[Centraal] Wie wil mijn paard tekenen-topic, Deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:54

Ik ga denk ik ook tekenen! Lijkt me eigenlijk best gaaf om te doen! En ik zit in 3 vwo.

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:54

pff vwo, ik heb het al moeilijk met mijn vMbo jij komt er nog wel achter!!
En die is zeker jammer, anders had ik die met plezier voor je willen tekenen, want hij sprankelt echt, ik ben slecht met het erbvij verzinnen

Colorado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:55

welke school?

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 19:56

Ik zit in de eerste...Brugkotertjee Hahaha
Maar, ik heb nog SUPER MOOIE FOTOOS!!!!!!
Echt een geweldig mooie van farouche met.....LEREN HALSTER
ffies zoeken...
Ik doe VMBO havo.
Ga waarschijnlijk havo doen...

Samir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:56

Lijkt me ook zeker niet makkelijk hoor, erbij tekenen! Ik wil wel even op het internet kijken anders, of er een foto is in zo'n zelfde stand mét oren, kan die daar misschien van bij worden getekend.

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:57

ben je creatief van jezelf dan?
Ik ben óveral creatief mee
Vroegâh bouwde ik samen met mijn neefje een hele kikkerstad van zand, stoelen, prullenbakker, bedden en ga zo maar verder! gingen we kleine kikkers houden in een oude hondenmand! Echt geweldig als ik er nu weer aan terug denk!
Ook klei ik veel, teken, borduur, brei(ongelovelijk jah)!!
Voor mijn nichtjes maak ik ook tekenplaten enzo, ook af en toe van dat hoe heet dat, van die kleur glaasjes en dan iets maken
Dat vind ik ook leuk om te doen
Voor mijn hond heb ik eens een trui gebreid(echt onnozel!!) en voor mezelf een das(heerlijk warm en lang!)

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:58

jah dat zou handig zijn jah Ik heb ook engelengeduld(dat heb ik van mijn moeder) en het doorzettings vermogen van mijn vader, dat is onwijs handig

Samir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:59

Haha wat gaaf! Een trui voor je hond! En ja, of ik creatief ben.. (als je het al tegen mij heb ) Vind zelf best wel!

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 19:59

havo is erg moeilijk, veel druk, veel dingetjes en dangetjes! Echt onwijs k*t, ook moet je heel veel zelfstandig werkenenzo, dat is heel moeilijk

Limoen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 20:00

Ik zit in de 2e van HAVO vind het nog niet zo moeilijk hoor..

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 20:01

jah met stof van een oude broek ging ik ook barbie kleding maken enzo, en ik maak zelf kerstkaarten, toen ik ziek was( 3 maanden kinkhoest) toen heb ik ook enorm veel gebreid, en geborduurd, mijn moeder doet het ook voor alle jonge moeder in de familie ik teken nu liever!

En arablover, bij mij begon het pas moeilijk te worden in havor 3, ik kon over met 0 tekorten, maar toch ging ik mavo doen, nu sta ik overal een 8 voor, dan ga je veel sterker in je schoenen staan want als je overal voor op je tenen moet lopen laa tje het sneller hangen! alleen jammer dat ik nu geen tekenen meer heb!

Joscaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-06 20:04

Vaarwel goeie kwaliteit..Ik zal je missen, R.I.P ;Y(

Afbeelding
Nr.1 De allermooiste

Afbeelding
Nr 2, Uber lief

Wat vinden jullie ervan?

Limoen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 20:09

Schattigg...!!!

yv0nnee

Re: [Centraal] Wie wil mijn paard tekenen-topic, Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 20:12

Wie wil Baz (gratis) tekenen?? hier is een foto:
Afbeelding

alvast bedankt!!

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 20:21

farouche ziet er leuk uit, wat een wollie bollie zeg! Mijne zit niet zo dik in de vacht(gelukkig!!) hij is nog behoorlijk kaal(lig)

Samir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 20:35

1234

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 20:48

haha ik doe 2 atheneum (VWO)
lekker niets met grieks en latijn te maken

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 20:50

doet iedereen hiero vwo ofzo nerdo's !
Ik zal kijken of ik er wat mee kan doen ingeuh, ik ga eerst even een klein stuk van mijn verhaal schrijven, ik hou me ook veel bezig met schrijven en dichten, ik zal juilie al een voorproefje geven, je moet ervan houden(mijn manier van schrijven!)
Nee, zolang trek ik het niet meer.
Ik zette het mes aan mijn pols en sloeg mijn ogen toe.
Het was in één soepele beweging gebeurt, maar ik wachte, ik wachte op het goede moment.
Ik las de brief nog één-maal over, en zette nogmaal het met aan mijn pols.
Des te dieper ik snij, des te effectiever het is.
Het zal een troep achter laten, maar beter nu dan nooit.
De adrenaline stroomde door mijn lichaam naarmate ik mijn opperhuid aan flarden sneed, voor mijn gevoel.
Een korte, stekende pijn kikte mijn lichaam op, ik trok terug maar aarzelde geen seconde en zette het mes aan mijn andere pols.
Daar lag ik dan, vol zelf mede lijde, mijn leven flitste in één grote waas voor mijn gezicht langs.
Hoelang duurt het lijden nog voor mij? Hoeveel liter bloed moet een mens verliezen wil hij doodbloeden?
Het was een het langste kwartiertje in mijn hele leven.
Het werd zwart, alles klonk vaag, en ik hoorde nog een harde stomp. Ik sloot mijn ogen, en ruste in vreden.
Na alles wat met mij gebeurt is in mijn leven, is dit goed, dit is vredig. Dit is goed, voor het eerst, dit voelt goed.

Gapend stapte ik uit bed, zachtjes zette ik mijn voeten op het laminaat, wat ijskoud aanvoelde.
Ik zette mijn voeten snel in mijn pantoffels die naast me bed stond. Ik sloop de trap af, en goot het water in de water koker.
"Goedenmorgen!" In een schok liet ik per ongeluk een kopje vallen.
Ik sloeg mijn hand voor me mond en raapte snel de kleine scherven op.
"Laat maar, ik pak de stofzuiger wel, ik moest niet zo geweldig enthousiast doen." Mijn moeder knipoogte en ging fluitend naar de gang.
Ik trok mijn wenkbrauw op en schudde even met mij hoofd.
Innerlijk moest ik soms wel om mijn moeder lachen.
Ze kan soms zo droog overkomen! Het suizende geluid ging me voorbij, en ik pakte 2 boterhammen en een kopje thee.
Ik nipte een klein beetje, maar voelde al gauw dat de thee nog behoorlijk heet was.
Ik zette hem weer neer en begon te smeren. "Je houdt dit tussen ons hé!" Riep ik vrolijk. "Het is ons geheimpje, Shar, ik moet je wat vertellen." Wanneer mijn moeder dat zei kon het nooit iets goeds zijn.
"W-wat is er mam?" Soms als ik zenuwachtig word begin ik te stotteren. "Het is niets ergs, het is niets waar jíj iets aan kan doen, maar ik heb een nieuwe vriend, sinds je vader en ik gescheiden zijn heb ik geen enkel sociaal contact gahad met andere mannen, ik vond het eens tijd voor iets nieuws en ik heb me voorgenomen om niet in de rouw te blijven over de fouten die ik in mijn verleden heb gedaan. Het wordt tijd voor een nieuwe start, vind je niet?" Mijn mond zat een klein beetje ogen en ik keek in een waas langs mijn moeder heen. Een nieuwe vriend,dat betekent, dat ik op een tweede plaats kom. "Maar mam, we gaan vanmiddag toch nog wel naar de vijver voor mijn school project?" Vroeg ik argwanend. "Het spijt me meisje, je zal alleen moeten gaan, ik heb een afspraakje, zoals ik al zei, daar wou ik het met je over hebben, als jij nou eerst even ideeën gaat opdoen daar, dan kunnen we overmorgen samen nog éénmaal het overzien!" Ze wachtte niet op mijn antwoord en liep meteen door naar de gang om zich om te kleden.

Dit maal ging ik lopend richting de vijver, het was niet veel verder weg dan mijn school, het was een goed kwartiertje lopen.
Het was nog in de vroege middag van een rustige zomerse dag.
Er was vrijwel niemand op de "plek".

Samir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 20:56

Leuk verhaal!!

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 20:57

dramatisch niet waar, mijn beste vriendin snijdt zichzelf ook, ik heb er dagelijks mee te maken, zelf wil ik ook met dit soort mensen werken(spw ga ik doen, daarna misschien sph)

mijntjuhh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 20:58

heeej Nikki_jimmy hahaha met je rare paard mooie tekening howr van jou en je hond.. haah en ik doe geen vwo hoor enne het voorproefje van je evrhaal is wel mooi hoor!! btw... wat is een kikkerkasteel???

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:00

Whaha jah Otje_merlot komt gezellie bij mij opschool dan ben ik lekker een 3 Vwo-er (hoop ik ) en jij een kleine brugSmurref

Anyway smeetjoew je paard laat zich moeilijk tekenen dus ben even aan mijn acrylverder gegaan anders verpest ik hem ok maar

N_fotografie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:02

een kikkerparadijs is een paradijs voor kikkers!!
Cool he dat deed ik altijd
ik ga flodder kijken! doeg

Anne_Baukje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-06 21:03

Goed verhaal nikki_jimmy!
Ik doe btw Havo..de 4e klas voor de tweede keer