ik ga binnenkort met deze aan de slag.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IcePrincess schreef:Nynkk schreef:@ AngelsDitch;
Ik weet zeker dat IcePrincess hier niets mee kanDe bewegingsfoto's zijn bewogen en te donker. Dan de foto's in wintervacht; Ook veeel te donker, er valt geen detail uit te halen. En de rijfoto's; Heeft ze ook niets aan. Moet ze een heel deel zelf verzinnen. Alleen de hoofdfoto's zou ze dan nog wat aan hebben.
Heb je het toch bij het totaal verkeerde eind >;)
Die foto's zijn gewoon goed hoor, ik ben goed genoeg om zelf dingen in de vullen om het zo maar even te zeggen. 9 van de 10 portretten op mijn site zijn met niet al te beste foto's gemaakt, heb er laatst ook nog 1 gemaakt van een zwaar overbelichte foto, en ben nu bezig met een portret op A3 formaat waarvan de foto die ik heb gekregen op postzegelformaat is. En toch kan ik er goed en mooi gedetailleerd portret van maken.
Maar goed ik ga even kijken of ik er een leuke compositie uit kan halen.
smeetjoew schreef:weetje, nu ik het bedenk, ik heb eigenlijk nog niet mijn eigen husidieren nagetekend.![]()
ik ga binnenkort met deze aan de slag.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=3YWJSRKL
AlexandraM schreef:even een vraagje voor de tekenaars (maar dan wel die mensen die echt goed tekenen, daar bedoel ik mee die bijna elk haartje erop hebben zitten beetje overdreven gezegt)
hoe oud zijn jullie en hebben jullie vroeger een of andere tekenschool of cursus ofzo gevolgt om tot dit te komen..of hoe en wat hebben jullie gedaan buiten oefenenom zover te komen.
Amanda schreef:Ik ben met iets totaal anders begonnen. Nl. fantasypaardjes (viewtopic.php?f=68&t=522409&hilit=).
Als iemand daar nog ideeën voor heeft: kom maar op
Ik ben nu bezig met een tinker (al herken je het met moeite terug).