@ Stravero; Je hebt niet zo netjes geknipt en de tekst valt weg in de achtergrond. Verder, die kleuren...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Esperanca schreef:@ Noafleur; Beetje simpel, plaatje uitknippen en dan 2 maal op een achtergrond + tekst plakken, halstertje kleuren en dan borders eromheen. Nee, ik vind het er uitzien alsof er bijna niks aan is gedaan. Jammer.
NoaFleur schreef:Esperanca schreef:@ Noafleur; Beetje simpel, plaatje uitknippen en dan 2 maal op een achtergrond + tekst plakken, halstertje kleuren en dan borders eromheen. Nee, ik vind het er uitzien alsof er bijna niks aan is gedaan. Jammer.
Nou, dat zijn dan toch 5 verschillende stappen![]()
Wat ik bedoelde te zeggen dat het leek alsof je weinig had gedaan. DebbjJ schreef:@ nienewiep: leukmaar de naam zou ik ergens anders zetten
@ Noafleur: leuk bedacht!!
@ stavero: Niet zo netjes geknipt!
en nog wat extra narsisen erbij Ik hoop dat jullie het wat vinden

vind hem wel leuk maar jammer van die hartjes!

jammer van dat rare blauw om Lola's hoofd!

vind hem nu mooier alleen ik had even niet in de gaten dat dit niet mocht!

)
ook leuk die letters zo.
en de narsis ook natuurlijk.
}>
mooie halsters bij de bloemen.verder geen opmerkingen.
jammer dat lola idd pixelig is geworden! 

Yellowfish schreef:LindeCaspar ; zoals je in de eerste post kunt lezen mag je maar 1 bewerking plaatsen, en niet 2, zoals jij nu doet

Erg mooie uitwerking ook!Yellowfish schreef:Bij deze dan ook maar even mijn commentaren
Soubieke: Erg origineel bedacht en heel erg leuk uitgewerkt!! Hooguit iets teveel contrast..
Soubieke: Erg leuk bedacht, ik moest erg lachen bij het zien en het liedje galmt direct door mijn hoofd heenErg mooie uitwerking ook!
ja, voor die ene keer dat ik inspiratie had

Stravero schreef:LindeCaspar vind hem mooi hoor al die kleurtjes!
Alleen je hebt je berichtje in een verkeerd topic geplaatst
Hier kan je het wél plaatsen: viewtopic.php?f=68&t=556603 Veel succes!