJDE 6
Soubieke: Mooi! Vooral de lippen, mooie glans erop! Het oogwit is wel erg wit, dat had iets minder overdreven gekunt naar mijn idee!
Austria: Erg mooi gedaan! 'Het is net echt'
Eknein: Mooie opvallende lippen. De ogen vind ik niet mooi uitgewerkt, en het lettertype vind ik er ook niet bij passen.
Sesieltjuhh3: Het totaalplaatje is best oke. Misschien als tip voor de volgende keer: Maak het iets minder wazig, het irriteert een beetje.
Sabien_Horsi: Leuk gedaan, echt het standaard 'blond, blauwe ogen, roze lippen' idee. Jammer van de ruitjes.
Shalimar: Tja, jammer, een beetje nageaapt van Austria.. Opzicht best leuk uitgewerkt, wel wat slordig.

BlADZIJDE 7
Abalaydi: Het idee is leuk, vooral het andere kapsel, jammer dat de uitwerking niet mooi is.. De kleur van de tekst vloekt er ook erg bij. Wel een mooi lettertype.
Orri: Jaaa, gaaaf! Doet me inderdaad direct denken aan een zeemeermin! Zeer gaaf uitgewerkt.
RhealLover: Je krijgt het bijna al koud als je ernaar kijkt, vooral de lippen, brr. Leuk ook de hightlights in het haar!
Lipydo: Eng Wel super uitgewerkt! Toptoptop lettertype erbij ook! Jaa ! Jammer vind ik enkel dat het 'bruine' bij haar mond iets te veel doorloopt.. En je had misschien beter het glitterding rechtsonderin weg kunnen werken want dat trekt nu erg de aandacht!
[***]: Leuk bedacht, het haar vind ik net op veren lijken, leuk! Het groen komt op een aantal plaatsen terug, goed gedaan!
Philadelphia: Jammer van de zwarte lijn onder haarogen! Verder leuk gedaan.
Eve_lien: Heftig! Wel gaaf gedaan. Hier en daar niet helemaal netjes, dat is wel jammer.
GiorGio_Ndme: Best grappig, maar niet bijzonder. Wel leuk dat je twee kleuren tekst hebt gebruikt!
Boemba: Jammer dat je niet iets hebt gemaakt dat helemaal van jezelf is. Hij is niet helemaal netjes, en het lettertype past er ook niet bepaald bij. Zonde.

De mooisten vond ik die van;
xLSZ (eerste), Sander_, l0rdJ, IcePrincess, Orri en Lipydo.

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 14:49

Dank voor je comentaar en ben er mee eens Yellowfish De bewerking van jou had ik ook al in gedachte maar de uitvoering was bij niet zoals hij hoorde te zijn en jou is het wel gelukt. Super!

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 14:52

Bedankt! Ben er zelf ook tevreden mee