Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 9 (thema-ronde 1)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 17:27

@ Noafleur; Beetje simpel, plaatje uitknippen en dan 2 maal op een achtergrond + tekst plakken, halstertje kleuren en dan borders eromheen. Nee, ik vind het er uitzien alsof er bijna niks aan is gedaan. Jammer.
@ Stravero; Je hebt niet zo netjes geknipt en de tekst valt weg in de achtergrond. Verder, die kleuren...

NoaFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 17:40

Esperanca schreef:
@ Noafleur; Beetje simpel, plaatje uitknippen en dan 2 maal op een achtergrond + tekst plakken, halstertje kleuren en dan borders eromheen. Nee, ik vind het er uitzien alsof er bijna niks aan is gedaan. Jammer.

Nou, dat zijn dan toch 5 verschillende stappen

Drunksheep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 17:42

NoaFleur schreef:
Esperanca schreef:

Nou, dat zijn dan toch 5 verschillende stappen

Whahaha Wat ik bedoelde te zeggen dat het leek alsof je weinig had gedaan.

NieneWiep

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 9 (thema-ronde 1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 17:56

DebbjJ schreef:
@ nienewiep: leuk maar de naam zou ik ergens anders zetten
@ Noafleur: leuk bedacht!!
@ stavero: Niet zo netjes geknipt!

Tsjaa het was een beetje leeg daar en ik wist niet waar ik hem anders neer moest zetten

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 18:37

dan hier weer een probeersel van mij ik was iets heel anders van plan maar dat kwam niet mooi uit.Dus heb ik maar een speciaal lente halster gemaakt en nog wat extra narsisen erbij Ik hoop dat jullie het wat vinden

Afbeelding

groetjes pipanda

p.s. beoordelingen volgen later.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 18:45

nou hijg hijg eindelijk klaar met mijn commentaar:

Pagina 1:

paOlien:ik vind de lammetjes erg leuk bedacht en het lettertype is ook mooi! alleen tjah, de vervaging dat is jammer dat dat zo breed is!
sister7003:wel leuk bedacht maar vind 'm voor de rest wel een beetje kaal...
FavourLover:vind de glitters erg erg erg mooi hoor..
Boyke_Candy: leuk die naam zo geschreven, voor de rest een beetje knippen plakken, wel netjes uitgeknipt..
FavourLover:leuk bedacht hoor
Nynkk: moooie bloem, voor de rest wat simpeltjes
marciatjuh:hartjes niet zo mooi uitgeknipt, om de ene roos zit ook nog een klein wit randje en de zon vind ik ook niet mooi!
linseytjee:vind 'm simpeltjes
Stravero: ikzelf vind hem wel leuk maar jammer van die hartjes!
Esperanca: Jaa ik vind het wle iets hebben!

Pagina 2:

DebbjJ:wel leuk alleen een beetje kaal...
luf_horses:vind hem leuk!!! jammer dat het kuikentje niet zo mooi is uitgeknipt!
Shivatjuh01:SUPER!!!
gekkeils: leuk en mooi hoor, jammer dat de achtergrond zo blokkerig is!
luf_horses:leuk halster voor de rest niet zo heel mooi.
Boemba:mooi hoor! vooral dat paard onderin hahahaha
Cassia:Wel grappig vooral dat hoofdje schuin is mooi, voor de rest is het niet zo bijzonder...
Shalimar: mooi hoor..
gekkeils:ik vind de achtergrond niet mooi!
Phante:vind 'm niet mijn smaak, best druk met AL die bladeren!
soubieke:grappig dat melksnoetje.. jammer van dat rare blauw om Lola's hoofd!

Pagina 3:

Globetje:wat druk maar voor de rest wel leuk!
loveSaros:mooi hoor
Lipydo:Leuk maar best kaal..
0riantje0:Leuk bedacht die bijtjes!
_bloempje_:de eerste is wat kaal de 2e is mooi

Pagina 4:

sesieltjuhh3:eerste niet mooi en 2e eigenlijk ook niet, het legt denk ik aan de achtergrond
love_paarden:Leuk bedacht hoor leuke lammetjes ook!
Wineds:Moooi..
x_bassiej:Klein en simpel
terorita:W el leuk bedacht!
Meliaforever:achtergrond een beetje druk, lammetjes leuk!!!
Sander_:vind hem niet zo mooi zo dat lola er maar half opstaat!
Lindah:mooi maar best simpel...
IkFtAmigo:best leuk maar ook best simpel..
relaxx:mooi..
Loutjelou:Leuk alleen Lola valt weg!
gaskahihihihih leuk hoor:j
Shalimar:Leuk bedacht hoor
Melletjuhh:beetje saai

Pagina 5:

haffie_lover:mooi en leuk bedacht!
Kayila:Simpel..en de tweede is wel leuk!
gaska:wel leukjes alleen je mag niet verbeteren..
Philadelphia:mooi maar best wel simpel
Suus_linell:niet zo mooi..
liezzie:niet netjes uitgeknipt...

Pagina 6:

Plunk:druk en ik zie Lola maar net net net...
haffie_lover: die is wel mooi..
nienewiep:leuk maar simpel
Stravero:ikzelf.. vind hem nu mooier alleen ik had even niet in de gaten dat dit niet mocht!
Boemba:leuk hoor dat bewegende alleen niet zo mooi de wangen uitgeknipt..
soubieke: dat vind ik nou niet mooi!!!
NoaFleur: heb ik al commentaar gegeven..
Stravero:super hoor deze..
pipanda:vind hem erg leuk! alleen wel hééél veel bloemen..

Kus Evelien

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 18:46

how sorry pipanda moest eigenlijk op pagina 7..

Jeroentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 18:55

Hoi! Dit is mijn 1e keer hier maar ben vandaag beetje aan t crea bea-en geweest

Hierbij mijn "lentefoto"

Afbeelding

ben benieuwd wat jullie vinden (t is geen hoogstandje maar toch )

Heb de foto opzich verscherpt en de lucht helderder gemaakt (zodat je het lekkere lentezonnetje krijgt) en de rest is wel duidelijk denk ik

(door t uploaden is de kwaliteit vermindert en het grote formaat kan ik niet tonen omdat je niet kunt deeploaden van de grote fotos)

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 00:24

BLZ 1

PaOlien ;Leuk idee jammer dat zijn oortjes eraf zijn.
Sister 7003;Leuk gedaan alles netjes geknipt nu alleen nog schaduw maken dan passen de beestjes er meer in.
Favourlover;Leuk gedaan niks op aan te merken.
2e ook leuk nu alleen nog een roze lijstje erom heen
Boyke candy;mooi achtergrond rechteroortje is wel het puntje af jammer
Nynkk; mooi rustig maar niet echt moelijk he
Marciatjuh;hij is iets kinderachtig en de hartjes mogen iets beter geknipt worden
Linseytjee;Waarom knip je hem(niet zo mooi )om hem op een blauwe achtergrond te plakken?
Stravero;Oren zijn niet zo mooi geknipten en in de achtergrond loopt een streep door de bomen alsof er een stuk tussen uit is geknipt, mist is wel leuk gedaan.
ESperanca;herfst foto maar goed,de band met naam erin loopt nog iets over het paard heen verder wel leuk.
2e leuk gedaan.

BLZ 2

DebbiJ;leuk gedaan ik had alleen een rood halster gedaan bij die rode bloem.
Luf horses;vrolijk
2e rustiger en dat vindt ik mooier dan je eerste.
Shivatjuh 01;Heel mooi gedaan ik had alleen die 2 vage lola's weggelaten,maar smaken verschillen he
Gekkeils;Leuk bijpassend halster alleen heb je een te klein achtergrond gebruikt waardoor de foto pixelig is geworden.Beertje vindt ik er niet bijpassen
Boemba; Mooi gedaan hoor maar ik mis wel de lente kriebels hahahahahaha lol.
Cassia ; Ik vindt dit niet mooi een te vaag randje om het paard niet netjes geknipt en de letters over het paard vindt ik ook niks sorry.
Shalimar;Mooi rustig daar hou ik van.
Gekkeils;grappig idee maar te druk naar mijn smaak ,roos rechs boven is te pixelig.
Phante;heel mooi ,ik had alleen het blokje tekst links boven gezet daar is meer plek.
Soubieke; leuk idee
Globetje; vlinders te flets naar mijn smaak.

BLZ 3

Love saros;Ik hou nooit zo van 2 dingen door elkaar.
Lipydo;Echt heel mooi de kleuren bij elkaar gezocht en die nasleep schaduw van dat vlindertje is echt geweldig,hoe heb je dat gedaan?Ben echt benieuwt.
Oriantjeo;Lola iets te krap in de foto geplaatst verder wel leuk idee.
Bloempje;beide leuk gedaan maar geen wouwie effect,jammer van dat logo.
Sesieltje;ook allebij niks op aan te merken maar ze springen er ook niet tussen uit.

BLZ 4

Love paarden;Lieve lammetjes doordat het paard zwart /wit is valt hij niet zo goed op zodat je eerst naar de lammetjes kijkt en da denk je he lola staat er ook op.
Wineds;Mooi lijstje bij dat halster of leuk halster bij dat lijstje hahahahahaha ook leuk die letters zo.
X_bassiej;Leuk idee grappig uitgevoerd ik mis alleen de kleuren rood, geel ,groen,en die vage letters op de achtergrond storen ook.
Terorita;Orgineel idee goed uitgevoerd maar helaas niet mijn smaak
Melia foreever;Opzich netjes en lieve lammetjes ook maar ik ga door de achtergrond toch vergelijken met die van Phante en die vondt ik er veel meer uitspringen.
Sander;Maar een oog en toch heeft deze iets ,ook leuk die letters zo.
Lindah;ik vindt het paard er niet zo mooi opgeplakt .
IkFtAmigo;iets beter knippen ik zie t eveel blauw.
Relax; ik hou nooit zo van 2 dingen door elkaar en toch heeft deze iets waarschijnlijk kommt dat door dat de bloem en het paard kwa kleur niet zo veel uitelkaar liggen,En de bloem keus /tekst is natuurlijkook heel grappig.
Loutjelou;lola is niet zo mooi geknipt je ziet nog goed waar de hele foto geplakt is,wel leuk over de bloem geschilderd.
Gaska;heel leuk wel jammer dat je hem geknipt hebt dat had bij deze achtergrond niet gehoeven.
Shalimar;Heel mooi gedaan dat lijstje ,als je hem helemaal zelf hebt gemaakt echt top.Wel jammer dat je met de groene verf bent uitgeschoten.
Melletje;Mooi beeldalleen wel beter knippen,ik zie nog veel blauw en er is een hele hap uit zijn nek.

BLZ 5

Haffie lover;grappig gedaan.
Kayila;1e weet ik niet.
2e;mooi gedaanalleen jammer dat het voorste lijstje over zijn wang valt op het achterste lijstje.
Philadelfia;wel aardig nog wel iets meer aandacht voor het knippen.
Suus_linell;Leuk idee jammer van die grote letters over zijn oren.
Liezie;nee ik vindt dit niet zo mooi 3 keer lola zo peplakt.

BLZ 6

Plunk;he ik kan het paard niet vinden ben je al in de paaseieren verstop stemming? Dan had je wel lola in een ei vormig kadertje moeten verstopen hahahahahaha lol en de narsis ook natuurlijk.
Haffie lover;grappig effect maar niet mijn smaak.
Nienewiep; mooi nu alleen nog een mooi lijstje er omheen.
Boemba ;erg leuk gedaan alleen mis ik een paar happen uit zijn nek had je trek in paarden biefstuk hahahahahaha lol. }>
Soubieke;ook orgineel ik had alleen een andere kleur bloem genomen een blauwe ofzo nu zijn die ogen wel heel erg raar .
Noa fleur; je blijft het proberen he een twee in een foto maken mooie halsters bij de bloemen.verder geen opmerkingen.
Sravero;paard is niet zo mooi geknipt en ik vindt het kontrasr tussen de foto van lola en de paarse achtergrond ook niet mooi.

BLZ 7

Jeroentje; opzich leuk gedaan alleen is lola heel pixelig geworden.

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 08:16

Jeroentje: leuk hoor.. jammer dat lola idd pixelig is geworden!

Ik_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 15:45

Afbeelding

Vind hem wel mooi, heb wel grote problemen gehad met het formaat.

Ik_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 15:59

Hier ook nog een keer in avatar formaat:

Afbeelding

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 16:05

LindeCaspar ; zoals je in de eerste post kunt lezen mag je maar 1 bewerking plaatsen, en niet 2, zoals jij nu doet

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 16:06

Mijn bewerking, tevens in thema ;

Afbeelding

Ik heb er erg mijn best op gedaan, best lang aan gezeten ook. Ben tevreden met het resultaat

Ik_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 16:15

Yellowfish schreef:
LindeCaspar ; zoals je in de eerste post kunt lezen mag je maar 1 bewerking plaatsen, en niet 2, zoals jij nu doet

Ow....maar ik kan ze nu niet meer verwijderen, het is ook de 1e keer dat ik een bewerking in dit topic neerzet.

Sorry....

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 16:56

Bij deze dan ook maar even mijn commentaren

BLADZIJDE 1
PaOlien: Heel erg leuk bedacht! netjes uitgeknipt ook.
Sister7003: Leuk bedacht, jammer dat het allemaal niet zo heel netjes is uitgeknipt.
Favourlover: Wauw! Super! De glittertjes in de voorpluk vind ik ook erg leuk bedacht!
Boyke_Candy: Deze is echt prachtig, mooie achtergrond, (redelijk) netjes uitgeknipt en het lettertype past er ook helemaal bij!
Favourlover: Leuk gedaan, vind alleen het felle roze van het touwhalster jammer in de rechterhoek.
Nynkk: Het is duidelijk te zien dat je niet veel inspiratie had, er is weinig aan gebeurd.
Marciatjuh: Er is niet heel veel mee gebeurd en ik vind hem wel erg kinderlijk.
Linseytjee: Tja, wat zal ik erover zeggen. Slordig en erg simpel.
Stravero: Best leuk bedacht, alleen erg jammer van de hartjes.
Esperanca: Beide erg leuk en netjes gedaan, de lettertypen en de tekst passen er mooi bij.

BLADZIJDE 2
DebbjJ: Er is niet heel veel aan gebeurd, dat vind ik jammer. De kleur van het halster is wel mooi zo!
Luf_horses: Ik vind hem te druk en erg kinderlijk.
Shivatjuh01: Erg mooi gedaan, mooi lettertype, mooie kleuren. Het oogt rustig, prachtig.
Gekkeils: Leuk bedacht, alleen ik snap het pimbolibeertje er niet helemaal bij?
Luf_horses: Best een leuk idee, alleen niet erg netjes uitgewerkt.
Boemba: Prachtige achtergrond zeg! Leuk idee, ook mooi uitgewerkt!
Cassia: Ik ben hier niet zo weg van, het paard lijkt uit het niets te komen?
Shalimar: Best leuk, alleen de kleuren van het paard & de tekst passen niet bij elkaar, dat stoort een beetje.
Gekkeils: Leuk idee, niet helemaal netjes gedaan en een beetje druk.
Phante: Erg netjes uitgeknipt, leuk kleurtje heeft het halster gekregen. Ik vind het jammer van de tulp.
Soubieke: Erg origineel bedacht en heel erg leuk uitgewerkt!! Hooguit iets teveel contrast.
Globetje: Er is niet echt veel mee gebeurd, jammer.

BLADZIJDE 3
LoveSaros: Leuk bedacht, jammer van het lettertype! De bloem en het paard vind ik erg leuk bij elkaar zo!
Lipydo: Zeer netjes uitgeknipt, erg leuk zo met die felle kleurtjes! Jammer dat je het halster niet nog een kleurtje hebt gegeven.
0Riantje0: Leuk met die bijtjes zo, daar moest ik ook aan denken toen ik aan lente dacht, leuk om het dan zo terug te zien.
_bloempje_: Ik ben er niet weg van, er is relatief weinig mee gedaan behalve wat wazig gemaakt en tekst erbij geplaatst.
Sesieltjuhh3: Leuk bedacht, maar behalve uitknippen, op een nieuwe achtergrond plaatsen, tekst erbij en een randje eromheen is er volgens mij niet veel gebeurd, jammer.

BLADZIJDE 4
Love_paarden: Leuk bedacht, de aandacht wordt nu alleen wel erg naar het lammetje getrokken.
Wineds: Heel erg mooi gedacht, prachtig bijpassend lettertype ook (Scriptina zeker?). Ook vind ik de rand érg mooi.
X_bassiej: Wel leuk bedacht, maar niet erg origineel meer.
Terorita: Lekker vrolijk met dat geel zo! Origneel.
Meliaforever: Behalve een beetje knip en plakwerk is er niet veel gebeurd. Wel netjes gedaan!
Sander_: Dit vind ik duidelijk een van de betere bewerkingen! Lekker ogineel en de manier waarop de naam er staat vind ik ook leuk bedacht!
Lindah: Ik vind hem veel te druk. Vrolijk is hij wel!
IkFtAmigo: Jammer dat Lola niet erg netjes is uitgeknipt. Het lettertype vind ik er ook niet echt bij passen. Verder leuk gedaan!
Relaxx: Erg mooi gedaan! Jammer alleen dat lola net iets teveel wegvalt tegen de bloem, ik had haar iets minder wazig gemaakt!
Loutjelou: Zeker niet onaardig, al is het wel een vrij simpele bewerking, en is de rand van de foto van Lola niet netjes weggewerkt.
Gaska: Leuk gedaan, netjes uitgeknipt! Ik erger me alleen nogal aan het oornummer van het schaap, maar dat zal persoonlijk zijn.
Shalimar: Erg druk, maar wel leuk gedaan. Vooral de 'binnenrand' vind ik erg leuk gedaan (waar je de bloemen zegmaar in het groen ziet)
Melletjuhh: Ik krijg er absoluut een lentegevoel bij, jammer alleen dat Lola niet netjes is uitgeknipt!

BLADZIJDE 5
Haffie_lover: Leuk bedacht & uitgewerkt, wel erg simpel.
Kayila: Beide leuk gedaan, vind alleen de lettertypen er niet mooi bij passen. Wat betreft die dromerige blik ben ik het met je eens!
Philadelphia: Leuk gedaan, vind hem alleen wel erg donker. Persoonlijk zou ik ook de tekst weggelaten hebben.
Suus_linell: Erg simpel en kinderlijk. De hartjes om de beestjes zijn wel leuk!
Liezzie: Erg slordig, vind er niet veel aan.

BLADZIJDE 6
Plunk: De kleuren zijn prachtig, maar lola, de bloem en de tekst vallen wel érg weg. Zonde.
Haffie_lover: Best leuk gedaan, wel simpel met die paar filtertjes.
Nienewiep: Mooie achtergrond en de vlinders passen er leuk bij. Lola is netjes uitgeknipt! Het lettertype en de kleur vind ik er minder bij.
Boemba: Jammer dat Lola niet erg netjes is uitgeknipt, de overige kleuren en animatie vind ik super! Echt heel leuk!
Soubieke: Erg leuk bedacht, ik moest erg lachen bij het zien en het liedje galmt direct door mijn hoofd heen Erg mooie uitwerking ook!
NoaFleur: Leuk gedaan, ook het halster precies in de andere kleur, leuk!
Stravero: Wat aan de simpele kant. Lola is niet netjes uitgeknipt. De tekst vind ik wel mooi!

BLADZIJDE 7
Pipanda: Leuk gedaan, erg lenteachtig, de narcissen over de neus vind ik wel erg druk!
Jeroentje: Jammer van de kwaliteit. Leuk dat de tekst ook met die bloemetjesprint is! Als totaalplaatje is hij wel wat druk.
Lindecaspar: Leuk gedaan, jammer dat bij 1 shot de achtergrond wat anders van kleur is!

Nog even over mijn eigen bewerking; ik heb gezien dat meerdere mensen deze achtergrond al gebruikt hebben. Tja, jammer dan, ik vond het een mooie achtergrond en heb er ook het een en ander aan veranderd.

soubieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 17:21

Yellowfish schreef:
Bij deze dan ook maar even mijn commentaren

Soubieke: Erg origineel bedacht en heel erg leuk uitgewerkt!! Hooguit iets teveel contrast..

Soubieke: Erg leuk bedacht, ik moest erg lachen bij het zien en het liedje galmt direct door mijn hoofd heen Erg mooie uitwerking ook!

dankje ja, voor die ene keer dat ik inspiratie had
dat thema-gedoe vind ik dus duidelijk een leuk idee

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 18:38

LindeCaspar vind hem mooi hoor al die kleurtjes!
Yellowfish leuk maar beetje druk en toch wel mooie letters zo..

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 18:45

Zo dan hier mijn niet lente bewerking.

Afbeelding

groetjes pipanda.

terorita

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 19:08

ik vind hem heel mooi pipanda

Ik_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 20:07

Stravero schreef:
LindeCaspar vind hem mooi hoor al die kleurtjes!

Dankje!

xsaar_amberx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 20:44

Wie wil mijn paardje bewerken, jullie kunnen dat zo mooi:D!!
ze heet sarah een ouwe doos van 32:P
[img]http://http://tk.files.storage.msn.com/x1pbglk-vqL4Bvghme8rCMQoWKJ4Y9pmduhVYgC8PFlXDx7oIK-Hse9RKntz8QpuSrVznQFN2fOMbqwkp1hFZ8raTI-LhxeSMh5Z54KZ-KNRWRNMk7QO3R9qRPtirlgMWeiD7brdEdCrqqz5s1GLTYsbRawYQJGXykc

xsaar_amberx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 20:48

[img]http://spaces.msn.com/azltaljo2/Photos/PersonalSpace.aspx?owner=1

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-06 20:51

xsaar_amberx: welkom op bokt Alleen je hebt je berichtje in een verkeerd topic geplaatst Hier kan je het wél plaatsen: viewtopic.php?f=68&t=556603 Veel succes!

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-06 21:15

pipanda: mooi hoor!!!