Bewerkingstopic, allemaal dezelfde foto bewerken, rond 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 18:28

twas mij ook nog nii opgevallen hoor,, toenet toen ze het zij dacht ik:"wat bedoelt ze?" en toen ging ik kijken en zag ik het

NoaFleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 18:49

Na de giraf in, ik geloof deel 2(?) gezien te hebben wilde ik dat ook eens proberen. Alleen vond ik een zebra toch nog iets makkelijker

Afbeelding

Ik weet dat bepaalde delen niet helemaal kloppen maar ik vond nergens de juiste zebrafoto's... nuja, ik heb mijn best gedaan

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:01

Suus_linell schreef:

@ dessie
: leuk idee, maar ik vind dat witte randje langs de paarden niet zo mooi, maar hoe doe je dat?

uhm ik heb een programma die jij waarschijnlijk niet hebt dus dan kan ik het niet echt voor je uitleggen welk programma heb je?

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:06

@ CestMii: wel apart
@ Suus_linell: ik vind em een beetje saai je had beter iets leukers kunnen doen ja nouja weet niet
@ liezzie: Wat is die onderste streep? verder vind ik hem wel leuk maar de kleur van de tekst past er niet echt bij.
@ Suzanne_k: Ik vind de paarden zo klein zo weggevallen.. weet niet hoe ik het moet uit leggen ik hoop dat je het snapt
@ Shivatjuh01: Leuk! de manen mogen iets netter uitgeknipt worden maarja, dat is ook niet altijd even makkelijk
@ Suus_linell: Zoals Nynkk al zegt beetje té
@ robin_love: Haha, ik vind hem wel origineel en leuk
@ smeetjoew: GAAF
@ Palhaço: bij die 1e weetniet vind die gele "vlek" ofzo bij de hoofdjes van de paarden een beetje...
een beetje weetniet bij de 2e heb je de manen heel mooi uitgeknipt
@ Libertylove: Saai.. : je had het beter uit kunnen knippen en de achtergrond had wel een leuk bos of een mooi strand ofzo mogen zijn en die vlinder..
@ l0rdJ: Erg rood, de paarden zijn te klein, het gedichtje "ding" is leuk en het idee ook, jammer dat de foto waar het eigenlijk om gaat zo klein is
@ Sanchowtju: Ik vind hem wel leuk maar die vlinders had ik er persoonlijk niet bij gedaan, de manen zijn nep voor derest
@ Wineds: Leuk, zonde van de manen, maar toch geef ik je groot gelijk
@ switchx: Tja.. Sorry maar heb niet echt commentaar
@ zoetjuh: Leuk
@ dniiellee: Niet zo netjes geknipt
@ Suus_linell: Wel apart, wel weer zonde van de manen
@ Stravero: verder geen commentaar
@ Lipydo: Ik vind dat de paarden wat meer op de voorgrond mochten, nu is het zoiets rozes met geel en dan scroll je wat naar beneden en dan zie je ineens 2 kleine paardjes
@ Kanzi: Leuk!
@ Nynkk: Ook leuk!
@ NoaFleur: Uhhmmm.. ja apart..

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:07

zo héhé eindelijk gehad

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:08

Wow jullie gaan snel ik kijk even niet en *tloink* meteen 2 pagina's verder

Ik ben nu ook begonnen met bewerken, als ie af is zal ik hem erop zetten en dan kom ik ook weer met mijn commentaar

pipanda

Re: Bewerkingstopic, allemaal dezelfde foto bewerken, rond 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:24

Liberty love; Nog wat saai.
Lordd J; leuk gedaan ik vindt je letters echt mooi alsof ze er op liggen. *o/*
Schachowtje;Je hebt wat met de manen geprobeert maar het ziet er te aangeplakt uit,proberen het wat in elkaar te laten lopen.verder spreekt hij me niet echt aan.
Lindseytje; hij is wat flets, de plakbandjes zijn wel een leuk idee
Wineds;Dat is ook een oplossing vind ik wel mooi iets meer contrast aanbrengen dan komen de paardjes er iets meer uit,verder TOP
Switchx;Je bent lekker bezig geweest mooi en netjes gedaan maar niet mijn smaak.
Zoetjuh;Leuk idee en mooi gedaan (alleen schaduw bij dat roze dingetje te licht en het slaperige paardkaart mist schaduw, maar ik zeur )
Dniellee; letters niet mooi en slordig geknipt
Suus linell;Ja beter
Stavero; Je hebt je iegen comentaar gegeven.
Lipydo;Mooi gemaakt niet mijn smaak
Suus linell;een leuk idee
Kanzi; 2e stuk beter
Nynkk;leuk en mooi gedaan
NoaFleur;echt top

pipanda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:26

Zo voorlopig weer klaar ik hoop dat jullie wat aan mijn comentaar hebben,groetjes

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:43

weer even mijn commentaar,

@dniiellee, niet mijn smaak, raar uitgeknipt, de achtergrond en het kader vind ik wel erg mooi!
@suus_linell, leuk bedacht, lijkt wel een boek zo
@stravero, eerlijk gezegt spreken ze me allemaal niet echt aan, als ik kiezen moet word het toch wel de 2e!!
@Lypido, erg mooi! netjes uitgeknipt en een erg mooie achtergrond
@suus_linell, ziet er grappig uit, jammer van het spelfoutje haha voorderest niet echt bijzonder
@Kanzi, leuk ook erg mooi! vooral dat blauwe eromheen
@Kanzi, ook erg leuk! deze vind ik mooier als de eerste!
@Nynkk,Super leuk! erg origineel, en leuk gedaan!
@Noafleur, haha grappig idee, dit had ik nou echt niet verwacht dat het nog zou komen, maar wel netjes gedaan!

dierenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:00

hier ook even mijn bewerking *eindelijk *
ik weet dat ze niet erg origineel is, maar ik vond dat bij deze foto gewoon iets rond de liefde moest en het is trouwens ook valentijn geweest duss... hier is ie dan (ik ben wel wat slordig geweest met het uitknippen zie ik nu ) :

Afbeelding

*wees alsjeblief niet te hard voor me , ik ben nog een beginner met photoshop *

ik ga nu beginnen aan mijn commentaarlijstje

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:30

@ Noafleur; Hahahha Geweldig! Vind alleen die rand niet zo
@ dierenlover; Hij was leuk geweest als de tekst wat groter was en de achtergrond minder pixelig (het hart)

tante_trien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:41

@ dierenlover: ben het met het bovenstaande eens, jmmr dat ook jij de manen der hebt afgeknipt

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:52

ik heb weer eentje gemaakt

dit is dus mijn 3e fotobewerking, voor jullie is dit misschien ''gewoontjes'' maar voor mij is het goed

en als jullie toch tijdhebben, geef dan ook wat commentaar voor de volgende keer

Afbeelding

dierenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 20:54

cp112 : ik stoor me erg aan de vlokjes, maar de tekst vind ik erg leuk qua lettertype en inkleuring alleeen nog jammer dat je de originele achtergrond behouden hebt...
Nynkk (de tweede zonder witte stukje) : echt prachtig!!! geen verdere commentaar hierop
Elovesp : niet echt mijn smaak, ik vind het sepia niet echt bij deze foto passen ...
Boyke-Candy : ik vind hem erg goed geslaagd!! leuke achtergrond ook
paOlien : deze vind ik ook erg leuk, hij spreekt me niet echt aan. maar hij is wel leuk gemaakt!
Nicky_Ray: heel leuke achtergrond!! heel mooi! dat roos gaat heel leuk met dat groen
mandy101 : ik vind hem niet zo leuk, hij is wat te wazig en dat wit is zo saai
_marinke_ : ik vind dat rood en blauw totaal niet bij elkaar passen, ik vind hem niet mooi , sorry...
pipanda : ik vind hem wel leuk, wel wat teveel rood, maargoed... hij is mooi
bliksem : hij is wel leuk, maar ik vind hem lelijk uitgeknipt met dat wit nog rond de paarden
Juno1 : ik vind hem mooi , maar een tekstje misschien nog erbij??
Kimmie_girl : ik vind de bewerking niet zo mooi, maar de tekst vind ik super
liezzie : ik vind hem niet zo mooi, je had beter de paarden in hun echte kleur gelaten denk ik
dessie: ik vindhet idee leuk, maar hij is wel erg slordig uitgeknipt, en dat verpest het totale geheel ....
cestmii : hij is erg euhm... apart maar wel leuk
Suus_linell : ik vind hem lelijk, sorry ...
Suzanne_k : het idee is leuk, maar hij is wat saai, meer kleur had leuk geweest
Shivatjuh01 : hij is prachtig erg mooi!!!
Suus_linell(2) : ik vind hem niet zo mooi, het is een beetje teveel verdubbeld
robin_love: ik vind hem wat druk en de tekst is niet mooi, maar voor je tweede bewerking kan ie er nog door
smeetjoew: ik vind hem te donker, en misschien ook een andere kleur van letters?
palhaço : ik vind ze erg mooi allebei!
LordJ : ik vind hem prachtig! geen commentaar!
Sanchowtju : ik vind hem wel mooi , alleen de manen van dat 'kussende' paard niet echt zo
Linseytjee : ik vind hem veel te licht en te flets
Wineds : erg leuk contrast mooi!
switchx : ik vind hem erg leuk , alleen wat je zelf zegt : de paardjes worden een beetje vreemd
zoetjuh : erg origineel haha!! heel erg mooi!!
dniiellee: hij is erg slordig, maar met paint kan je ook niet anders...
Suus_linell : ik vind hem wel leuk, maar niet echt mooi passend bij de achtergrond, en de letters vallen teveel op.
Stravero : ik vind ze niet zo mooi, de tekst is niet mooi gedaan...
Lipydo : ik vind hem prachtig, hij is heel leuk met al die felle kleurtjes
Suus_linell : ik vind het een origineel idee , erg leuk!
Kanzi : erg leuk, jammer dat de tekst nog doorloopt in de paarden...
Kanzi(2) : deze vind ik leuker, alleen wat saai... maar beter dan de vorige
Nynkk : prachtig heel leuk en origineel!!
Noafleur: whaha, die is echt heel grappig!! ik vind hem ook heel netjes afgewerkt hoor
robin_love: ik vind hem erg mooi ,alleen jammer dat dat derde paard er ook opstaat....

zo, dat was het weer, de rest kon ik niet zien *by the way: ik kan geen commentaar geven *

@Nynkk : als de tekst groter was , was hij echt niet mooi hoor, dat heb ik geprobeerd. de pixelige achtergrond is inderdaad stom maarja, volgnede keer beter
@dessie : tja, ik krijg die manen echt niet netjes, ik heb ze dus wat bijgeknipt

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:01

@ robin_love;
Ziet er netjes uit voor de 3de keer hoor Ja, ik vind hem wel iets hebben. Jammer inderdaad dat het 3de paard er nog op staat

Nevony

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:04

Joehoe de mijne is af!!!!

Hier komtie, ik heb er echt onwojs veel werk aan gehad en er is dan ook vast wel vanalles mee mis, maarja

Er zijn een aantal dingen fout gegaan, maar die houd ik nog even voor me, jullie mogen eerst

Ik ga hem even uploaden en dan erop zetten, daarna ga ik is even een aantal andere beoordelen

Afbeelding

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:08

pipanda schreef:
.
Zoetjuh;Leuk idee en mooi gedaan (alleen schaduw bij dat roze dingetje te licht en het slaperige paardkaart mist schaduw, maar ik zeur )

zo goed dan
Afbeelding
Afbeelding

dierenlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:09

ik vind hem er leuk uitzien Nevony, ook dat paard op de achtergrond is origineel hij is erg klein, maar vanaf wat ik kan zien, vind ik het wel niet zo mooi dat de leters door de neus van het paard doorlopen

Eros

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:15

er zitten echt heel veel leuke tussen zal morgen eens aan een commetaar lijstje beginnen

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:18

OKe van af pag. 1, ik weet niet tot hoe ver ik doorga, dat zie ik dan wel

@cp112: Ik vind hem niet zo mooi, ik houd niet zo van die kleur en vind dat de sneeuwvlokjes er niet zo bijpassen sorry

@Nynkk: Wel leuk, maar wat vage kleuren, bij de manen niet mooi geknipt, hij spreekt me niet zo aan

@elovesp: Wat simpel en een beetje somber door de grijze kleuren

@Boyke_candy: Mooi! Gave achtergrond, ik vind hem wel wat leeg

@Pa0lien: Nee, die waterspiegeling had je niet moeten doen, of iig niet tot de borst in het water, dat ziet er heel vreem duit, dat watermerk als naam vind ik wel heel gaaf!

@Nicky_ray: Mooi De kleur van het halster past mooi bij de kleur van de roos!

@Liezzie: Neej, niet mooi, niet mijn stijl, de kleur vind ik niet mooi ik vind hem wat saai en het hoofd is maar half dat ziet er ook een beetje gek uit

@mandy101: Leuk,maar jammer dat het rechts zo wit is

@_marinke_: Heel erg leuk,m mooie kleuren en tekst, alleen niet zo mooi uitgeknipt

@pipanda: Leuk!

@bliksem: Leuk, alleen vind ik het jammer van de streepjes op de achtergrond en het is ook niet zo mooi uitgeknipt, mooi die schaduw onder de letters

@juno1: Leuk alleen jammer dat de paarden een beetje wit zijn

@kimmie_girl: wel leuk alleen de neus is afgesneden en ik vind dat zwart witte een betje saai

@dessie: Mooi alleen wel slecht uitgeknipt

@cestmii: Ik vind ehm heel bijzonder, bijzonder leuk

@suus_linell: De bloem is leuk bedacht, maar de kleuren passen niet bij elkaaar en de letters zijn heel vaag

@smeetjoew: Ik vind hem heel erg leuk, hij heeft echt iets mysterieus, echt heel erg leuk

ZO dat was het even voor nu, de rest komt later, ik kan er zelf oo kniets van dus als je slecht commentaar hebt moet je j ehet maar niet te veel aantrekken hoor

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:31

@ Nevony ; Voor zover ik kan zien ziet het er leuk uit Jammer dat ie zo klein is en dat de letters door de neus van het paard lopen.

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:34

@dierenlover, erg leuk! jammer van de wazigheid in het hartje en de letters (pixelig)
@robin_love, ik vind hem grappig, maar spreekt me niet echt aan
@nevony, inderdaad erg jammer van de letters, voorderest ziet het er luk uit......

en voorderest iedereen bedankt voor het commentaar! daar kan ik wat mee!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:35

heey
hoeveel bewerkingen mag je eigenlijk per ronde plaatsen
en wie bepaald welke foto de volgende ronde word bewerkt?

Wineds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 21:37

Het aantal bewerkingen per ronde is vrij, zolang je maar wel wat met je commentaar doet Die andere vraag heb ik nu al zo vaak beantwoord, dat staat allemaal keurig uitgelegd op pagina 1

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 21:39

ooh oke bedankt